Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel | 

Vooooooooorstelvragenlijstjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Milly Butterworth
Burgemeester District 4

PROFIELAantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Onderwerp: Vooooooooorstelvragenlijstjes | do feb 05, 2015 7:02 pm

Stiekem kennen jullie me allang, want ik ben natuurlijk ook Natalia, maar ik verveel me en ik moet eigenlijk Dingen doen en ik wil klagen, dus. Voorstellijstjes.
Deal with it.

Naam: Femke gevolgd door twee doopnamen die niet publiekelijk bekend hoeven te worden want ze zijn lelijk en een achternaam die ik niet ga delen because privacy. Laughing
Nickname: Fem, Femmieh, Femmeke, Femmuffin, Femmelotje, Fems en Vele Anderen die of al een tijdje niet gebruikt zijn of die ik ben vergeten Razz Ik luister op zich naar veel nicknames.
Woonomstandigheden: Ik woon in een eensgezinstussenwoning in een stoffig bollendorpje waar nooit iets boeiends gebeurd. Ik woon daar met mijn ouders en jongere broertje en ik bezet de voorste slaapkamer op de eerste verdieping, direct naast de badkamer. Mijn "hokje" van twee bij drie is volledig volgepropt met uitzet, heel, heel, heeeeeeeeeel veel boeken, dvd's, random spullen en ik moet hier echt uit want ik kom mijn leven mijn kamer niet meer uit, als ik niet oppas. Oh en het is hier een pestbende.
Geboortedatum: 2 augustus 1992
Lengte: De gigantische lengte van 1 meter 55, waardoor iedereen naar mij op moet kijken
Kleur ogen: Daar bestaat veel onenigheid over Razz Groen-bruinig. En soms zeggen mensen blauw confused
Schoenmaat: Toen ik nog braaf conventionele schoenen droeg, had ik maat 35 en droeg ik maat 37 wegens ernstige holvoeten en nergens in kunnen en nu draag ik op maat gemaakte schoenen die ongeveer even lang zijn als een maat 36.
School/werk: Ik heb een Grote Mensen baan met Grote Mensen verantwoordelijkheden en ik vraag me echt af welke idioot dit kind in zo'n baan heeft gezet confused Anyway, ik begeleid een verstandelijk beperkt meisje bij haar baan en werk als mede-coördinator bij een bureau dat bijbaantjes voor jongeren regelt.
Rook je? Jakkes.
Wat draag je op dit moment?:Roze-rood vest, zwart t-shirt, spijkerbroek en paarse sokken
Waar luister je naar?: Het zoemen van mijn laptop en The wonderful thing about Tiggers, omdat er net grappen werden gemaakt dat Michiel Veenstra (3FM-DJ die vanochtend over zijn eigen schoenen is gestruikeld en zijn heup heeft gebroken, voor toekomstige mij die dit terug gaat lezen) Tigger na wilde doen en daarin is gefaald :E
Hoe is het weer?: Het is koud en droog en er ligt sneeuw. Bah.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: De laatste persoon die ik zelf heb gebeld was mijn moeder en de laatste persoon die mij belde was mijn leidinggevende.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Jay, afgelopen vrijdag
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? De complete slaapwerkgroep van Jeugddorp en privé....M'n moeder. Wat spannend.
Hobby's: RPG'en, lezen, generally internetten, musicals bezoeken en uit mijn hoofd leren, oppassen en boeken kopen tot ik letterlijk verzuip in het leeswerk
Broers/zussen: 1 broertje van 20
Heb je verkering/een relatie? Nope
Piercing: Oorbellen
Tattoo: Nope
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit op dit moment in mijn kamer, waar het een bende is. Ik zit op mijn bed, met mijn rug naar het raam, uitkijkend op mijn tv en stereo die op het moment allebei uitstaan. Boven mijn bed zweven wat boeken en hangt een plank die vol staat met kaarsjes en foto's en andere rommel. Links van me staat mijn nachtkastje met vaat die ik moet opruimen en mijn bookseat en een boek en papierwerk dat opgeruimd moet worden. Daarachter liggen een paar stapels ongelezen boeken en mijn waterkoker. Naast mijn waterkoker staat mijn boekenkast, met veel boeken en kaarsjes en knuffels en thee en zwitsal wasverzachter omdat het kan. Daarnaast staat een groen rommelkastje dat ik al honderd keer heb uitgezocht maar nog steeds vol zit met troep. Op dat kastje staat mijn awesome HP schaakset en daarboven hangt mijn prikbord met random Dingen die ik leuk vind. Daarnaast staat nog een boekenkast met een rijtje badeendjes er bovenop en een kerstbel die ik nog niet weg heb gehaald omdat ik lui ben. Dus dat.
Wie zou je graag ontmoeten? Ehm...Ik heb veel mensen die ik in theorie graag wil ontmoeten, maar waarvan ik weet dat ALS ik ze face to face zie, ik dan te flabbergasted ben om iets te zeggen. Maar goed. J.K. Rowling, Emma Watson, John & Hank Green, Carrie Hope Fletcher
Wie bewonder je enorm? Sas. My answer for this will always be Sas. En Sanne.
Favoriete TV-series: Bones, Flashpoint, Once Upon a Time, Spoed, Scrubs
Favoriete schrijver: J.K. Rowling.
Favoriete personages op HS: Hmm...Hard. We have some pretty great characters here! :E Ehm...I really like Ikram, Rhett is awesome, Bob the Ukelele will forever be my hero and I really enjoy reading about Carmen. I could go on forever with Characters That I Like, but I'll keep it to this list Laughing
Favoriete personages van jezelf: Ik vind Caitlin Fionan (AH Ravenklauw op HH) een van mijn betere personages...Verder schrijf ik heel graag met Emma (Caitlin, maar dan minder snugger :E), maar daar schrijf ik niet zo vaak meer mee en met Jane, waarvoor helaas hetzelfde geldt als voor Emma. Ik zit eraan te denken om Jane ergens te herintroduceren, maar ik weet niet waar en hoe enzo. Laughing
Laatste film?: Up!
Laatste boek?: Het laatste boek dat ik heb gemarkeerd als gelezen was Noordpool.fm. Ik ben momenteel bezig in Billy and me en dat schiet totaal niet op.
Wat ligt er onder je bed? Heel veel stof, verdwaalde papiertjes, stof een verdwaalde oplader, stof, gitaar & balance board van de wii en heb ik al gezegd dat er stof ligt?
Lievelingskleur: Paars
Lievelingslied op dit moment: Niet mijn lievelingslied, maar het hangt wel in mijn hoofd, het enorm pedagogisch verantwoorde liedje over water drinken dat er op het KDV waar ik tot vandaag vrijwilligerswerk deed altijd draait. Lievelingslied op dit moment...ehm...Ja. Goede vraag. De moeder ik wil bij de revue versie van Het Dorp, denk ik.
Welke deodorant gebruik je? Ik heb op het moment vier openstaande bussen en ik trek er gewoon willekeurig een uit de kast als ik deo opdoe. Volgens mij zijn het twee redelijk neutraal ruikende van Sanex en Nivea en twee met wel toegevoegd parfum van..8x4, denk ik
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Veel te laat. Meestal rond half een/een uur, maar ik streef naar voor middernacht want slaap is op zich best fijn.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Fuck. En: Ik wil niet, het is nog vroeg. En als het sneeuwt/regent en ik naar buiten moet: WAAROM? WAT HEB IK MISDAAN? WIE HAAT MIJ? Crying
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen.
Wat doe je in het weekend? Ligt eraan. Soms bij vrienden langs, meestal naar mijn opa en verder zo min mogelijk.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Ik had een ontzettende gruwelijke hekel aan Metawerk (studieloopbaanbegeleiding) en alle beleidsvakken.
Huisdieren: Niet aanwezig
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Ik stel God regelmatig vragen want Soof is God. *kijkt wat haar laatste vraag aan God was* "Hoe kom je daar nou bij, Soof?", als reactie op Soof's opmerking dat ik een boekenaanschafprobleem heb.
Geloof je in reincarnatie? Jup
Bestaan buitenaardse wezens? Ja
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Mijn glazen bol is bijzonder mistig op het moment.
Hoeveel kinderen wil je? Twee of drie
Waar kun je niet tegen? Homofobie, forcing genderroles on kids
Word je soms emotioneel? Regelmatig...Ik ervaar voortdurend emoties en dat is maar goed ook, because that's what makes me Human.
Huil je tijdens films? Soms wel
Droombezigheid als je ouder bent: Ik ben al oud, shut your cakehole.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Mijn boekenstapel lezen ipv alleen maar boeken bij te kopen. I fail on that front.
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? IK WIL NIET HET IS NOG VROEG Crying EN WAAROM SNEEUW. WIE HAAT MIJ EN WAT HEB IK MISDAAN?
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Rhett adopteren. Kinderen kun je tenminste nog een beetje vormen en daar heb ik Skills in.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? *twijfelt* Aan de ene kant is er bij de marauders nog geen verhaal die ze kunnen verpesten, maar dat geeft ze natuurlijk ook de kans om een enorm crappy verhaal te schrijven. Ik denk dat ik voor Harry Potter ga. En dan graag inclusief every minor detail van het boek. Thank you.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? A few months from now, you will meet the person who's gonna be your best friend for the coming ten years. Your life is gonna be flipping amazing and you rock, girl. Please just keep doing your own thing. I'm proud of you <3

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Nickname: [/b]
[b]Woonomstandigheden:[/b]
[b]Geboortedatum:[/b]
[b]Lengte:[/b]  
[b]Kleur ogen:[/b]  
[b]Schoenmaat:[/b]
[b]School/werk:[/b]
[b]Rook je?[/b]
[b]Wat draag je op dit moment?[/b]:
[b]Waar luister je naar?:[/b]
[b]Hoe is het weer?:[/b]
[b]Laatste persoon met wie je gebeld hebt?:[/b]
[b]Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? [/b]
[b]Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd?[/b]
[b]Hobby's:[/b]
[b]Broers/zussen:[/b]
[b]Heb je verkering/een relatie?[/b]
[b]Piercing[/b]:
[b]Tattoo:[/b]
[b]Beschrijf je huidige omgeving: [/b]
[b]Wie zou je graag ontmoeten?[/b]
[b]Wie bewonder je enorm?[/b]
[b]Favoriete TV-series:[/b]
[b]Favoriete schrijver:[/b]
[b]Favoriete personages op HS:[/b]
[b]Favoriete personages van jezelf:[/b]
[b]Laatste film?[/b]:
[b]Laatste boek?:[/b]
[b]Wat ligt er onder je bed? [/b]
[b]Lievelingskleur:[/b]
[b]Lievelingslied op dit moment: [/b]
[b]Welke deodorant gebruik je? [/b]
[b]Hoe laat ga je slapen doordeweeks? [/b]
[b]Welk woord of welke zin gebruik je vaak?[/b]
[b]Ben je een buiten persoon of binnen persoon? [/b]
[b]Wat doe je in het weekend?[/b]
[b]Welk vak doe/deed je niet graag op school?[/b]
[b]Huisdieren:[/b]
[b]Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? [/b]
[b]Geloof je in reincarnatie? [/b]
[b]Bestaan buitenaardse wezens?[/b]
[b]Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? [/b]
[b]Hoeveel kinderen wil je? [/b]
[b]Waar kun je niet tegen? [/b]
[b]Word je soms emotioneel? [/b]
[b]Huil je tijdens films? [/b]
[b]Droombezigheid als je ouder bent: [/b]
[b]Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: [/b]
[b]Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond?[/b]
[b]Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia?[/b]
[b]Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie?[/b]
[b]Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden?[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jennifer Lockheart
District 1

