Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel | 

En...uw naam is?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Natalia Russo
District 1

PROFIELAantal berichten : 664
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Onderwerp: En...uw naam is? | ma jul 29, 2013 10:18 pm

Natalia, duh. *wijst naar gebruikersnaam*
Okay, just kidding.
Toen ik een aantal jaar geleden met een gigantische dreun op deze wereld belandde, vonden mijn ouders het een goed idee om me Femke te noemen. Inmiddels vind ik het heel raar als mensen me Femke noemen, want iedereen (inclusief stagebegeleiders en docenten enzo) schakelen binnen twee/drie weken  over op Fem. Andere namen waar ik in meer of mindere mate op reageer zijn: Femmelotje, Femmeke, Jaya's mini-me, Boterbloempje en Feetje. Eerlijk gezegd reageer ik nagenoeg alle nicknames die ik een beetje leuk vind en waarvan ik weet dat ze op mij gericht zijn:P 
Ik word aanstaande vrijdag 21. Ik ontken. Ik ben drie. Of anders hooguit zeventien. Ik vind zeventien wel een mooie leeftijd. Of achttien, kan ik ook mee leven. Maar ik wil nog niet 21 zijn. Samen met mijn papa en mama en het broertje van bijna 19 woon ik in het wonderschone Voorhout. Je mag me best komen opzoeken, ik houd wel van bezoek:D 

Ik studeer HBO Pedagogiek (Jaja, net als Li. Maar ik was eerder *steekt tong uit*) aan de Hogeschool van Amsterdam en ga het komende jaar mijn afstudeerjaar in. Ik ga eerst een half jaar een minor doen bij de Hogeschool Utrecht, Spel werkt! en dat wordt superawesome. Daarna moet ik aan mijn afstudeerproject beginnen en daarvoor ga ik denk ik aan mijn oude stageplaats vragen of ik daar mag komen onderzoeken. Ik heb naast mijn studie geen baan, omdat ik vorig jaar gestopt ben met werken om stage te gaan lopen. Ik moet nu eigenlijk wel weer iets zoeken, maar ik weet niks wat ik leuk vind enzo. Vooral enzo.

Mijn hobby's zijn RPG'en/schrijven in general (duh), lezen, zwemmen, Disneyfilms kijken, simsen, met kinderen omgaan, musicals en concerten bezoeken en die eersten uit mijn hoofd leren, msn'nen (I don't care that it's Skype now), huiswerk ontwijken en het verzamelen van allerlei zooi die ik eigenlijk niet nodig heb/waar ik geen ruimte voor heb.

Ik ben (lichtelijk) geobsedeerd door Harry Potter, Les Misérables en Hamelen, verzamel Harry Potter spullen, boeken en disney dvd's. Mijn kasten vinden het onderhand niet meer grappig. Qua muziek ga ik er maar niet te diep op in, want mijn muzieksmaak loopt nogal uiteen en het wisselt regelmatig waar ik het meest naar luister. Ik kijk meestal tv met mijn laptop aan, want ik vind tv net niet interessant genoeg om geconcentreerd te kijken. Ik kijk vaak naar crimeseries (NCIS, Flashpoint, Law & order svu, Bones), maar ziekenhuisseries vind ik ook vet (Scrubs(meer een comedy), de co-assistent, spoed), maar die kijk ik minder vaak, omdat de meeste die ik leuk vind/vond niet meer uitgezonden worden.

Ik zit momenteel op deze RPG's:
Haunted Hogwarts: Caitlin Fionan (Ah Ravenklauw) en Kiara Nyalin (zesdejaars ravenklauw)
Berkshire Academy: Jane McCann (AH Oriëns)
Hogwarts JESNA: Amarente Landrieu (AH Huffelpuf) en Julianna Esterházy (vijfdejaars Ravenklauw)
Un Jour Davantage: Emma Gratien (SH, docente literatuur & Frans), Nienke McFayon (Docente Engels & Filosofie), Kiara Nyalin (tweedejaars combeciti), Nick Gratien (baby) en Nathalie Gratien (baby) (De laatste twee deel ik:lol: )
Remember this: Sharon Fionan (Jup, moeder van).

...Nu weet ik niets meer. Als je nog iets wil weten, vraag je het maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nike Foxglove
Presentator

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: En...uw naam is? | ma jul 29, 2013 10:52 pm

SPOED! Dat keek ik ook vroeger! En dat was hilarisch, want ze hadden rare woorden voor brancards en dat soort dingen... (Ik weet alleen niet meer wat).
HOI FEM.

District 1

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Onderwerp: Re: En...uw naam is? | di jul 30, 2013 9:11 am

FEMMMMMMMMMMMMMMMMIEH! Door die ondertitel dacht ik even dat het Bram was XD

District 1