Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel | 

-zwaait, tot armen lam worden-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gracie Ashworth
District 3

PROFIELAantal berichten : 48
Registratiedatum : 07-01-15
KARAKTER

Onderwerp: -zwaait, tot armen lam worden- | vr jan 09, 2015 12:22 am

Hoi!

Laat ik dit ook maar gaan doen dan, hah, omdat ik hier volgens mij echt niemand ken :')

Mijn naam is Sanne, San, Sanneman, Sanneke, Zan, Konijn, Pingu, Smurf, etc. (ja ik verzamel bijnamen, dat is een hobby) (of zo). Afgezien van Pingu en Smurf luister ik in principe naar alles, dus kies maar wat je het meest bevalt ^^ 20 jaar oud, eerstejaars Sociaalpedagogische Hulpverlening en woonachtig op de meest awesome 13 vierkante meters die er in het mooie Nijmegen te vinden zijn. Waarom? Omdat het mijn vierkante meters zijn, natuurlijk ^^

Ik RPG nu zo'n...zes à zeven jaar, denk ik, volgens mij ben ik begonnen in 2008 maar dat zou ik bij god niet meer weten  en ik ben te lui om het op te zoeken. Beetje heen en weer gehopt van forum naar forum, waar ik het soms niet langer volhield dan een half jaar en ergens anders na vier jaar nog niet weg te slaan was :') en nu, na een pauze van ongeveer anderhalf jaar, weer hier ^^

Waar ik me verder mee bezig houd - CAMERA <33333333 (nee ik overdrijf hierbij niet). Serieus, camera = mijn tweede grote liefde. Daar waar mogelijk sleep ik 'm overal mee naartoe, pas op voor San de paparazzo haha. Eh. Camera, camera, camera - wat nog meer? Voor tekenen en schilderen heb ik geen tijd, evenals het schrijven dat tot voor kort op z'n gat lag (maar nu hopelijk niet meer). Vrij weinig waar ik nu verder even op kom, dus vraag maar raak als je nog iets wil weten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker

PROFIELAantal berichten : 2124
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Onderwerp: Re: -zwaait, tot armen lam worden- | vr jan 09, 2015 10:03 am

Hoi, welkom op HS! Very Happy

Op wat voor fora heb je gezeten waar je niet weg te slaan was?
En wat voor soort foto's maak je? Dieren? Natuur? Stads? Alles wat er gaaf uit ziet? (aarzel niet om er wat te laten zien, haha! *hint*)

Profiel bekijken http://goldenlionofra.deviantart.com
Gracie Ashworth
District 3

KARAKTER

Onderwerp: Re: -zwaait, tot armen lam worden- | vr jan 09, 2015 3:00 pm

NOESJE <3 -gaat in complete fangirlmodus- alleen Campa, eigenlijk, maar dat was ook direct van IC 13/14 tot 18 ongeveer :c het is belachelijk hoe verknocht ik aan haar ben hahahahah.

En foto's (-fangirlmodus twee-) - voornamelijk foto's van mensen (: en detail/zoomfoto's/etc. - dieren zijn lastig want die lopen altijd weg ;__; verder vind ik ook avondfotografie heel tof, heb er nu een betere lens voor dus ik kan weer wat experimenteren. Yay! En dat ga ik zeker doen, begonnen aan le zelfgecreëerde Project 52 dus veeeeel fotografie voor mij, dit jaar <3

Foto's staan nog niet online maar zodra ik ze heb zal ik ze eens ergens neergooien! (:
Profiel bekijken
Nike Foxglove
Presentator

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: -zwaait, tot armen lam worden- | vr jan 09, 2015 3:08 pm

Tof, fotografie! Wat voor camera heb je? Smile

District 3

KARAKTER

Onderwerp: Re: -zwaait, tot armen lam worden- | vr jan 09, 2015 4:27 pm

Een Canon 600D met inmiddels drie lenzen <3 18-55 kitlens, 55-250 telelens en de 50 mm /f 1.8. Die laatste is zeker een aanrader! Heeeeeel gaaf en fijn en mooi en apdjfipajf ;__;
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
KARAKTER

Onderwerp: Re: -zwaait, tot armen lam worden- |

-zwaait, tot armen lam worden-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Chips, ik zit in het gips!
» [RPG] True Cross Academy
» Zoektocht naar blinde mentor voor blinde leerling.
» [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat
» VERY IMPORTANT :: MIJN ACCOUNTENVERZAMELING ZAL AANZIENELIJK KLEINER WORDEN :U

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC :: Stel jezelf voor!-