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | do feb 05, 2015 11:26 pm

Because these kind of things are very fun Laughing
Naam: Lianne
Nickname: Ah, daar heb ik er veel van, namelijk Li, Lili, Lord Li, Queen Lili, Huppelende blokkendoos, Blokje, IJsblokje, Panda. Li en Lord Li worden momenteel het meeste gebruikt, maar het ligt er vooral aan wie mij wanneer heeft leren kennen haha.
Woonomstandigheden: Ik zit op kamers in Zwolle, achter de IJsselhallen. Mijn kamer is onderdeel van een huis dat vroeger een café was voor de boeren die hun vee verhandelden in de IJsselhallen. In huis woon ik met 10 jongens (aka, ik ben dus het enige meisje in huis). Ik heb wel de grootste kamer in het huis Laughing
Geboortedatum: 20 maart 1991
Lengte: 1.72 m
Kleur ogen: Blauw/groen
Schoenmaat: 38/39 (afhankelijk van de schoenen, aangezien het per merk wel eens wil verschillen)
School/werk: Ik studeer Pedagogiek op Hogeschool Windesheim in Zwolle. Ik ben inmiddels begonnen met het laatste jaar van mijn studie. Verder werk ik om het weekend bij mijn ouders in hun restaurant.
Rook je? Are you mad? Smoking is bad for you! *foei*
Wat draag je op dit moment?: Wandelschoenen, een broek, T-shirt van Green Day en een blauwe trui met een konijntje in de sneeuw erop.
Waar luister je naar?: Op dit moment? De tv waarop een film te zien is waar ik half naar kijk en waarvan ik nog altijd niet weet waar hij over gaat, omdat ik eerst in de veronderstelling was dat ik naar Castle keek, want dat zei de tv.
Hoe is het weer?: Buiten is het donker, ik vermoed ook koud en het is droog.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Op mijn mobiel; Gersom, één van mijn mede-stagiaires op mijn stage. Op stage zelf heb ik daarna nog gebeld met een ouder Laughing
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Ook Gersom, omdat ik zeker wilde weten dat hij de tablet, die hij in zijn kluisje had bewaard voor een deelnemer, ook weer terug had gegeven en het niet was vergeten Laughing
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? De App-groep van mijn Minor Ontwikkelingsstimulering om te vragen hoe laat ik op het station moet zijn morgen.
Hobby's: Dat zijn wisselende hobby's, zowel creatief als actief. Op creatief vlak ben ik dol op tekenen, schilderen en fotograferen. Op actief vlak doe ik veel aan paardrijden en longboarden (dat laatste als het niet sneeuw of super hard regent). Verder houd ik er erg van om te wandelen en te fietsen of op andere manieren in beweging te zijn. Als laatste ben ik nog dol op lezen, vooral fantasieboeken trekken mij erg.
Broers/zussen: Één zusje, Carla, van 22 jaar.
Heb je verkering/een relatie? Nope, single, inmiddels alweer twee jaar.
Piercing: Ééntje rechtsboven in mijn oor. Vroeger had ik daar een ringetje en nu een strikje.
Tattoo: Heb ik niet. Vind persoonlijk zonde van je lichaam,maar dat is mijn mening.
Beschrijf je huidige omgeving: Mijn huidige omgeving bestaat uit mijn kamer. Mijn laptop voor mijn neus, mijn tv daarachter. Op tafel liggen een aantal spullen waaronder een doosje drop, mijn agenda, het tweede deel van Game Of Thrones en het boek The Word Of Ice&Fire. Achter me is mijn bed, bezaaid met knuffels, want knuffelen is fijn. Rechts voor me staat mijn longboard tegen de muur en daarnaast staat mijn boekenkast vol moet boeken, DVD's en games. Daarnaast dan weer mijn paspop met daarop mijn cosplay van Maka (Soul Eater). Naast mijn bed staat nog de kooi van Sakura. Verder heb ik nog twee kasten, één met kleren en de ander met eten en borden etc..
Wie zou je graag ontmoeten? Noarr, want die heb ik nu al zo veel gesproken via HS en FB dat ik haar graag een keer in het echt wil knuffelen! Verder zijn er natuurlijk nog meer awesome mensen hier die ik graag een keer in het echt wil zien ^^
Wie bewonder je enorm? Enorm vind ik een groot woord, maar iemand die ik bewonder is Femm. Ze doet hard haar best en ik heb respect voor alles wat ze doormaakt en hoe ze zich hier doorheen slaat. Daarnaast waardeer ik het ontzettend dat ze mij altijd wil helpen als ik ergens mee zit. Sass bewonder ik om praktisch dezelfde reden, vooral het laatste ^^
Favoriete TV-series: Castle, NCIS, The Mentalist, Docter Hart, The Big Bang Theorie, Two And A Half Men, Game Of Thrones, According To Jim
Favoriete schrijver: Ik heb niet echt maar één favoriete schrijver. Er zijn meerdere series die ik echt goed vind. Uiteraard J.K. Rowling, maar ook George R.R. Martin, Suzanne Collins, Michael Scott en Cassandra Clare.
Favoriete personages op HS: Hmmmm, lastig. Ik heb me niet voldoende ingelezen om echt een keuze te maken uit alle personages die er zijn. Er lopen heel wat awesome karakters hier rond in ieder geval ^^
Favoriete personages van jezelf: Hmm al net zo lastig xD Ik heb een heel groot scala aan karakters verzamelt in de afgelopen jaren, ieder met hun eigen charme. Je eerste karakter blijft je altijd bij, al heb ik meer met de broer van dat karakter. Zelf ben ik groot fan van Flaire, because she is crazy and awesome. Op een andere site heb ik echter ook Wendell, een oude kerel die geilt op jonge meisjes en ik vind het ook geweldig om met hem te posten, puur, omdat hij iedereens tenen doet krommen Laughing Echt één favoriet karakter kan ik niet echt goed kiezen, maar ik denk dat ik dan toch voor Joshua Bleu ga. Hij gaat mij het dichts aan het hart <3
Laatste film?: De laatste film die ik heb gezien is.. Step Up 5.
Laatste boek?: Dat is het boek waar ik nu mee bezig ben, namelijk Game Of Thrones, A Clash Of Kings.
Wat ligt er onder je bed? Onder mijn bed zitten twee laden. De één gevuld met mijn potloden, verf en tekenboeken, de andere is gevuld met een aantal laders, een map met tekeningen en wat kaartjes.
Lievelingskleur: Lichtblauw, de heldere blauwe kleur van de lucht wanneer de zon schijnt en er geen wolkje aan de lucht is.
Lievelingslied op dit moment: Ik heb op dit moment niet echt een lievelingslied. Wel een lievelingsmuzieklijst op Youtube, namelijk een zes uur durende muziekmix met epische instrumentale muziek.
Welke deodorant gebruik je? Nivea Invisible for black&white
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Wisselt. Als ik naar stage moet rond een uur of tien, als ik kan uitslapen rond een uur of elf.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Vroeger gebruikte ik het woord "omg" heel vaak. Inmiddels gebruik ik die nog maar amper. Volgens mij heb ik niet echt meer een stopwoordje ontwikkeld, als meer een stopemoticon, namelijk Laughing
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Buiten. Hoewel ik veel binnen achter de laptop zit, ben ik toch het allerliefste buiten. Ik vind het heerlijk om buiten te zijn samen met mijn paard, het liefst in het bos.
Wat doe je in het weekend? Ligt eraan of het een even of oneven week. In de even weken heb ik op zaterdag Stage in Nunspeet en ben in zondags vrij. Dan ga ik meestal lekker tekenen, schilderen of RPG'en. In de oneven weken ben ik thuis bij mijn ouders. Dan ga ik iedere dag paardrijden, RPG'en en werken.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Hmm, volgens mij was dat Scheikunde. Hoewel het wel een interessant vak was, was de docente echt verschrikkelijk. Natuurkunde om praktisch dezelfde reden, alleen had ik daarvoor een docent die geen les kon geven.
Huisdieren: Op mijn kamer heb ik één konijn, genaamd Sakura. Bij mijn ouders thuis heb ik twee paarden staan, genaamd Twister en Fay. Bij mijn ouders thuis zijn verder nog een andere pony (Corina), een heleboel vissen en een Rottweiler genaamd Celtic.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Geen idee. In eerste instantie wilde ik zeggen dat ik zou vragen waarom hij mijn leven als jong meisje op de basisschool zo moeilijk heeft gemaakt, maar ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat ik geworden ben zoals ik ben door mijn verleden en dat dit mij sterker heeft gemaakt dan wanneer ik het niet mee had gemaakt. Ik denk dat ik dus niks zou vragen, behalve of hij misschien een kopje thee zou willen.
Geloof je in reincarnatie? Ja.
Bestaan buitenaardse wezens? Wie weet. Mijn fantasie vind van wel. Mijn gezonde verstand weet het nog niet zo.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Hmm, depends on how and when I die, dus dat zullen we op het moment zelf wel zien hè.
Hoeveel kinderen wil je? Twee, want eentje is zo alleen en bij drie is er altijd een derde wiel aan de wagen. Vier is veel te veel. Het liefst wil ik een tweeling, want dan hoef ik maar één keer de pijn van een bevalling te doorstaan.
Waar kun je niet tegen? Heb je een momentje? Laughing Er zijn veel dingen waar ik niet tegen kan, namelijk mensen die anderen behandelen alsof ze minderwaardig zijn, mensen die dieren respectloos behandelen, mensen die denken dat ze boven de regels staan en zichzelf beter vinden dan de rest, mensen die weglopen voor hun verantwoordelijkheid, mensen die anderen zeer doen puur voor de lol. Well, I think you get the idea.
Word je soms emotioneel? Soms? Nee. Vaak? Ja. Ik word snel emotioneel, voornamelijk bij het zien van geluk, liefde of gebaren van naastenliefde. Waarom? Omdat het me raakt. Ik vind het prachtig wanneer mensen dit voor anderen doen, voornamelijk omdat ik het gevoel heb dat het niet vaak genoeg gebeurt.
Huil je tijdens films? Ja, bij ontroerende momenten, zowel mooi als triest.
Droombezigheid als je ouder bent: Werken met paarden en kinderen.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Goede voornemens doe ik niet meer aan, voornamelijk omdat ik ze altijd na een maand of wat wel weer vergeet en dan aan het einde van het jaar denk "O ja".
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Welke dag is het ook alweer? Ik wil niet opstaan D:
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Ik denk geadopteerd worden door Tyrell, want ik heb niet voldoende gezien/gelezen van Rhett om te weten hoe hij is.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Ik denk een Marauders tvserie. HP is met de films denk ik wel ver genoeg uitgedacht. Het lijkt me juist interessant om te zien hoe het vroeger ging op Hogwarts.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Don't worry sweetheart. Everything is gonna be okay <3

Laatst aangepast door Jennifer Lockheart op za feb 07, 2015 9:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Nike Foxglove
Presentator

PROFIELAantal berichten : 691
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | vr feb 06, 2015 1:50 pm

Yesssss, invullijstjes <3

Naam: Nathalie (en net als Fem heb ik een verschrikkelijke doopnaam)
Nickname: Nana. Vroeger waren er nog een hoop variaties daarop, maar tegenwoordig luister ik vrijwel alleen nog naar Nana.
Woonomstandigheden: ik woon op kamers in Delft! Vrij ideaal: het is op vijf minuten van het station, met een supermarkt, stomerij en snackbar om de hoek. Het 'huis' zelf (een appartement op de begane grond) deel ik met drie huisgenoten. We wonen nu al drie jaar in dezelfde configuratie, dus dat is best wel chill Smile Mijn kamer is overigens vrij klein: 11 m2, hoewel ik niet zeker weet of mijn ingebouwde kast dan wel of niet meegeteld wordt. Anyway. Meer ruimte zou fijn zijn, maar voorlopig wil ik hier niet weg, want ik heb een geweldige huisgenoot die zijn moeder belt om te vragen hoe hij kippensoep moet maken als ik ziek ben.
Geboortedatum: 24 januari 1993
Lengte: mijn paspoort zegt 1.59m
Kleur ogen: *pakt spiegel erbij* ik zou het toch omschrijven als een mengel tussen blauw en groen, met oranjebruine kriebeltjes om mijn pupil en langs de buitenrand.
Schoenmaat: 37
School/werk: studente Integrated Product Design aan de TU Delft. Ik heb afgelopen juli mijn Bachelor Industrieel Ontwerpen afgerond en ben inmiddels dus bezig met mijn eerste jaar van de Master. Ik heb wel een half jaar uitloop, though Razz
Rook je? Nee
Wat draag je op dit moment?: ondergoed, een wit hempje, een trui met een awesome patroon in rood-oranje-paars, een sjaal met een patroon in blauw, beige, donkerbruin en kastanjebruin, een lichtblauwe spijkerbroek, sokken (van het merk Happy Socks! En ik word er oprecht blij van) met een awesome patroon in verschillende tinten blauw, geel en zalm, en mijn sneeuwschoenen uit Canada (het is koud hier). (Valt het op dat ik van dingen met patronen houd? xD
Waar luister je naar?: Op dit moment Stolen Dance van Milky Chance, die in mijn spotify-lijst met random 'dit-klinkt-wel-leuk'-liedjes staat.
Hoe is het weer?: Koud dus, maar de lucht is helder en het is droog.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: mijn vriend, vier dagen geleden, om te overleggen hoe we zijn pak vanuit Gouda voor de volgende ochtend in Delft konden krijgen.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Pfoe. Sms'jes. Ancient. Eh, ook mijn vriend, want we gingen zondag vanuit Gouda samen met de trein naar Delft, maar ik was op een ander stationnetje opgestapt dus we moesten even coördineren dat hij in dezelfde trein terecht zou komen. (En het was een sprinter, dus ik had geen internet, anders had ik een whats'appje gestuurd).
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? een groepsgesprek genaamd 'Komen eten in Delf Zuid', wat opgezet is voor een vriendin en mij om een keer te komen eten bij een andere vriendin van studie, die we enkele weken geleden hebben geholpen met een project (ze had figuranten in een filmpje nodig). (Het komen eten gaat vanavond plaatsvinden, dus er moesten even wat eetvoorkeuren en allergiën besproken worden)
Hobby's: lezen, tekenen, sinds kort ook weer puzzelen, internetten in het algemeen (Tumblr in het specifiek), films en series kijken, RPG'en, reizen, fotograferen (voornamelijk tijdens reizen) en sinds kort ook weer turnen.
Broers/zussen: een oudere én een jongere broer (resp. 25 en 19)
Heb je verkering/een relatie? jup! Een vriend, al meer dan vijf jaar. (Wij weten ook niet helemaal hoe we het al zo lang uithouden...)
Piercing: gaatjes in m'n oren
Tattoo: nee
Beschrijf je huidige omgeving: ik zit dus in mijn kleine kamer van 11 m2, aan mijn ongelooflijk grote bureau (<3) dat ik ooit gratis van mijn moeders werk heb gekregen, omdat ze het daar gingen weggooien. Mijn laptop staat voor me, maar dichter bij me ligt nog een boekje met Japanse puzzels, een pen en mijn mobiele telefoon (want ik wist niet uit mijn hoofd wie ik voor het laatst gebeld e.d. had). Links ligt een bergje zooi, o.a. het boek dat ik laatst uitgelezen heb, mijn waterfles, een kookwekker, mijn handschoenen en een pakje zakdoeken. Achter mijn laptop is zo'n handig organiseer-ding voor bureauspullen, waar dus mijn nietmachine, perforator, scharen, pennen, potloden, plakband, lijm, enveloppen, postzegels, kaarten en kaart van Delft in zitten. Oh, en mijn zelfgemaakte briefopeners! Daar links van is een rijtje met dvd's en cd's, rechts ervan een bakje met handige spullen (paspoort, sleutelbossen, voordeelkaarten van een hoop winkels), een bureaulamp, een beeldscherm (aangesloten op zowel mijn desktop als mijn laptop) en op het moment ook twee sets speakers, want ik kwam er laatst achter dat de ene set het niet deed. En dan rechts aan het uiteinde van het bureau weer een hoopje zooi, op dit moment een stapel boeken op een... eh... poster? kunstwerk? iets wat ik ooit op de middelbare school gemaakt heb, maar sindsdien opgerold heeft gezeten en daarom nu niet meer aan de muur wil blijven hangen, dus probeer ik hem te ontrollen met de stapel boeken. Boven mijn bureau hangt een grote wereldkaart aan de muur. Links daarvan hangt een poster van het Van Gogh Museum (Korenveld met kraaien), mijn sierradenrekje, en een certificaat van de Waag in Oudewater dat ik officieel geen heks ben (helaas. Ik was te zwaar).
In het kort de rest van mijn kamer: de linkermuur is een ingebouwde kast, waar ik zoveel mogelijk van mijn spullen bewaar. Linksachter mij is de deur naar de kamer, meer naar rechts is mijn bed (waar nu ook zooi op ligt; ik was een beetje aan het 'opruimen'), en de rechterzijde van mijn kamer is het raam, met een brede vensterbank ervoor. In de vensterbank staat mijn aquarium Smile Verder staat er nog een nachtkastje naast mijn bed, dat gevuld is met ongelezen boeken (en een paar van de ongelezen boeken zijn op de vensterbank beland, want ze pasten er niet meer bij).
Wie zou je graag ontmoeten? Pfoe. Moeilijk. Op dit moment zijn er geen mensen die ik brandend graag wil ontmoeten, maar ik wil wel heel graag een paar mensen weer terugzien, namelijk twee Zweedse en een Canadese vriendin van me, die ik vorig jaar heb ontmoet tijdens mijn minor in Canada.
Wie bewonder je enorm? ik heb veel bewondering voor mijn eerder genoemde Canadese vriendin, die ongelooflijk positief in het leven staat en heel gastvrij en aardig is iedereen (inclusief kleine, zich ongemakkelijk voelende meisjes uit Nederland).
Favoriete TV-series: Game of Thrones, Elementary, Bones, How to Get Away with Murder, Avatar: the Last Airbender, en Degrassi.
Favoriete schrijver: ik ging eerst J.K. Rowling er niet tussen zetten, maar ik ben toevallig weer Harry Potter and the Prisoner of Azkaban aan het lezen en het blijft toch wel echt geniaal <3 Verder Brent Weeks, Trudi Canavan en Terry Pratchett.
Favoriete personages op HS: Cecilia en Tyrell, en vooral de interacties tussen die twee. Ik heb ook een zwak voor Nakoma en... eh... een hoop andere personages eigenlijk.
Favoriete personages van jezelf: ik heb er niet zoveel, dus dat maakt het makkelijk! Nienna Felagund was mijn eerste personage en voelt nog altijd een beetje als 'thuis'. Daarnaast vind ik Nike eerlijk gezegd ook heel leuk!
Laatste film?: Hmmm... Ik denk dat dat The Lake House was.
Laatste boek?: The Rosie Project van Graeme Simsion. Niet mijn gebruikelijke genre, maar wel erg vermakelijk!
Wat ligt er onder je bed? ik heb drie lades onder mijn bed. De eerste lade bevat een tweede set beddengoed (kussen en dekens), want mijn bed kan uitgeschoven worden tot een tweepersoonsbed. De middelste lade bevat een slaapzak, een luchtmatje, een pittenzak (voor warmte), een kruik, een fleecedeken en een lamp die een sterrenpatroon op het plafond kan projecteren.
Lievelingskleur: Moeilijk! Ik vind veel kleuren en tinten mooi. Maar ik denk dat ik nog steeds het meest van blauw houd.
Lievelingslied op dit moment: Colors van Laleh. Just because it's black in the dark, doesn't mean there's no color...
Welke deodorant gebruik je? *zoekt op* Nivea stress-protect, maar ik ben echt aan het wachten totdat deze op is, want eigenlijk krijg ik er een beetje huidirritatie van.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Tussen half elf en half één. Mijn doel voor de komende tijd wordt in ieder geval om elke dag om elf uur in bed te liggen.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? 'Of zo' en 'en zo'
Ben je een buitenpersoon of binnenpersoon? ik ben zo'n binnenpersoon dat graag een buitenpersoon wil zijn. Ik denk altijd dat ik niet veel buiten kom omdat ik er geen goede reden voor heb, maar ik begin te vermoeden dat ik misschien gewoon een binnenpersoon ben xD (Het is nu buiten toch koud). Overigens ben ik wel dol op kamperen, want dan ben ik tenminste gedurende een paar weken in de zomer nog veel buiten Smile
Wat doe je in het weekend? meestal uitslapen, luieren, films kijken, familiegelegenheden aandoen, lezen...
Welk vak doe/deed je niet graag op school? ik had op de middelbare school een paar vakken waarbij ik dol was op het onderwerp, maar een hekel had aan de leraar (wiskunde en Grieks). Op uni waren er vooral subonderdelen van vakken die ik stom vond (want bij ons groeperen ze alles in grotere vakken... ik weet ook niet waarom). Afgelopen half jaar had ik een hekel aan Cyber-Physical Systems, vooral omdat het onwijs slecht gegeven werd en de docent geen idee had van de voorkennis (of gebrek daaraan) van de gemiddelde student die het vak moest volgen.
Huisdieren: op mijn kamer heb ik twee goudvissen, Pandora en Apollo (bijgenaamd Box). Bij mijn ouders heb ik nog een oranje kater, Wimpie Smile
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? 'Kun je me uitleggen hoe zwaartekracht werkt en daar bewijs voor geven?' (meteen een wetenschappelijk raadsel opgelost. Verder weet ik het echt niet, sorry).
Geloof je in reincarnatie? ik vind geloven in 'iets' na de dood (in welke vorm dan ook) moeilijk. Ik geloof dus ook niet in reïncarnatie, hoewel ik het een heel interessant vooruitzicht vind, en ik ben er vrij zeker van dat als we daadwerkelijk na onze dood gereïncarneerd worden, dat het dan op een andere manier zou gaan dan we denken.
Bestaan buitenaardse wezens? ik ben niet zo egoïstisch om te zeggen dat het enige leven in het universum zich op Aarde bevindt. Ik denk alleen dat we niet te veel moeten verwachten van een eventuele ontdekking van buitenaardse wezens, aangezien het onmogelijk te voorspellen is wat hun intelligentieniveau is en hoe ze eruit zien.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? probably 'What's this red button do...?'
Hoeveel kinderen wil je? Not entirely sure I want any yet. Maar één of twee lijkt me wel mooi.
Waar kun je niet tegen? Kietelen.
Word je soms emotioneel? Net als bovenstaande dames vrij vaak.
Huil je tijdens films? Yes. Een en al waterval hier.
Droombezigheid als je ouder bent: de wereld rondtrekken (of die verbeteren door middel van een product dat ik ontworpen heb).
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Zeg meer nee tegen dingen die je wilt doen. It's acceptable not to care about everything.
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Waarschijnlijk: 'Waarom gaat die kutwekker nog steeds?', want mijn vriend had moeite hem uit te zetten en hij heeft echt een vreselijk alarm op zijn telefoon staan.
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Ik heb eerder al eens gezegd dat ik liever Rhett zou adopteren, want dat jochie zou je nog enigszins op het rechte pad kunnen brengen en Cecilia en Tyrell zouden alleen maar custody battles om me houden, maar aan de andere kant... Geadopteerd worden door Tyrell en zijn apprentice zijn bij het maken van geweldige uitvindingen? Klinkt niet slecht! (Hoewel ik niet weet of Tyrell me uberhaupt een blik waardig zou keuren, want, to be fair, not the most social guy...)
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Marauders! Explore aaaaaall the unknown plots!
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Het is oké nieuwe vrienden te zoeken als je huidige vrienden niet bij je passen. Uiteindelijk vind je, door jezelf te zijn, namelijk geweldige mensen.

District 4

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 06-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep: Winnaar
Leeftijd: 19

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | vr feb 06, 2015 11:19 pm

Naam: Dion!
Nickname: Ik heb niet echt nicknames meer nu. Jayyou? Sinds kort Dino.
Woonomstandigheden: Ik woon bij mijn ouders, en ik heb een redelijk ruime zolderkamer - met schuine muren, helaas - met blauwe en oranje muren, een hoop posters, een regenboogvlag, een kledingkast, boekenkast, een open rotzooikast (met gamedingen, kaarsen en make-up en sokken en zo), een uitklapbare tafel, een tv waar zes van mijn consoles op aangesloten zijn, een boekenkast met halloweenlampjes want zo goth ben ik wel, een uitklapbaar tweepersoonsbed met daarboven een plank waar mijn kokirischild (Loz) opstaat, een deur met schoolbordverf, een koelkastje (ex-student, yeaah), en genoeg ruimte in mijn kamer om te kunnen kinecten. Oh en nog een kast met de meeste games/dvd's die ik heb. En geloof het of niet, mijn kamer is best opgeruimd.
Geboortedatum: 25-11-1994. Ik ben op dit moment dus 20.
Lengte: 1.65
Kleur ogen: Bruin!
Schoenmaat: 37.5
School/werk: Ik werk op het moment bij de Game Mania en ik hoop komend schooljaar weer te studeren!
Rook je? Nope.
Wat draag je op dit moment?: Ik draag twee paar sokken met bruine sloffen, een grijze joggingbroek, een wit hemd en een zwarte trui waarvan ik mijn linkermouw heb opgestroopt omdat ik zojuist m'n tattoo heb ingesmeerd. Nu zit al dat spul aan mijn laptop. Chill.
Waar luister je naar?: Een chillstepremix die me zou moeten helpen met concentreren op een post, maar me juist liet concentreren op mijn gesog.
Hoe is het weer?: Eh, donker? Koud en winderig geloof ik.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Eeh. Met de psych? XD
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? M'n ma!
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? M'n beste vriend.
Hobby's: Gamen, lezen, slapen, de hele dag niks doen en daarna een nacht doorhalen, dansjes doen in de kroeg, muziek luisteren, schrijven, dingen leren, youtubefilmpjes bekijken waar ik echt niks aan heb, kwijlen naar dingen op het internet die ik niet kan betalen.
Broers/zussen: Nope, ik ben alleen.
Heb je verkering/een relatie? Nee.
Piercing: HAHAHAHA okay, ik heb een industrial, twee tunnels van 16mm, piercing door m'n lip en een navelpiercing en ik ben bang dat dit nog niet alles gaat zijn waar ik mee eindig.
Tattoo: Ik heb twee tattoo's op mijn pols. Letterlijk. Ik heb de eerste die er zat - een zwartgrijze roos met notenbalk - namelijk twee weken terug laten coveren want hij was oerlelijk geworden. Nu heb ik daar een anker+zee, en daar moet nog een vuurtoren boven komen als ik weer genoeg geld heb. Ik heb een tekst op mijn zij en het Deathly Hallowsteken op mijn rug. Ze zijn op dit moment in juist genoemde volgorde 4 jaar, 2 weken, 2 jaar en 3 maanden oud.
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit in mijn kamer, dus check de eerdere vraag.
Wie zou je graag ontmoeten? Een vriendin die ik via tumblr heb leren kennen en nog steeds eens moet meeten, maar ze woont in Enschede en ik niet echt bepaald.
Wie bewonder je enorm? Veel te veel mensen, including certain people I know from rpgs
Favoriete TV-series: Doctor Who, de rest waar ik nu niet op kan komen, Orphan Black, de andere rest waar ik nu niet op kan komen.
Favoriete schrijver: Eh. JK Rowling want er zijn maar weinig niet-kinderboekenschrijvers waar ik meer dan één boek van heb gelezen wat géén trilogie was.
Favoriete personages op HS: Pfoeeeeh, ik vind posts van Tyrell, Cecilia en Nike altijd heel erg leuk om te lezen. Ook Madelynn, maar dat is bevooroordeeld. En verder ongetwijfeld van nog meer mensen (Soof's karakters bijvoorbeeld) maar ik mag vast niet iedereen opnoemen.
Favoriete personages van jezelf: Aargh.. Ik wil eigenlijk Caleb zeggen, maar ik ben iets heel belangrijks van hem vergeten toen hij nog leefde, dus ik weet niet of dat eerlijk is. Daarbij was hij mijn eerste karakter hier. Ik vond Dean heel leuk toen hij nog niet in de Spelen zat, nu ook wel maar hij is minder 'apart.' Vixen ga ik letterlijk afmaken omdat ik niet goed over haar heb nagedacht en ik niks met haar kan, maar ze is wel een superinteressant personage. Met Solar heb ik nog niet gepost though.. Dus ik zou dan voor Ikram gaan, en anders Dean.
Laatste film?: Captain America: Winter Soldier geloof ik.
Laatste boek?: Laatst echt gelezen was Death Cure - nee, die tweede van Percy Jackson maar die heb ik nog niet uit dus dat tel ik niet. Maar ik ben nu ook 'bezig' in HP:GoF om 'm over te schrijven deels als oefening.
Wat ligt er onder je bed? Ik heb drie lades onder mijn bed, gevuld met schoenen, bedlinnen, laarzen, een opvouwbare 'fotostudio', mijn portfoliomap die ik nooit heb gebruikt en nog wat dingen.
Lievelingskleur: Lavendel.
Lievelingslied op dit moment: Eh. Take Me To Church, of Prayer in C.
Welke deodorant gebruik je? Een roller van Rexona.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? HAHAHAHAHAHA 3 uur? Ik probeer het terug te draaien, maar echt lukken wil het niet.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? 'en zo' 'of zo' 'tenminste' (in de verkeerde context vooral), verscheidene scheldwoorden, 'pittig' en 'pauper'.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Een buiten-als-het-lekker-weer-is-maar-anders-binnen-want-dan-kan-ik-op-mijn-laptop-en-anders-zie-ik-het-scherm-niet persoon.
Wat doe je in het weekend? Ik werk op zaterdag, ga 's avonds meestal uit en ben zondag dan extreem onproductief.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Alles met cijfers. Ik heb letterlijk ook ALLES met cijfers laten vallen, want ik zat in het laatste jaar dat je wiskunde kon laten vallen met CM. HAHAHA.
Huisdieren: Ik heb nog één konijntje over, Koe.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? "Heb je eigenlijk wel de macht die de mensheid zegt die je hebt?"
Geloof je in reincarnatie? Ik sluit het niet uit, maar wat betreft het hiernamaals sluit ik eigenlijk vrijwel niks uit. In mijn beleving zouden alle verschillende dingen naast elkaar kunnen bestaan, if that makes sense.
Bestaan buitenaardse wezens? Doh. Hoe kan de Doctor er anders tegenkomen? Nee maar even zonder grappen, het zou ongelooflijk kortzichtig zijn om nee te zeggen.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? "Look at my Sean Bean impression!"
Hoeveel kinderen wil je? Geen.
Waar kun je niet tegen? Kinderen. En een hoop dingen die allemaal te maken hebben met the system. Racisme, seksisme, meninisme, bladiebla.
Word je soms emotioneel? Ja.
Huil je tijdens films? Tegenwoordig wel, vooral bij animatiefilms.
Droombezigheid als je ouder bent: De wereld beteren.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Beginnen met sporten, en ik ben begonnen met sporten!
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? "Neeeeeeeeeeeeee!"
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Geadopteerd worden.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie?
Een HP serie die PERFECT de boeken volgt, en alle pottermore dingen en zo, met meer representatie van like alles, én een Maraudersserie die ook pure perfectie is, met fatsoenlijke round characters en representatie en een gay relationship met Sirius en Remus, met representatie voor een pan/polyromantische aseksuele Remus en een homoseksuele Sirius. What do you mean "my headcanon is showing?" my headcanon is not showing at all!"
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Ik weet niet of mijn tienjarige ik echt ook iets van raad zou hebben opgevolgd eigenlijk. Maar ik zou mezelf alvast educaten in feminisme waarschijnlijk.

District 4

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 24-12-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser/scholier
Leeftijd: 14

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za feb 07, 2015 12:09 am

Naam: Jayme Ryan
Nickname: Online voornamelijk Jay, bij m’n orkest voornamelijk Jayms. Verder ook wel: Jaym, Jaya, Djeem en een heleboel andere die niet meer gebruikt worden of die ik gewoon even vergeten ben.
Woonomstandigheden: Bij m’n ouders op zolder, unfortunately. Wie heeft er nog wat geld rondslingeren waarmee ik een eigen huis kan regelen?
Geboortedatum: 27 augustus 1991
Lengte: Ik heb geen zin om m’n paspoort te zoeken, guys. Ongeveer 1.75m, maar het kan ook een centimeter meer of minder zijn.
Kleur ogen: blauw
Schoenmaat: 41
School/werk: Ik heb Engels gestudeerd. Daarna ben ik de pabo gaan doen en daar zit ik nu in het laatste jaar. In mijn vrije tijd geef ik Engels (in groep 8), bijles (aan voornamelijk middelbare scholieren) en gymles (aan peuters en kleuters).
Rook je? nopenopenopenopenope
Wat draag je op dit moment?: Een onderbroek, sokken, mijn pyjamabroek en een veel te girly shirt dat ik aan heb getrokken om mijn moeder blij te maken omdat we uit eten gingen met haar collega’s. :E
Waar luister je naar?: Sandmarx - Buy the World (acoustic)
Hoe is het weer?: Uh. Ik weet het niet zeker, want het is donker. Het is in ieder geval koud, volgens mij ook droog en er ligt nog sneeuw op de grond.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: M’n moeder
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? De meester van de groep 8 waar ik lesgeef
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? De moeder van Fem :E
Hobby's: Lezen, RPG’en, internet in general (mostly tumblr), muziek luisteren, muziek maken (ik speel slagwerk in een orkest), spelletjes, series kijken, zwemmen
Broers/zussen: Een broertje (18) en een zusje (15)
Heb je verkering/een relatie? Nope
Piercing: Gaatjes in m’n oren, maar de laatste keer dat er ook een oorbel in zat, kan ik me niet echt herinneren.
Tattoo: (nog) geen
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit op m’n bed in mijn kamer. Mijn kamer is vrij groot, maar hij is alsnog vrij.. volgepropt. Boven m’n bed, aan de schuine wand, hangt een vlag van Tarot.

Links naast me is een ingebouwde kast langs de hele, schuine wand. In het stuk direct naast mijn bed staan mijn wekker en een heleboel zooi. In de rest zit allemaal zooi van m’n ouders.
Tegenover me staat een boekenkast met studieboeken die ik niet meer gebruik. Op die kast staan een oude televisie en dvd-speler. Eigenlijk moet ik die eens weg doen, want ik gebruik ze nooit. Daarvoor staat een soort kast in de vorm van een vuurtoren, inclusief lamp bovenop. Direct aan het voeteneinde van m’n bed staan een versterker en mijn skateboard.

Daarnaast staat m’n electrische drumstel. Vandaar dat m’n kamer zo vol is: een drumstel neemt aardig wat ruimte in. Achter m’n drumstel op de grond staateen mega schilderij met een foto en alle namen van de kinderen in m’n vorige stageklas, dat ik heb gekregen bij m’n afscheid. Ik vind het heel lief, maar dat ding is gigantisch, dus ik moet nog zoeken naar een strategischere plek om dat ding te laten. Daarboven hangen een poster en een vlag van Nightwish met DAAR weer boven een plank met stripboeken, prentenboeken en een sprookjesboek.
Daarnaast staat een hele hoge, smalle kledingkast die met een plank aan mijn muur is vastgemaakt. Onder die plank hangen ook nog allemaal kleren. Daarvoor ligt op dit moment een koffer met wintersportkleding.

Daarmee zijn we dus aan de rechterkant van mijn kamer aangekomen. Ook hier zijn allemaal schuine inbouwkasten met voornamelijk troep van m’n ouders. Zoals bijvoorbeeld die koffer met wintersportkleding, die nu op de grond in mijn kamer ligt. Ook is hier een dakkapel waar langs de ene kant mijn boekenkast staat. Tegen de boekenkast staat ook een klein vitrinekastje met edelstenen en daarvoor een djembé en een prullenbak. Daarboven hangt aan de boekenkast een regenboogvlag.
Tegenover de boekenkast staat mijn bureau met twee stoelen. Oh. Eén stoel. Kennelijk heeft m’n broertje de stoel die hij geleend had nog niet teruggebracht. Over mijn stoel hangen een (HEEL ZACHT) dekentje en wat kleren en een awesome Ravenklauwtas. In de vensterbank staan: een zelf gemaakt schilderij dat ik van een oppaskindje heb gekregen, een draakvormige wierrookhouder, een TARDIS stressbal, een kaars, een kompas en bestek van m’n uitzet dat ik ben vergeten op te ruimen. Op m’n bureau liggen vooral veel papieren en wat boeken en zooi. Boven m’n bureau is nog een plank hierop staan o.a.: een lp van Alice Cooper, badeendjes, een veer met een kroontjespen, tekeningen die ik van vrienden heb gekregen, troep.

Direct rechts naast mijn bed liggen nog wat kleren en boeken op de grond en er hangen badjassen. Ik heb er drie. Don’t ask me why. Ik moet die ene echt eens weggooien.

OH IK VERGEET BIJNA NOG IETS SUPERAWESOMES. Boven mijn bed is een schuine balk die ik met m’n papa samen tot boekenplank heb getransformeerd. Daar staan al mijn Harry Potterboeken, een aantal andere fantasy-boeken en mijn dvd-collectie.

Oja en m’n muren zijn wit en roze en blauw en groen en oranje en er hangen ook nog ergens posters van Within Temptation, Tarot, Les Misérables en Sweeney Todd. En er hangen kerstlampjes aan m’n awesome boekenplank boven m’n bed.
Wie zou je graag ontmoeten? Sowieso al m’n vrienden in Ver Weg (daarmee bedoel ik vooral al m’n internetvrienden. Ik heb jullie al veel te lang niet gezien. Ook een aantal vrienden van de UvA die ik al lang niet gesproken heb, though)
Ook zou ik graag eens een biertje drinken met Charlotte Wessels, de zangeres van Delain. Er zijn nog wel meer mensen die ik graag eens zou ontmoeten.
Wie bewonder je enorm? Fem, Sas en Sanne.
Favoriete TV-series: Oh dear. Heb je even? Buffy, Firefly, Orphan Black, Orange is the New Black, Friends, Warehouse 13, How To Get Away With Murder
Series die ik nu volg, maar niet per se tot m’n favorieten zou rekenen: Switched at Birth, The Fosters, Lost Girl, The Mentalist
Series die ik nog steeds niet heb vergeven voor de laatste aflevering: How I Met Your Mother
Favoriete schrijver: Queen Rowling
Favoriete personages op HS: Oh. Er zijn hier zo veel goede personages. Eh. Rhett en de Peak twins, denk ik. In de spelen zal het voor niemand een verrassing zijn meer dat Nakoma mijn favoriet is, maar Madelynn vind ik ook heel cool. [s]En stiekem heb ik een zwak voor Susan[/s]
Favoriete personages van jezelf: Maran (Eywenn/Berkshire Academy) was mijn eerste personage. Ze is in de loop van de jaren erg veranderd, maar ik zal altijd een zwak voor haar hebben. Ik mis haar (en haar zusje Misha is lief). Van mijn recentere personages is Tyler (Haunted Hogwarts) mijn absolute favoriet.
Laatste film?: Eh… Goede vraag. Misty River ofzo? Hij was niet heel memorabel. EN IK HEB LAATST ANNIE IN DE BIOSCOOP GEZIEN MET FEM. DIE WAS WEL MEMORABEL <3
Laatste boek?: Paper Towns van John Green
Wat ligt er onder je bed? Een logeerbed
Lievelingskleur: Eh. Regenboog? Oké, ik denk toch maar blauw.
Lievelingslied op dit moment: Ik heb op dit moment eigenlijk niet echt een lievelingslied :/ Het lied dat ik het vaakst randomly gezongen heb de laatste tijd is My Eyes van Dr Horrible’s Sing-Along Blog.
Welke deodorant gebruik je? Eh. Een groene van Fa geloof ik op dit moment.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Lalalalala. Te laat. De laatste tijd wil ik nog weleens om een uur of 12 al gaan als ik de volgende ochtend vroeg op moet, maar over het algemeen ga ik maar zelden voor half 2.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Awesome, dude, ik weet het niet meer? Fuck, probably.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Een beetje wat Nana zegt. Ik ben een binnenpersoon, maar ik houd ook van niet-toeristisch stranden en van snowboarden en skiën en schaatsen en skateboarden en soms wou ik dat ik een buitenpersoon was, but I’m not. Eigenlijk zit ik ook in de zomer vaak liever binnen met m’n boek dan buiten.
Wat doe je in het weekend? Dat wisselt nogal. Op zaterdagochtend geef ik altijd gymles en verder doe ik meestal zo min mogelijk. Ik wil nog weleens een vergadering hebben van het fanfarebestuur of een concert of met vrienden afspreken of naar Amsterdam gaan ofzo, though.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Basisschool: gym, handvaardigheid en rekenen
Middelbare school: economie
Universiteit: Modern literature, syntax
Pabo: Wisselt nogal. Ligt meestal ook meer aan de docent dan aan het vak
Huisdieren: Een kat: Jesse. En m’n zusje heeft een konijn, maar dat vergeet ik altijd.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Ik vond dit een heel awesome antwoord en ik zeg altijd graag dat ik ook zoiets zou zeggen. Ik denk dat ik daar te aardig/bang voor zou zijn, though, mocht ik toch ineens ergens God tegenkomen. Waarschijnlijk zou ik niet veel verder komen dan een heel stom: “What. You exist?”
Geloof je in reincarnatie? Niet echt…
Bestaan buitenaardse wezens? Het universum is zo groot… ik kan me bijna niet voorstellen dat er nergens anders leven is. Zelfs al is de kans klein dat we ooit intelligent leven zullen tegenkomen.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? “Oh. Crap.”
Hoeveel kinderen wil je? Ik weet niet eens of ik überhaupt kinderen wil. Ik heb geen gigantische kinderwens, maar wil ook niet absoluut geen kinderen ofzo. Anyway, ik heb geen idee. Als mijn hypothetische kinderen maar niet uit mij komen.
Waar kun je niet tegen? Bigotry, closed-mindedness, injustice.
Word je soms emotioneel? Wie niet?
Huil je tijdens films? Zelden. Het gebeurt, maar niet vaak.
Droombezigheid als je ouder bent: De wereld verbeteren. Realistically door de nieuwe generatie te leren nadenken (lees: door voor de klas te gaan. Bij voorkeur voor groep 8).
Not very realistically door verhalen te schrijven en publiceren (whether on the page or on screen) met voldoende representatie enzo.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Ik doe niet aan goede voornemens.
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Het duurt altijd even voordat ik in staat ben iets coherents te denken, dus dat weet ik niet meer.
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Rhett adopteren in de hoop er nog een fatsoenlijk kind van te maken.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? BOTH. BOTH IS GOOD.
Nee, ehm. Eigenlijk zou ik het liefst een Marauders-serie hebben, maar ik betwijfel ten zeerste dat deze aan mijn headcanons zou voldoen en ik zou DIEP teleurgesteld zijn als Remus niet bi was en Sirius gay en ze elkaar niet zouden daten. En als Lily in plaats van een super badass en FUN personage de stuck-up bitch zou zijn die ze in fanfiction nogal eens is. En als Wormtail geen volwaardig lid is van de Marauders. MAAR EIGENLIJK WIL IK DIT DUS HEEL GRAAG. ALS SIRIUS EN REMUS MAAR DATEN EN LILY AWESOME IS EN WORMTAIL OOK EEN ECHTE MARAUDER IS ENZO.
Maar ik wil ook een HP serie met alle tiny, tiny details, omg.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? It’s okay if you’re not what everyone wants or expects you to be. You’ll be awesome and you’ll find awesome friends in just a few months. Just wait and see.
Profiel bekijken
Dyson Green
District 7

PROFIELAantal berichten : 189
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Begeleider
Leeftijd: 37

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za feb 07, 2015 11:43 am

Naam: Charlotte Niniane Heather (geen doopnamen and I quite like them. Ik ben vernoemd naar een vriendin van mijn ouders, en je spreekt het op z'n Engels uit; [Sjarlut] wordt het dus meer. Niniane is mijn moeders favoriete karakter uit The mists of Avalon en Heather voor de heide in Engeland waar mijn ouders gek op zijn)
Nickname: Char, Charriewarrieh, Chappieflappieh, Chappie, kleintje en nog een heleboel meer die een beetje in vergetelheid zijn geraakt.
Woonomstandigheden: Ik woon in Groningen op kamers. Ik probeer om de week in het weekend naar Gouda te gaan om mijn ouders nog af en toe te zien (en mijn hondje te knuffelen. Mostly to cuddle my dog) Ik ben in juni 2014 verhuist naar de kamer waar ik nu zit, which is about 24 vierkante meter met een eigen keuken erin. Op zolder, dus schuine muren en ik mag de muren niet verven, dus die zijn gewoon saai wit. Ach, ik heb er ruimte zat en er bijna een studio van gemaakt, als de wc en de douche niet beneden zouden zitten.
Geboortedatum: 18-02-1994, which makes me 20, almost 21
Lengte: Ik ben 1.64m, dat is 2 cm groter dan mijn mama en 1 groter dan mijn zusje. Also, dat maakt me ook 20 cm kleiner dan mijn vriendin.
Kleur ogen: Blauwww
Schoenmaat: 41.5 (which is hell)
School/werk: Ik studeer momenteel aan de RUG (Rijksuniversiteit Groningen) en ik doe Communicatie- en Informatie Wetenschappen (CIW) Ook heb ik a.s. maandag een sollicitatiegesprek bij Aha! Onderzoek, een callcenter wat mensen alleen belt voor onderzoeken, niet om mensen iets te verkopen.
Rook je? Nee, bah.
Wat draag je op dit moment?: Grijze panterprint sloffen met paarse accenten, een zwarte legging, een zwart jurkje van de Primark met doodskoppen erop en zakken erin, mijn bril en ondergoed
Waar luister je naar?: Brick by Brick van Racoon maar die is NU uit en nu komt Absolutely Final Goodbye van Christina Grimmie (go check her out, she's awesome en PERFECT als ze live zingt Love Love )
Hoe is het weer?: Grijzig en bewolkt. Volgens mijn telefoon is het 2 graden buiten en ik geloof het wel. Er ligt hier en daar nog wat sneeuw/ijs op de grond omdat de zon dat niet heeft kunnen smelten.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Haha, mijn ouders, ik had een cijfer terug voor een tentamen en ik moest even vieren dat ik weer vijf studiepunten binnen had.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Mijn vriendin, Merel.
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Hahaha, weer mijn ouders. Ik moest even weten of ze een mailtje opnieuw konden sturen want ik was het kwijt.
Hobby's: Schrijven (al heb ik het de laatste tijd zo druk dat het niet echt opschiet), zingen, gitaarspelen (zelfde als voor schrijven), series kijken in bed (het liefst met Merel erbij), drankjes doen met vrienden, thee leuten, films kijken (ik heb een Pathé unlimited abbonement), muziek luisteren, spelletjes spelen (oa bordspellen als Catan, Monopoly, Risk, Terra Mystica en Smallworld en op de computer graag sims Love ik heb nu de sims 4 gekocht en ik vind het wel heel vet, maar ik mis echt nog wat uitbreidingen (er zijn er nu wel wat, maar mijn rekening staat het even niet toe) ) en waarschijnlijk vergeet ik de helft van mn hobby's maar oke Razz
Broers/zussen: 1 zusjesmonster van 18, Avalon.
Heb je verkering/een relatie? Jep, ik heb over 7 dagen een jaar een relatie met Merel Love
Piercing: Ik had ooit gaatjes in mn oren, maar die zijn dichtgegroeid. Verder niet.
Tattoo: Wil ik wel graag, het japanse teken voor hoop op mijn pols.
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit in mn kamer in Groningen, en de pc die ik gisteren geïnstalleerd had besloot niet op te starten nu dus er liggen allemaal draadjes en kabels om me heen. Ook boeken voor school en ik moet de afwas van gisteren nog doen... Ik zit dus eigenlijk gewoon in een berg zooi.
Wie zou je graag ontmoeten? Kelly Clarkson, J. K. Rowling, Natalie Dormer en Alex Gaskarth
Wie bewonder je enorm? Fem en Sas Love
Favoriete TV-series: Moeilijjjjk, ik ga denk ik toch voor Game of Thrones en misschien wel Glee. Maar ik kijk heeeeel veeeeeeel dus ik vind kiezen altijd moeilijk.
Favoriete schrijver: Neil Gaiman
Favoriete personages op HS: Nike! Love
Favoriete personages van jezelf: Mikayla (Mika) op Berkshire Academy, ook al is het dood, ze heeft gewoon wat. Love
Laatste film?: Love, Rosie in de bios.
Laatste boek?: Ik heb Endlessly uitgelezen en ik ben nu bezig in deel 2 van Game of Thrones en Harry Potter 1
Wat ligt er onder je bed? Stof
Lievelingskleur: Paars
Lievelingslied op dit moment: Dangerous van Before You Exit (BYE Laughing )
Welke deodorant gebruik je? Een rol deo van Nivea, fres natural.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Verschilt, want mijn dagen op de uni zijn onregelmatig. Meestal lig ik er voor half een wel in, soms eerder.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Hee, Okay, byeee
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnennn
Wat doe je in het weekend? Als ik in Gouda ben hangen met mijn vrienden die daar nog wonen, als ik in Groningen ben huiswerk, huishoudelijk werk en hangen met Merel/de mensen die niet naar huis zijn.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Wiskunde & Aardrijkskunde D:
Huisdieren: In Gouda heb ik Chica, mijn allerleukste hondje. In Groningen mag ik vissen maar dat is niet zo handig en verder mag ik niks Sad
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Waarom bestaat er zoveel onrecht en doe je er niks aan?
Geloof je in reincarnatie? Hmmm, niet echt..
Bestaan buitenaardse wezens? Ook niet echt...
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Ik hoop positief...
Hoeveel kinderen wil je? Zoveel als er komen.
Waar kun je niet tegen? Mensen die andere mensen gebruiken, liegen, geweld...
Word je soms emotioneel? Uhhhh yeah...
Huil je tijdens films? De laatste tijd steeds vaker, maar bij een boek huil ik veel sneller.
Droombezigheid als je ouder bent: Een eigen ranch in Canada hebben, lekker met paarden bezig en als ik vrije tijd heb, schrijven.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Mijn kamer opgeruimder houden
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Oeh ik heb zin om te simsen
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Rhett adopteren.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Both, both is good.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Trek je er niks van aan, doe wat je leuk vind en ga vooral door met dansen.

District 4

PROFIELAantal berichten : 7
Registratiedatum : 03-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep:
Leeftijd: 12

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za feb 07, 2015 3:52 pm

Naam: Michelle Beekhuizen
Nickname: Mies of Mich
Woonomstandigheden: Ik woon in de een rijtjeshuis, met mijn ouders en mijn zusje
Geboortedatum: 07/11/1997
Lengte: 1.62
Kleur ogen: Blauw
Schoenmaat: 34/35
School/werk: Op De Stijgbeugel Arnhem VOS school
Rook je? Nee
Wat draag je op dit moment?: Sportbroek en Vest aan
Waar luister je naar?: Tv serie
Hoe is het weer?: Slecht
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Mijn vader
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Mark
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Suraya
Hobby's: Paardrijden, tv kijken, lezen, RGP, voetbal kijken en film kijken
Broers/zussen: 1 zusje
Heb je verkering/een relatie? Nee
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit in huiskamer. Voor mijn staat te tv aan, links van mijn een bank + raam, rechts van mijn grote tafel en tegenover de tafel staat een kast
Wie zou je graag ontmoeten? Een voetballer van Ajax
Wie bewonder je enorm?: Niemand denk ik
Favoriete TV-series: Hotel 13
Favoriete schrijver: Weet niet
Favoriete personages op HS: Iedereen
Favoriete personages van jezelf: Weet niet
Laatste film?: Weet niet
Laatste boek?: Liefde heeft geen hersens
Wat ligt er onder je bed?: Niks
Lievelingskleur: Oranje en rood
Lievelingslied op dit moment: Geen
Welke deodorant gebruik je?: Nivea
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Rond half 10
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Weet ik veel
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen
Wat doe je in het weekend? Voetbal kijken
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Rekenen en Engels
Huisdieren: We krijgen een teckel
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen?: Weet niet
Geloof je in reincarnatie?: Weet ik niet
Bestaan buitenaardse wezens?: Nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft?: Niks
Hoeveel kinderen wil je?: 2 of 3
Waar kun je niet tegen?: Files
Word je soms emotioneel?: Ja
Huil je tijdens films?: Niet echt
Droombezigheid als je ouder bent: Dat ik een goeie baan krijg
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Heb ik niet
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond?: Computeren
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia?: Weet niet
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie?: Harry Potter
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden?: niks
Profiel bekijken
Madelynn Bristow
District 7

PROFIELAantal berichten : 455
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Winnares HS2

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za feb 07, 2015 9:07 pm

Naam: Soraya
Nickname: Soot, Sootje, Sootie, Sowie, Soya(saus).
Woonomstandigheden: Ik zit op het moment op kamers in Alphen aan den Rijn, maar ik ben liever bij mijn vader of moeder thuis in de verre provincie Groningen. Die zijn gescheiden sinds 2001, of zoiets, en wonen zo’n tien à vijftien minuten fietsen bij elkaar vandaan, denk ik. Allebei in een twee-onder-een-kapwoning,maar de pappa woont alleen en de mamma woont met een Gerard samen.
Geboortedatum: 23 januari 1994.
Lengte: 1m58 (oh yeah)
Kleur ogen: (donker)bruin.
Schoenmaat: 38, soms 39.
School/werk: Ik zit in het derde jaar Bachelor van Japanstudies aan de Universiteit Leiden.
Rook je?  NO. Don’t smoke, people. It’s bad for you and it smells BAAAAAD.
Wat draag je op dit moment? Een zwarte spijkerbroek, een grijs hemdje en mijn grijze UNDESIRABLE No. 1 trui van Harry Potter, want ik ben o zo kleurrijk vandaag.
Waar luister je naar?: De radio staat aan. Ik heb geen idee op welke zender of welk lied dit is.
Hoe is het weer?: Koud.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: De planner van m’n werk.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Een vriendin van de uni, want we konden elkaar niet vinden… xD
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Bell.
Hobby's: Rpg’en!!!! <3 Nee, ik ben niet no-life, het lijkt alleen maar zo. Verder vind ik lezen ook wel leuk, maar dat kost meer moeite. Geldt ook voor tekenen. En al het andere in het leven.
Broers/zussen: Nope. Very Happy
Heb je verkering/een relatie? Nope :E
Piercing:  Alleen oorbellen.
Tattoo: Nope, maar op zich lijkt het me wel tof! Maar ik weet niets, dus nee, dan toch maar niet, hè. :p
Beschrijf je huidige omgeving: Nou, ik staar naar mijn laptop, die op de eettafel staat. Mijn vaders laptop ligt er ook en hij zit tegenover me. De hele tafel is een enorme zooi (because I am awesome).
Wie zou je graag ontmoeten? Noarrr <3
Wie bewonder je enorm? Sas. Because Sas. En Fem. <3
Favoriete TV-series: Game of Thrones, Bones, Haven, Once Upon a Time, The Legend of Aang and The Legend of Korra.
Favoriete schrijver:  Soof :E (En ik moet officieel meer boeken gaan lezen xD)
Favoriete personages op HS: Cecilia, Rhetticus en Tobias! <3 Oh, en Ikram, want het Initiatief is zo interessant en het is heel tof om te zien hoe ze daarmee omgaat.
Favoriete personages van jezelf: Ik denk Janaea. I miss her. ;___; She was adorable. Ik kan het over het algemeen ook wel vinden met Lexi, mijn AH Zwad op HH. Ze is een beetje een kreng, maar eigenlijk ook wel aardig en het is leuk om daarmee te spelen. Ik vind het ook leuk om haar te pesten, want ik kan haar echt gewoon horen ragen in m’n hoofd, terwijl ze probeert me te vervloeken. [/televendigefantasie]
Laatste film?:  Eh… Mijn vader keek gister een heel rare film… The Gallow Walkers, geloof ik. Ik heb maar delen gezien en ik vond het niet echt leuk, of zo. XD
Laatste boek?: Ik ben bezig in de eerste omnibus van de SWEEP-serie van Cate Tiernan in het Engels. Ik heb gister boek 1, Book of Shadows, uitgelezen. Ik heb deze serie vroeger in het Nederlands gelezen en ik vind het stiekem een heel leuke serie, dus ik dacht, ik koop de ombibussen en lees m ook in het Engels. Very Happy
Wat ligt er onder je bed? I don’t even wanna know…
Lievelingskleur: Groengeel!
Lievelingslied op dit moment: Eh… Op het moment is moeilijk. Heb gister best vaak naar Lady Gaga’s Born This Way geluisterd, maar dat is best zeldzaam op zich. In het algemeen is Nightwish’ Ghost Love Score mijn favoriete lied.
Welke deodorant gebruik je? FA mysterious moments… *wbw*
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Eh… Ik probeer meestal aan te houden: negen uur beginnen, elf uur slapen. Maar ik denk dat al een paar jaar niet gelukt is. Als ik voor één uur slaap (of twee uur) dan mag dat een wonder genoemd worden.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? LOL. Awesome. Fuck. Fucking ~ . Gawd.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen.
Wat doe je in het weekend? Ik zou heel graag actief willen doen, sociaal willen zijn en blij zijn. Maar meestal blijft het bij slapen, eten, computeren en heel misschien lezen…
Welk vak doe/deed je niet graag op school?
Basisschool: Begrijpend Lezen
Middelbare school: Techniek en Economie.
Japanstudies: Area Studies & Wetenschapsfilosofie (allebei niet specifiek voor m’n studie, maar alsnog)
Huisdieren: Een kat van 18, genaamd Floris.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? WHYYY… ;___;
Geloof je in reïncarnatie?  Jep.
Bestaan buitenaardse wezens? Jep.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Geen idee. Het is niet alsof je weet in wat voor situatie je zult sterven. Je kunt zomaar ineens weg zijn en helemaal niets meer kunnen zeggen…  
Hoeveel kinderen wil je? Eh… Geen idee. Als het mogelijk zou zijn en de situatie daar naar is, dan maximaal twee of drie, denk ik. Ik ben zelf enig kind en dat heb ik eigenlijk altijd wel als positief ervaren, dus één zou ik ook prima vinden. Juist meer kinderen vind ik een raar idee, eigenlijk. En ik ben superslecht met kinderen. ;__; Dus nou ja… het ligt totaal aan hoe mijn leven zich zal ontwikkelen.
Waar kun je niet tegen? social pressure, homofobie, ondankbaarheid, drukte en haat…
Word je soms emotioneel? Yeah… Obviously…
Huil je tijdens films? Soms, als het zielig is. Of als het héél grappig is.
Droombezigheid als je ouder bent: I have no fucking clue. Als ik dat had geweten, dan had ik waarschijnlijk wel een nuttigere studie gedaan om het enigszins realistischer te maken.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Meer. Lezen.
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Crap, ik moest nog douchen. ;___;
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Ik zou wel geadopteerd willen worden door Cecilia, want nou ja… als ze voor mij kiest, dan zal ze vast niet heel gemeen zijn tegen me? *kijkt hoopvol*
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Ik denk Marauders, gewoon om het verhaal uitgebreid te zien worden. ^^
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Eet gezonder, beweeg meer en wees zelfverzekerder! Je hoeft niet bang te zijn, want je kunt het wel!

Laatst aangepast door Madelynn Bristow op zo feb 08, 2015 8:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Nakoma Locklear
District 4

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za feb 07, 2015 11:21 pm

Can I just start this by saying that I think it’s adorable how most of you think Rhett is still salvageable? :E

Naam: Soof.
Nickname: None. None, I tell you.
Woonomstandigheden: Een cool (en koel, momenteel) appartementje in Brest, Frankrijk. How did I end up here? I don’t even know, man…
Geboortedatum: 30 september 1991.
Lengte: 1m65-ish.
Kleur ogen: Bruin.
Schoenmaat: 40-41.
School/werk: Hey, did you hear that? I think it was a bird or something. Or a plane. What is that doing in here? Weird.
Rook je? Nope. Gross.
Wat draag je op dit moment? Van onder naar boven: blauwe sokken, een donkerblauwe jeansbroek, een blauwe onderbroek, een t-shirt van A:TLA/LOK dat supermega-awesome is, en een blauwige hoodie.
Waar luister je naar? Eh, momenteel Vårens Första Dag van Laleh.
Hoe is het weer? Cloudy with a chance of hail-balls? Nee, vandaag was het voor de verandering eens vrij zonnig. Momenteel is het donker though, so I don’t know.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt? Mijn pa.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? The girlfriend.
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? I don’t have what’sapp.
Hobby's: Schrijven, lezen, series kijken, ongelooflijk ingewikkelde verjaardags-/kerst/etc.-kaarten maken, zuchten als mensen flauwe woordgrapjes maken, being godly.
Broers/zussen: Een broertje. Hij heet Sander. Sommigen hebben hem al eens gezien. Weinigen kunnen het navertellen.
Heb je verkering/een relatie? Yes. Somehow.
Piercing: None, tenzij je de gaatjes in mijn oren meetelt die ik heb sinds ik zes was ofzo en waar al geen oorbellen meer in gezeten hebben sinds ik twaalf was en dus zonder enige twijfel dicht zijn?
Tattoo: None so far.
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit op mijn rode troon in mijn woonkamer slash slaapkamer, een witte roos in een pintglas aan mijn linkerkant, een kastje met vooral rommel aan mijn rechterkant, een poster van HP7/2 achter me.
Wie zou je graag ontmoeten? Ellen Page. Maar eigenlijk ook helemaal niet, because I wouldn’t know what to do with myself. Verder heel veel fictieve personages. Vooral mensen die ik vast wil pakken en eens goed door elkaar schudden... Also Toph from A:TLA/LOK. I'd let her kick my ass anytime.
Wie bewonder je enorm? Lots of people for lots of reasons. Tatiana Maslany, because… how?!, many of my friends, Ferguson protestors, people who are having a crappy time and still manage to get out of bed every morning,…
Favoriete TV-series: HOW? HOOOOW? WHAT DO YOU WANT FROM ME? Battlestar Galactica, Avatar: The Last Airbender, Spartacus, Orphan Black, Seizoen 5 van Skins, alles behalve seizoen 5 van Warehouse 13.
Favoriete schrijvers: J.K. Rowling, Lemony Snicket.
Favoriete personages op HS: Nike, Janaea & Ikram are the first that come to mind, but there are many others.
Favoriete personages van jezelf: Lilly Wyatt, want herinneringen. Verder vind ik Agha en Nakoma tegenwoordig heel leuk om mee te schrijven.
Laatste film? The Royal Tenenbaums. It was okay. Not more than that though.
Laatste boek? Uitgelezen: Odd and the Frost Giants. Momenteel in bezig: The Hostile Hospital (A Series of Unfortunate Events), en The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy.
Wat ligt er onder je bed? Een soort zetel, een slaapzak en twee kussens. (Ik heb een hoogslaper.)
Lievelingskleur: Groen. Specifiek een vrij licht, sort of gelig groen. :E
Lievelingslied op dit moment: Ik heb momenteel niet zo’n liedje waar ik verslaafd aan ben en dat ik twintig keer per uur beluister, dus zal ik maar mijn all-timefavoriet geven, en dat is Boadicea van Enya.
Welke deodorant gebruik je? Eau de Soof. Nee, sort of vanalles. Ik ben te lui om te gaan kijken.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Meestal ergens tussen 1 en 2 uur.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? De laatste tijd “rude”.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Eerder een binnenpersoon. Like, ik vind het ook heel leuk om buiten te zijn, maar dan moet ik er een goede reden voor hebben en/of iets te doen hebben. Anders is het internet veel te verleidelijk.
Wat doe je in het weekend? Stuff and things.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? In het middelbaar vond ik wiskunde meestal irritant, behalve wanneer we “leuke” dingen deden (like ruimtemeetkunde <3333). Het meest nutteloze en hersenceldodende vak dat ik ooit gehad heb was Filosofie. And that’s saying something, want ik heb veel nutteloze en hersenceldodende vakken gehad. Maar de vent die ik voor dat vak had zou echt geen les mogen geven. Hij had het geloof ik soms al moeilijk om zijn eigen gedachtenkronkels te ontcijferen, laat staan dat hij ze dan op een duidelijke en coherente manier aan ons zou kunnen doorgeven. Aan de andere kant heb ik heel wat goede herinneringen aan het moment net voor het mondelinge examen voor dat vak, toen ik met een vriendin aan het stressen was en we om alles moesten lachen.
Huisdieren: Bij mijn ouders heb ik een hond die Yappie heet. Daar lopen nog wel wat dieren rond, maar die beschouw ik niet als mijn huisdieren. :E
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? You’ll need to be more specific; I ask myself questions all the time.
Geloof je in reïncarnatie? No, but I think it’d be cool.
Bestaan buitenaardse wezens? Yes.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? I will never die.
Hoeveel kinderen wil je? Ik twijfel tussen “I don’t know. One, two. Maybe three?” en “OH MY GOD NO GROSS.”
Waar kun je niet tegen? Slurpen. Fictieve personages die domme dingen doen in plaats van gewoon te COMMUNICEREN. Mensen die voetbal (en andere teamsporten) kijken. HET GELUID VAN KAUWENDE MENSEN OH MY GOD EAT IN SILENCE WILL YOU.
Word je soms emotioneel? Well… yes?
Huil je tijdens films? Pfft, me? Preposterous. Alleen maar tijdens die ene trailer voor HP7/2. En de eerste tien minuten van Up.
Droombezigheid als je ouder bent: Hahaha. You’re hilarious.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Ik doe niet aan goede voornemens.
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Probably something like “Nee nee nee, koud koud koud, why why why”.
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Geadopteerd worden. Is het erg als ik door hen allebei geadopteerd wil worden en dan net als Rhett die situatie ten volle probeer te benutten? :E
Heb je liever een Harry Potter tv-serie of een marauders tv-serie? Ideally both. Maar als ik moet kiezen, dan Marauders. Want van HP hebben we de films al, en die zijn niet perfect, but I still love them, you know? I found them all on my own. They’re little, and broken, but still good. Yeah, still good. En net als de meeste mensen hier heb ik headcanons die ik heel graag in een marauderserie zou willen zien, maar zelfs als ik die niet krijg, zou ik het waarschijnlijk nog steeds awesome vinden, because duh.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? You can tell them. It will be fine.
Profiel bekijken
April Rock
District 7

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | zo feb 08, 2015 6:07 pm

Naam: Cato
Nickname: Cat, Catootje
Woonomstandigheden: Met mijn ouders en broertje in een twee-onder-één-kap woning
Geboortedatum: 29 augustus 2000
Lengte: 162 cm en ik groei volgens mij niet meer Sigh
Kleur ogen: Groen
School/werk: Op dit moment in de derde van het VO (HAVO of VWO, nog steeds geen idee welke van de twee XD)
Rook je? Nope. Ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen
Wat draag je op dit moment?: Een spijkerbroek, mintgroen hemdje en een mintgroene blouse
Waar luister je naar?: Het luisterboek How to train your dragon, door David Tennant
Hoe is het weer?: Grijs :/
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Een vriendin Mira. Het langste telefoongesprek die ik tot nu toe in mijn leven heb gehad: 62 minuten XD
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Eh... Ik probeerde drie dagen geleden mijn moeder te SMS'en, maar dat ging niet helemaal goed
Laatste persoon die je via What'sapp een bericht hebt gestuurd? Eh... Eva van Warrior Cats
Hobby's: Lezen, RP'en, verhalen schrijven in het algemeen, luisterboeken luisteren, fangirlen, kleien (oh my dat klinkt echt heel stom XD)
Broers/zussen: Een broertje, Tieu
Heb je verkering/een relatie? Nope. Wel een jongen die me leuk vindt, maar geen relatie :3
Piercing: Nee. Ik ben ook niet van plan om er een te nemen (of heel misschien ooit oorbellen)
Tattoo: Ook niet. Het lijkt me wel leuk om ooit een kleine te hebben, maar dan wel voor iets heel speciaals
Beschrijf je huidige omgeving: Eh, een rommelige kamer met mijn telefoon naast me en Sebastiaan (mijn Panda PillowPet) op schoot.
Wie zou je graag ontmoeten? Laten we maar alle mensen nemen die echt op deze planeet rondlopen en niet fictioneel zijn... David Tennant, Billie Piper, Johnny Depp, Emma Watson, J. K Rowling, John Green en Rick Riordan om ze heel hard op hun gezicht te slaan en lachend weg te rollen.
Wie bewonder je enorm? Mezelf Cool Nja, David Tennant eigenlijk wel
Favoriete TV-series: Heb je even? Doctor Who, Sherlock, Top Gear, Missie Aarde, RWBY (al is die niet echt op tv), Avatar; Legend of Aang, Game of Thrones, Merlin en nog een heleboel andere waar ik op dit moment niet op kan komen
Favoriete schrijver: Mezelf Cool Nee, J. K Rowling is cool, net zoals Cornelia Funke en Kelley Armstrong
Favoriete personages op HS: Nino is wel heel leuk c:
Favoriete personages van jezelf: Ik hoooud echt van Lewis, maar die RPG is een beetje dood D:
Laatste film?: Dames 4, al vond ik die niet heel leuk. Keek hem met mijn oma en 11-jarige nichtje, dus was best wel awkward
Laatste boek?: Doctor Who, Nightmares of Black Island en oh ik hooooooud van dat boek <'333
Wat ligt er onder je bed? Wat stof, denk ik
Lievelingskleur: Paars en Tardis blauw
Lievelingslied op dit moment: Fall, van Dotan
Welke deodorant gebruik je? Vogue en dan met zo'n witte bloem. Mijn vriendinnen vinden hem naar Zwitsal ruiken, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Slapen of naar bed gaan? Naar bed gaan rond 10 uur, slapen kan wel eens na twee/drie uur zijn
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Oh my Gods, pittig (als in ''dat zijn pittig veel kleren'')
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen. Geef mij een boek + thee of een computer + thee en ik ben blij c:
Wat doe je in het weekend? Alles behalve huiswerk ^^
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Wiskunde. Ik háát wiskunde
Huisdieren: Een hondje genaamd Ziggy. Hij is een Jackmo (kruising tussen Jack Russel en een Mopshondje). Hij is een irritante blaffert, maar wel heel lief. En een cavia genaamd Ginny
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Ik zou aan Zeus willen vragen: WHYYYYY
Geloof je in reïncarnatie? Ik ben niet echt een actieve gelover. Ik denk dat er wel zoiets is, maar denk er nooit echt over na
Bestaan buitenaardse wezens? Ja, duhh. Al heb ik liever geen Daleks die de boel hier komen overnemen
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Me cannot die! of I don't want to go, of You were fantastic. And know what? So was I
Hoeveel kinderen wil je? Drie of vier c:
Waar kun je niet tegen? Deuren die open staan en schooltassen op tafel als ik eraan zit
Word je soms emotioneel? Vanbinnen best wel heel erg als ik weer afscheid moet nemen van een fictioneel karakter
Huil je tijdens films? Ooit één keer gedaan bij Spijt
Droombezigheid als je ouder bent: FANGIRLEN
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Whoops, vergeten XD
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Misschien moet ik mijn bed maar eens uit komen
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Geadopteerd worden :3
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een Marauders tv serie? MARAUDERS! Ik ben echt fan! Al zou ik meer dan tevreden zijn met een HP serie, als het maar met Emma, Rupert en Daniel is
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Always take a banana to a party!

District 7

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | zo feb 08, 2015 9:10 pm

Omdat ik mijn huiswerk probeer te vermijden xD Ondanks een naderende toetsdatum. Dus doe ik deze Very Happy

Naam: Denise
Nickname: Niesje (alleen door familie en dichte vrienden) ... anderen kennen mij als DeNies of Dé.
Woonomstandigheden: Thuiswonend bij ouders.
Geboortedatum: ..-..-1991 Very Happy Ik ben 23 xD
Lengte: 1.75 of dergelijke.
Kleur ogen: Blauw/grijs
Schoenmaat: 40
School/werk: 2e graad docentenopleiding docent Omgangskunde
Rook je? Nope
Wat draag je op dit moment?: Mijn zondagskleding, wat bestaat uit een grijze joggingsbroek, pyjama shirt en een willekeurige trui of vest.
Waar luister je naar?: Katzenjammer - Olde de Spain
Hoe is het weer?: Bewolkt.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: de politie xD
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Moeders
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Vriendinnen
Hobby's: Tekenen, gamen, fotograferen, muziek luisteren, lezen ...
Broers/zussen: 1 broertje
Heb je verkering/een relatie? Al een jaar lang a happy single.
Piercing: Tellen oorbellen? Dan ja, 5 stuks. (2 links en 3 rechts)
Tattoo: Nee, maar wil misschien ooit wel eentje.
Beschrijf je huidige omgeving: Mijn kamer, met prachtige twee soorten blauwkleurige muren, ikea meubels, een bureau met daarop een laptop. Netjes opgeruimd Smile
Wie zou je graag ontmoeten? Mijn toekomstige lover? Ik heb geen idee Razz
Wie bewonder je enorm? Hmmm *thinks hard*
Favoriete TV-series: The 100, Reign, Vikings, bijna alle Scandinavische series
Favoriete schrijver: Heb ik niet. Lees van alles en nog wat.
Favoriete personages op HS: Uhm ... Ik vond/vind Skoll wel vet.
Favoriete personages van jezelf: Heb er maar één xD
Laatste film?: Epic ...
Laatste boek?: Een schoolboek ¬¬
Wat ligt er onder je bed? een bak met wieltjes waar al mijn dekbedden in zitten enz.
Lievelingskleur: Blauw :3
Lievelingslied op dit moment: Katzenjammer - My Own Tune
Welke deodorant gebruik je? Huismerk van de Jumbo xD
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Tussen 22:30 - 23:00 uur. Maar meestal slaap ik dan pas rond half 12.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Oké, noh.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Beide, vroeger vooral veel buiten. Nu veel binnen, dankzij studie. Maar het liefst loop ik buiten.
Wat doe je in het weekend? Werken, uitgaan, huiswerk, schoonmaakwerk ... computer ... lui zijn.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Op de middelbare school had ik een hekel aan Management en organisatie. Haalde er nooit voldoendes voor. Natuurkunde/scheikunde vond ik ook niks. Had het allemaal xD
Huisdieren: 4 Siberische husky's, 2 grasparkieten en 2 valkparkieten.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen?: Die vraag is mij al eens eerder gesteld door een stel overdreven gelovigen. Ik antwoordde toen niets. Nu: waarom kunt u niet ingrijpen als zoveel mensen elkaar haten gebaseerd op seksuele voorkeur, huidskleur enz.?
Geloof je in reincarnatie? Geen idee.
Bestaan buitenaardse wezens? Nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Just smile ...
Hoeveel kinderen wil je? 2 ofzo
Waar kun je niet tegen? Arrogantie, muggenzifterij, achterbakse mensen, schijnheiligheid, liegen ...
Word je soms emotioneel? Yush ...
Huil je tijdens films? Niet zo snel. Ken maar 2 films waar ik bij gehuild heb. En ik kijk toch fanatiek films.
Droombezigheid als je ouder bent: (als ik ouder ben xD) Fotograaf
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Positiever zijn!
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Het is mij veel te vroeg ...
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Uhm ... geadopteerd worden?
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Harry Potter after the end series Razz
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Forget them, you're too good for them! B*tches ...

President

PROFIELAantal berichten : 1518
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | vr feb 13, 2015 9:44 pm

Nakoma Locklear schreef:

Waar kun je niet tegen? Slurpen. (...) HET GELUID VAN KAUWENDE MENSEN OH MY GOD EAT IN SILENCE WILL YOU.

Omg. I'm not the only one. Happy Hop

Anyway, here's mine. Sorry voor het hoge onzingehalte. En ik was er een paar dagen geleden al mee begonnen, dus vandaar dat er hier en daar wat dingen doorgestreept staan of ik af en toe in herhaling val, want ik wist dus niet meer wat ik al geschreven had en zo.  Innocent

Naam: Anita
Nickname: Nita, A’tje, Admini
Woonomstandigheden: Op het moment in een studentenkamertje in Aberdeen, maar over vier maanden weer gewoon bij mijn ouders, in een mini-nepboerderij, which I love very much. En nu ik in Aberdeen verblijf, realiseer ik me pas echt hoeveel ik van een rustige omgeving en een grote achtertuin houd (niet dat ik het hier slecht heb! It’s just… Er is veel geluid hier, langsrazende auto’s, treinen en dronken studenten).
Geboortedatum: 13 oktober 1993
Lengte:Een trotse 1.55m  
Kleur ogen: Blauw, mainly. Ik geloof dat het vroeger echt blauw-blauw was, en nu een beetje groen/grijzig/blauw geworden is. Ofzo. Idk.  
Schoenmaat: 36/37. In Nederland moet ik vaak 36, die dan vaak niet aanwezig is. Maar hier in Schotland is 36 me steeds te klein en lijken ze 37 te boycotten. Life’s hard.  
School/werk: Ik studeer, yay! Ik studeer Kunst & Techniek, wat een combinatie is van een heleboel awesome stuff en als onderdeel van die studie doe ik nu mijn minor in Aberdeen en die minor heet Public Relations. Het bestaat uit twee vakken: voor het ene vak moet ik een business plan schrijven (want eigen bedrijf, yay) en het tweede vak is nog een mysterie, maar heeft iets met samenwerking te maken. Help! (Okay, ik ben best oké in samenwerken, maar ik heb nog geen idee wie mijn klasgenoten zijn en dat vind ik stiekem wel een beetje eng).
Rook je? Nope.
Wat draag je op dit moment?: Een Hufflepuff joggingbroek Very Happy En ondergoed natuurlijk en een zwart topje (idk, ik zoek een ander woord voor hemd/top en ik kan er niet opkomen . I hate it. Hoewel het gewoon een synoniem zou zijn voor topje. XD)Anyway, daar overheen draag ik een blauw vest en aan mijn voetjes draag ik nieuwe (koala) slofjes. =D Zwarte joggingbroek, zwarte sokken, ondergoed en een donkergroen topje.
Waar luister je naar?: Het tikken van mijn toetsenbord en die langsrijdende auto’s waar ik het eerder over had. Op het moment geen treinen en dronken mensjes dus, pfiew… Lord of the Rings soundtrack.
Hoe is het weer?: Goed! I guess. Ik bedoel, het is avond en donker en ik ben als sinds een uur of twee niet meer buiten geweest, maar het is vandaag de hele dag zonnig en droog en lente-achtig geweest en voor morgen wordt dat ook voorspeld, dus ik vermoed dat het buiten nog steeds wel relatief lekker is. Idk. Omdat ik niet naar buiten kan kijken vermoed ik dat het regent. Ik heb namelijk nog geen regen gezien vandaag, maar toch is de grond steeds nat als ik wél naar buiten kijk. Dus ik denk dat de regen wacht met vallen tot ik niet kijk ofzo.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Uh… Ik… Uh… Wauw… Ik denk dat de laatste keer dat ik gebeld heb in de kerstvakantie was, toen ik naar Schotland moest bellen om mijn kaartjes voor Wicked te betalen. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik daarna nog eens gebeld heb, tenzij je Skype meetelt, want dan was mijn moeder de laatste. Oh. Wacht. Mijn mobiel zegt dat ik sindsdien nog met mijn moeder gebeld heb en misschien zelfs ook nog wel met Anja. In ieder geval, bellen doe ik dus niet zo vaak. I hates it.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Naar huis. Thuisfront op de hoogte houden enzo.
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd?Eh… Dat was in een zekere groep Spammerds, om een zeker persoon een fijne reis te wensen. ^^ Ik realiseer me ineens dat ik via telefoon/sms/what’sapp/skype net zo weinig zeg als irl. Ik ben zo’n gezellig persoon. ^^; M’n ex-stagebegeleidster, om haar te bedanken voor twee kaartjes die ze gestuurd heeft.
Hobby's: Too many. Maar vooral creatieve dingen, zoals schrijven, tekenen, schilderen, kleien, fotograferen… Verder tennis en wandel ik ook graag en ik probeer steeds vaker de tijd te nemen om films en series te kijken. En lezen natuurlijk! En een puzzeltje tijdens het ontbijt (of anders wel de Donald Duck, maar alas, hier in Aberdeen krijg ik die niet D: ) is echt onmisbaar.
Broers/zussen: Jep. Een tweelingzus(je, thehe) en drie grote broers.
Heb je verkering/een relatie? Forever lonely. En voor nu vind ik dat eigenlijk ook prima.
Piercing: Nope.
Tattoo: Nope. En die zou ik ook nooit willen, ondanks dat sommige tatoeages best awesome kunnen zijn, maar ik ben echt veel te wispelturig en zou er na een half jaar waarschijnlijk al weer op uitgekeken zijn en tsja… dat zou toch enigszins jammer zijn.
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit aan een bureautje dat me eigenlijk net te klein is naar mijn zin. Ik kan namelijk met laptop en tekentablet niet voor elkaar leggen en ook als ik wil tekenen én mijn laptop aan wil hebben wordt het wat krap. Voor me hangt een prikbord, met daarop memo’s met welke dingen ik graag wil zien/doen in Schotland en een kalender, waarop o.a. mijn leven voor de komende weken op staat gepland (voor zover bekend, ofc.). Omdat ik gestrest raak als ik dat niet doe. ^^; Anyway, boven dat prikbord zijn twee schappen. De bovenste is leeg (omdat ik daar niet bij kan) en de onderste staat vol met lenzenvloeistof, drop, deo en wat schotlandboekjes. Oh. En de Donald Duck Extra. Ik vergeet steeds dat ik die meegenomen heb. Rechts van me is een wastafeltje , een spiegel, een prullenbak en een raam (en een zak chips) en achter me staat mijn bed en een nachtkastje met interessante stuff. Oh. En achter me hangt een awesome Hobbit poster. Links van me is een deur, waar mijn jas aan hangt, en een verwarming en een kledingkast. Naast de kast staat een megakoffer. Onder me ligt vloerbedekking en boven me is een plafond. Zo. Ik denk dat dat wel weer genoeg is.
Wie zou je graag ontmoeten? Uh… Ik wil nog een handtekening krijgen van Sierra Boggess, omdat mijn ons Phantom-schilderij dan eindelijk compleet is. Maar verder… ontmoeten… Idk… Er zijn veel mensen die ik bewonder enzo, en die ik zou willen ontmoeten als ik de kans zou krijgen, maar het is niet zo dat ik nu echt iemand kan opnoemen. Eigenlijk. Wauw. Wat een moeilijke vraag.
Wie bewonder je enorm? Oke, that’s pretty much the whole world. Of, nouja, toch een heleboel mensen. Ik bewonder eigenlijk al mijn (RPG!)vrienden heel erg, omdat ze allemaal zo zichzelf durven zijn en voor hun eigen standpunten uit durven komen enzo. En verder zijn er veel artiesten die ik bewonder, omdat ze goed zijn in het een of ander. Laten we het zo zeggen: als je mijn bewondering wilt krijgen, moet je jezelf zijn zonder dat van de daken te schreeuwen (dus geen: Hier, kijk mij, ik ben mezelf  Sexy Wink  )
Favoriete TV-series: Game of Thrones, Once Upon a Time en sinds kort ook Sherlock. En Pokémon, tot op zeker hoogte.
Favoriete schrijver: J.K. Rowling, George R.R. Martin, Terry Pratchett en J.R.R. Tolkien… En ik weet zeker dat ik nu een aantal favoriete schrijvers vergeten ben.
Favoriete personages op HS: Hm… Okay, stop asking such difficult questions. D: Ik denk… Ik denk dat ik hier voor Nike ga. En ik wil nog even zeggen dat ik vind dat Cosmo en Goliath meer posts zouden moeten hebben, ‘cause I like them. En… Pfoeh… Ik weet niet hoor, HS is zo’n bonte verzameling van leuke personages, dat ik echt het gevoel heb alsof ik iedereen te kort doe door maar drie karakters hier te noemen. Bovendien vind ik eigenlijk alle karakters het leukste op het moment dat ze met andere karakters in een topic zitten, zoals bijv. Goliath en Old Rose bij elkaar zaten.
Favoriete personages van jezelf: Ik denk… Circe McMilligan (Schoolhoofd Klammfels) of Cecilia. Niet omdat ik denk dat het geweldige karakters zijn, maar wel omdat ik denk dat ik daar doorgaans het makkelijkst mee post.
Laatste film?: Into the Woods, which was cool, alleen een tikkeltje aan de lange kant. En ik wilde iets zeggen over gaten in het plot, maar ik vind dat ik eerst de musical moet zien, voordat ik daar iets over mag zeggen. Braveheart. Want Schotland.
Laatste boek?: Ik ben op het moment bezig in Pillars of the Earth, van Ken Follett, which is quit nice. Hoewel zijn schrijfstijl me echt verbaasd en ik weet nog niet of ik dat positief of negatief bedoel. En ik ben Anja’s nano-verhaal aan het lezen.
Wat ligt er onder je bed? Een kastje. Dingetje. Iets waar je spullen in kunt stoppen en er zitten wieltjes onder. Misschien wordt het wel omschreven als een lade, maar het is eigenlijk geen lade denk ik. Ik weet het niet. Lol.  
Lievelingskleur: Rood! But honestly, ik vind alle kleurtjes mooi. :3
Lievelingslied op dit moment: Uh. Billy Boyd – The Last Goodbye, probably.
Welke deodorant gebruik je? Dove Silk Dry.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Tussen tien en elf, meestal, hoewel het hier in Aberdeen steeds vaker naar elf dan naar tien neigt, om de een of andere reden.  
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Eh. Ofzo. Denk ik. Ik weet niet.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? A little bit of both. Ik realiseer me hier, in mijn studentenkamertje in centrum Aberdeen, met geen greintje groen in de buurt (op één boompje na), pas hoe blij ik eigenlijk ben dat we thuis een achtertuin hebben en een bos op steenworp afstand, zodat ik bij het eerste beetje zon niet eerst een grijze stad door hoef te banjeren voor een beetje mooie natuur. Oh. I just realize I said something similar before. Sorry. ^^; Anyway, ik vind het ook lekker om op een grauwe dag achter mijn pc te kruipen en een beetje rond te klikken op internet, of op een winterse dag bij de kachel te gaan zitten, om aan de keukentafel te gaan zitten tekenen.
Wat doe je in het weekend? Ik probeer mijn weekenden zoveel mogelijk vrij te houden voor leuke dingen, maar af en toe word ik gedwongen huiswerk te maken. Dat probeer ik dan altijd op zaterdag te doen, zodat ik ongestoord van mijn zondag kan genieten. Sinds ik studeer is de term ‘weekend’ overigens wat uitgerekt, want weekenden duren vaker drie dan twee dagen en hier in Aberdeen hoef ik sowieso maar één dag in de week naar school, dus. Tot zover “werk”dagen. Anyway, weekend dus. Eigenlijk doe ik doorgaans niet zoveel in het weekend. Ik hou niet van stappen en vooral op zondagen zit ik graag thuis. Op vrijdag- en/of zaterdagavond wil ik nog wel eens een film kijken, maar dat doe ik eigenlijk niet zo vaak als ik zou willen. De komende weken is de zaterdagavond trouwens Sherlock-avond. Oh, en ik zit natuurlijk achter m’n pc, levenloos te zijn, maar dat doe ik eigenlijk elke dag, dus zo bijzonder is dat nou ook weer niet.
Welk vak doe/deed je niet graag op school?
Basisschool: gym en ik geloof dat ik begrijpend lezen ook niet leuk vond.
Middelbare school: Alles. School was zo’n hel. Maar gym was toch altijd wel het ergste, I guess. En MLF was ook niet echt dat je dacht “jippie!”.
Hogeschool: De meeste vakken die met reclame te maken hebben en waar onderzoek voor moet worden gedaan, denk ik zo. Maar over all kan ik beter leven met mijn vakken op het HBO dan op de Middelbare, gelukkig maar.
Huisdieren: Een hond, Mixi, en een kat, Miesje, en nog een kat, De Rooie, die af en toe wegloopt, om vervolgens óf graatmager, óf moddervet terug te komen, but we love him anyway.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? I’ll skip this one.
Geloof je in reincarnatie? And this one too. Nadenken over de dood is deprimerend.
Bestaan buitenaardse wezens? Oh, dat zou gaaf zijn. Ik geloof best dat er nog wat leven is buiten de Aarde, maar waar en in wat voor vorm, daar denk ik eigenlijk nooit over na.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft?
Hoeveel kinderen wil je? Geen. Of één. Of twee. Maar echt niet meer dan dat. Maar ik ben niet zo’n kinderpersoon, dus ik denk niet dat ik snel aan kinderen zou beginnen.
Waar kun je niet tegen? Haha, surprise: mensen die (veel) geluid maken tijdens het eten. En verder: respectloosheid, vooroordelen, mega-aanstellerige-aandachtstrekkerige typetjes, extreme koppigheid, arrogantie, egoïsme, al dat soort dingen. Oh. En ik zal me zelf vast schuldig maken aan een aantal van deze dingen, maar goed, ik ben dan ook niet trots op mezelf.  Shrug
Word je soms emotioneel? Ja. As easy as that. Ik zal niet te openhartig gaan doen, haha.
Huil je tijdens films? Nee, eigenlijk niet. Hoewel ik niet kan ontkennen dat ik tijdens die eerste 8 minuten van Up met een brok in mijn keel heb gezeten.
Droombezigheid als je ouder bent: Iets… Creatiefs. Ik zeg soms tegen mensen dat ik graag een eigen animatiestudio wil hebben, en dat is ook zo, maar daarnaast wil ik nog zó veel meer creatieve dingen kunnen doen! Dus het zou zo’n beetje een mix zijn tussen alles wat ik leuk vind.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Meer tekenen. En nee, dat lukt nog niet erg. Wist ik veel dat ik zo’n klein bureautje zou hebben op mijn kamertje hier. >< Haha, nah, just kidding, ik moet mezelf gewoon weer even aan de slag zetten.
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Oh ja… Het zou vandaag regenachtig worden. Ik ben benieuwd. En ik ben ook benieuwd naar die Buttermilk die we gisteren gekocht hebben. (Want ze kennen hier geen gewone pakken Karnemelk! Alsof het al niet erg genoeg is dat ze hier geen Hagelslag hebben! Omg.)
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Oh… Ik denk eigenlijk geadopteerd worden, want ik heb niet echt de skills om van Rhett een lief jongetje te maken.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Both? Please. D: Nah, dan ga ik voor Marauders. Though, ik heb eerlijk gezegd zero interest in een Marauders TV-serie die zou lijken op één of andere fanfictie, dus ik heb alleen interesse als Rowling het zou schrijven en de karakters zo zou maken zoals zij ze voor zou stellen.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Geniet van je laatste jaartje(s) op de basisschool, want van hier af zal het een heel eind bergafwaarts gaan. Zet je schrap.

Oh. En meld je aan op het Alagaësia Forum. It will make life so much better.

Presentator

PROFIELAantal berichten : 691
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | vr feb 13, 2015 10:47 pm

Oke, ik ga het ongeschreven taboe hier even doorbreken en iets posten wat niet een vragenlijst is, maar een reactie op vragenlijsten. Want ik vind ze serieus awesome (en ja, ik werd net emotioneel bij het lezen van Nita's boodschap aan zichzelf want Alagaësia en die mooie tijden <3)

Ten eerste: I LOVE YOU ALL <3 SO MUCH. En ik vind het zo awesome dat iedereen de vragenlijst op zijn of haar eigen manier invult met meer of minder aandacht voor elke vraag zodat we van de ene precies weten wat voor prulletjes er op het bureau liggen en van de ander precies weten wat er in de boekenkast ligt. Idk.

(Also, I am one of the survivors to have ever seen God's little brother).
Also, ik was door de vragenlijst terug aan het scrollen omdat ik de meesten te lang geleden heb gelezen, en HOLY SHIT SOOT, jouw kat is oud. Go Floris!
(Blijkbaar is 'also' een van mijn meest gebruikte woordjes online. Weer wat geleerd).
En ik kan ook niet tegen mensen die geluiden maken tijdens het eten of drinken. Drives me crazy.

En, eh, niet om heel egoïstisch over te komen of zo, maar ik vind het ontzettend lief dat een aantal van jullie Nike als een van de favoriete personages noemen, want ik post helemaal niet veel maar ik vind het ontwijs tof dat haar persoonlijkheid leuk overkomt Smile

En dan ga ik nu gewoon reageren op Nita's vragenlijst want ik had er net wat opmerkingen over gemaakt op Skype, maar die leest ze toch niet terug dus wil ik het hier nog even herhalen Smile
Ik vind het onwijs tof dat je (jullie? Doet Anja dezelfde vakken?) andere richtingen op gaat in je minor en een business plan gaat schrijven (seriously, I hate that shit but I wished I'd learned to do it properly), want ik denk dat je daarmee ver kunt komen. En je bent al zo ver gekomen, want samen met Anwan run je dit awesome forum helemaal, met een awesome arena en een actieve Hongerspelen en dat soort shit. Je hebt meegedaan aan de NaNo dit jaar, daarnaast ook nog eens een hoop creatieve dingen op deviantART gezet (you guys improved so much over the years! I am proud and also secretly jealous), je studeert nominaal, je hebt een minor in Aberdeen voor elkaar gekregen (wat best indrukwekkend en heel stoer is!), je hebt stages en werk en dingen en WOW. En ik vergeet altijd dat je ook nog tennis speelt, maar dat dus ook nog. Dat je even weet dat ik heel veel respect heb voor jou (en voor Anja) en dat jullie misschien wel gewoon de personen zijn waar ik op dit moment veel naar op kijk.

En, ehm, ik wil hiermee niet zeggen dat andere mensen niet awesome zijn of minder awesome zijn of zo, want iedereen hier is awesome op zijn of haar of their eigen manier! Ik denk dat ik dit gewoon even kwijt wilde. Let's call it my Admini Appreciation Time.

President

PROFIELAantal berichten : 1518
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za feb 14, 2015 7:46 pm

Ugh. Ik weet niet wat ik moet zeggen en ik weet niet waar ik het moet zeggen, dus ik doe het gewoon maar hier: Nana, je bent awesome and you made my day en ik vind je comment heel erg lief! Seriously, thank you so much Hug

District 4

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | ma maa 02, 2015 10:59 pm

Schaamteloos gejat van het Project Ome Sas-forum, maar nog niet ingevuld:

Code:
[b]Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)?[/b]
[b]Weet jij waar mijn huis woont?[/b]
[b]Hoe breed is je bed?[/b]
[b]Wil je stol met of zonder spijs?[/b]
[b]Hoe vol staat je agenda?[/b]
[b]Welke politieke partij past het best bij jou?[/b]
[b]Hoeveel koffie drink je per jaar?[/b]
[b]Wat voor een type rekenmachine heb je?[/b]
[b]Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman?[/b]
[b]Hou je van gemberbier?[/b]
[b]Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7?[/b]
[b]Stropdas of strikje?[/b]
[b]Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt?[/b]
[b]Wat is je favoriete band?[/b]
[b]Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)?[/b]
[b]Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen?[/b]
[b]Wat is je favoriete tijdschrift?[/b]
[b]Wie is de beste schilder van de 20e eeuw?[/b]
[b]Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland?[/b]
[b]Moeten asielzoekers het land uit?[/b]
[b]Lust je roggebrood?[/b]
[b]Waarom rijden we links?[/b]
[b]Rij jij altijd links?[/b]
[b]Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest?[/b]
[b]Wanneer ga je daar dan weer heen?[/b]
[b]Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest?[/b]
[b]Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen?[/b]
[b]Volg je een soap?[/b]
[b]Waar ben je verslaafd aan?[/b]
[b]Wat is, na deze, je favoriete website?[/b]
[b]Hoe groot zijn jouw neusgaten?[/b]
[b]Heb je die nu echt op zitten meten?[/b]
[b]Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden?[/b]
[b]Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding?[/b]
[b]Hoe heette je juf/meester in groep 1?[/b]
[b]Welke muziek staat er nu op?[/b]
[b]Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je?[/b]
[b]Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt?[/b]
[b]Welke autodropjes zijn het lekkerst?[/b]
[b]Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen?[/b]
[b]Wat is je beste eigenschap?[/b]
[b]Wat is je slechtste eigenschap?[/b]
[b]Wat is je vreemdste eigenschap?[/b]
[b]Met welke kleur inkt schrijf je het liefst?[/b]
[b]Bestaat God?[/b]
[b]Zou je ooit een boek willen schrijven?[/b]
[b]Zo ja, waarover?[/b]
[b]Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is?[/b]
[b]Hoe vaak ga je per dag naar de WC?[/b]
[b]Ben je naar iemand vernoemd?[/b]
[b]Mis je op dit forum nog een spelletje?[/b]
[b]In welke stad kom je het meest?[/b]
[b]Hoe vaak ga je zwemmen?[/b]
[b]De meest sexy man/vrouw is?[/b]
[b]Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)?[/b]
[b]Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had?[/b]
[b]Laat eens een plaatje zien van je huis (via Google Earth).[/b]
[b]Plaats hieronder een foto van jezelf.[/b]
[b]En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)?[/b]
Profiel bekijken
Dean Webster
District 8

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Multifunctioneel

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | di maa 03, 2015 12:37 am

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 0.23
Weet jij waar mijn huis woont? Wiens huis?
Hoe breed is je bed? Ik heb een in/uitschuifbaar tweepersoonsbed. Of eenpersoons. Whatever.
Wil je stol met of zonder spijs? Zonder.
Hoe vol staat je agenda? HAHAHAHA agenda's.. Had ik maar wat te doen.
Welke politieke partij past het best bij jou? Nou, geen. Dat is een beetje het probleem.
Hoeveel koffie drink je per jaar? Like. 5 kopjes? In totaal? Hooguit?
Wat voor een type rekenmachine heb je? Een casio.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Kerstman.
Hou je van gemberbier? Idk, nooit geproefd, maar alcohol + bier dus nah.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? je moeder I ACUTALLY DO NOT REMEMBER
Stropdas of strikje? Bowties for life.
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? Er hangt een rolgordijn voor.
Wat is je favoriete band? Seether
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? Ja (afhankelijk van de smaak)/Ja/Nah/Nah/Ja/JAAAA/JAA/Ja
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Nou, ik slaap over het algemeen toch wel een beetje, al is het maar een uur of twee.. Dus idk?
Wat is je favoriete tijdschrift? Ik doe niet aan tijdschriften.
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? Ik doe niet aan schilders.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Overduidelijk.
Moeten asielzoekers het land uit? Depends?
Lust je roggebrood? Nooit gegeten geloof ik
Waarom rijden we links? Als we rechts zouden rijden lijken we op nazi's/knallen we tegen elkaar op.
Rij jij altijd links? Nah, ik fiets meestal in het midden van de weg.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? Omdat ik bij Jay was/ben
Wanneer ga je daar dan weer heen? Waarschijnlijk pas als ik iets van bruine tape moet halen of zo voor werk.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? Vandaag niet nee.
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? Van de Lidl, probably.
Volg je een soap? Ik volg HS.
Waar ben je verslaafd aan? IK WILDE HIER ZOIETS INAPPROPRIATES NEERZETTEN OMFG maar ik weerhoud mijzelf ervan want er zitten hier kiddo's van like 12 en 14 en zo. Dus eh. Van die rode snoepveters!
Wat is, na deze, je favoriete website? Tumblr. Twitter. Goedkope kledingsites.
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Kleiner dan die van mijn opa so that's nice want die van hem zijn huuuuuuuuuge
Heb je die nu echt op zitten meten? Dude.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? STOP MET DEZE VRAGEN WAAROP IK EEN DIRTY ASS ANTWOORD KAN GEVEN eeh okay, het bloed van mijn vijanden vermengd met regenboogtranen.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? I have no clue, waarschijnlijk een bepaalde soort kaas, een bepaalde soort vis, wat vlees, iets van yoghurt of vla of pudding, chips, drop, ander snoep en ik wil graag koopzegels.
Hoe heette je juf/meester in groep 1? Juf Marjan/Marian/Marianne never figured out which one, en.. Juf Nel? Of juf Carolien.
Welke muziek staat er nu op? Geen, wat Jay is een hat0hr. neegrapje
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? Nou, ik heb er geen, maar mijn moeder heeft ze letterlijk allemaal vanaf dat ze in kleur kwamen en dan nog wel een paar extra special editions in het Brabants en zo.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? Being born mainly.
Welke autodropjes zijn het lekkerst? CADILLACS.
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Zwarte kleding en grote maten bh's. Legit, trouwens.
Wat is je beste eigenschap? Ik ben mothafricking awesome.
Wat is je slechtste eigenschap? Ik vergeet soms dat ik mothafricking awesome ben.
Wat is je vreemdste eigenschap? het 'mothafricking' gedeelte van mijn awesomeheid.
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Zwart, de kleur van mijn ziel.
Bestaat God? Soof.
Zou je ooit een boek willen schrijven? Zou ik Creative Writing willen studeren en mijn zwarte ziel hebben verkocht aan de RPG duivel voor de lol?
Zo ja, waarover? Iets dirty ass dinges.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? THE MOTHER FUCKING MAZERUNNER SAMEN MET 50SOG
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? Relatief vaak, naar het schijnt.
Ben je naar iemand vernoemd? Ja. Naar mijn mama, mijn mama en mijn oma.
Mis je op dit forum nog een spelletje? Strippoker.
In welke stad kom je het meest? Vlissingen.
Hoe vaak ga je zwemmen? Een paar keer per jaar, want zeewater is FUCKING. KOUD. Also kwallen.
De meest sexy man/vrouw is? Ikzelf, obviously. I mean, have you even looked at me?
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? HAHAHAHA all the time omfg I'm a terrible person.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? Jay's mond Niet zo veel, denk ik.
Laat eens een plaatje zien van je huis (via Google Earth).
Spoiler:

Plaats hieronder een foto van jezelf.
EDIT: Klik! Klik!
En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 0.37

Dean Webster

Laatst aangepast door Dean Webster op ma maa 23, 2015 1:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken http://imetaltheworld.tumblr.com/
Kye Flecker
District 4

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | di maa 03, 2015 12:43 am

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 00:24 en een paar seconden probably
Weet jij waar mijn huis woont? Mijn huis? Ja. Fem’s huis? Ook ja.
Hoe breed is je bed? Breed genoeg dat Dion nu naast me kan zitten, but just barely.
Wil je stol met of zonder spijs? ZONDER EW. Maar stiekem vind ik het zonder ook niet heel erg lekker.
Hoe vol staat je agenda? Uh. Redelijk vol atm. Behalve dat ik nog wacht op stage en door de week, overdag nu dus vrij weinig te doen heb.
Welke politieke partij past het best bij jou? Ik stem meestal GroenLinks. Maar I dunno. They all kinda suck.
Hoeveel koffie drink je per jaar? Uh. Ik drink meestal koffie op woensdagavond bij orkestrepetitie. En als we bestuursvergadering hebben bij Gerda. En als ik heel vroeg Dingen moet doen en moe ben.
Wat voor een type rekenmachine heb je? Rekenmachine? Ik gebruik meestal google. Of m’n telefoon als ik geen laptop met internet heb.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Ik heb eigenlijk vrij weinig met de Kerstman, en have loved Sinterklaas all my life, maar Zwarte Piet is stiekem wel een beetje jammer. Let’s PLEASE not start that discussion here though, because I might hit people.
Hou je van gemberbier? Ik heb het geloof ik nog nooit op? Maar het klinkt awesome.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? Charity Burbage.
Stropdas of strikje? Stropdas. Denk ik.
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? Uh. Er zijn drie ramen naast elkaar. Ik heb geen idee. Dion zegt 2 bij 1,5 ofzo. 3 bij 2? We weten het niet.
Wat is je favoriete band? DON’T ASK ME SUCH DIFFICULT QUESTIONS. Delain. Nee, Kamelot. Nee, Nightwish. Nee, toch Delain. Nee, toch Kamelot. ReVamp is ook awesome. Nee, maar ReVamp is niet my favourite. IK WEET HET NIET DELAIN EN KAMELOT EN NIGHTWISH.
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? Wat? Ja. Mwah. Nee. I don’t think so maybe a little. KAAS! Yeah. Yup ^^.
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Uhm. Ik denk met de HP marathon?
Wat is je favoriete tijdschrift? Ik lees eigenlijk helemaal geen tijdschriften. De Zij aan Zij? Donald Duck? Idk.
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? DALI.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? No, closed-minded idiots are.
Moeten asielzoekers het land uit? Nee, tenzij ze dat graag willen.
Lust je roggebrood? Ja.
Waarom rijden we links? Omdat… eh. Rechts rijden voor posers is?
Rij jij altijd links? Ja, natuurlijk. I’m awesome.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? Omdat ik wel wat beters te doen had.
Wanneer ga je daar dan weer heen? Als ik niet iets beters te doen heb.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? OH NOES YOU’RE RIGHT.
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? nieeet?
Volg je een soap? Ik volgde tot voor kort de Grote Em Soap, maar het is wel lekker rustig dat die nu is afgelopen.
Waar ben je verslaafd aan? Internet.
Wat is, na deze, je favoriete website? Tumblr? En HH.
Hoe groot zijn jouw neusgaten? neusgatformaat?
Heb je die nu echt op zitten meten? Ja. Toch toevallig dat ze precies neusgatformaat waren.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? Volgens mij zei ik hier de vorige keer iets over paaseitjes.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Hier zei ik ook iets over paaseitjes. Ik denk niet dat die volgende week al in de aanbieding zijn.
Hoe heette je juf/meester in groep 1? juf Conny en juf Renske
Welke muziek staat er nu op? GEEN?!?!?!
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? None
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? *tienduizend verschillende momenten schieten door hoofd* Next question please.
Welke autodropjes zijn het lekkerst? CADILLAC
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Boeken en warme chocomel en koekjes.
Wat is je beste eigenschap? I’m awesome.
Wat is je slechtste eigenschap? I’m too awesome.
Wat is je vreemdste eigenschap? “Je knuffelt me niet vaak genoeg” – Dion.
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Uh. Groen of zwart, denk ik.
Bestaat God? Uhm. God, ben je nog steeds een Belg of ben je Fransoos geworden?
Zou je ooit een boek willen schrijven? JA.
Zo ja, waarover? Een fantasyverhaal met at least one genderqueer personage en gay personages en lots of representation and it will be awesome.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Ik twijfel tussen 50 Shades of Shit en Leviticus.
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? .. Geen idee.
Ben je naar iemand vernoemd? Ja, naar m’n oma’s.
Mis je op dit forum nog een spelletje? Uh. Niet echt. Het youtube-spelletje  is leuk.
In welke stad kom je het meest? Leiden.
Hoe vaak ga je zwemmen? Niet vaak genoeg. Ik ben ook al 2 vakanties niet met m’n oppaskindjes geweest. =(
De meest sexy man/vrouw is? OMG DON’T GET ME STARTED.
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Ja.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? mouths of fuckboys and bigots and for good measure I’d tape their fingers together too. I’d probably need more than 20m

En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)?
00:42 en een paar seconden
Profiel bekijken
George Douglass
District 4

Registratiedatum : 30-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Districtbewoner
Leeftijd: 13

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | di maa 03, 2015 8:20 pm

Hoe laat is het nu ? 19:53, 3 maart 2015
Weet jij waar mijn huis woont? Nope, neither do you.
Hoe breed is je bed? Anderhalf meter ofzo, best breed voor een hoogslaper in elk geval
Wil je stol met of zonder spijs? Met, duh.
Hoe vol staat je agenda? Niet vol. Ik heb veel te doen en ben altijd druk, maar m'n agenda is bijna geheel leeg. Brr, agenda's.
Welke politieke partij past het best bij jou?  Geen idee, maar ik ben het bekendst met het CDA, want familie.
Hoeveel koffie drink je per jaar? Niet. Blegh.
Wat voor een type rekenmachine heb je?  Een grafische die eeuwen geleden van mijn zus was. Hij werkt, maar hij kan niet veel fancy dingen.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Sinterklaas, omdat sommige NL tradities gewoon moeten blijven
Hou je van gemberbier? Can't tell, haven't tried it.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? Nooit HP gelezen en amper gezien *please don't kill me D:*
Stropdas of strikje? Stropdas, classic.
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt?  3x1,75 ofzo?
Wat is je favoriete band? Op dit moment Fall Out Boy, volgend jaar waarschijnlijk iets anders
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)?  Ehhr, ik lust alles. Vind het ene lekkerder dan het andere though.
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Scouting kamp van twee weken terug. Het thema was expeditie robinson en we moesten zonder matje in een kar slapen. Het was hard, koud en klein, plus er was amper tijd om überhaupt te slapen.
Wat is je favoriete tijdschrift? Mmm... Franciens katten, cause I'm a crazy cat girl.
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? Jan Steen, omdat zijn schilderijen grappig zijn en heel veel bevatten.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland?  Nope
Moeten asielzoekers het land uit? Nee, er moet per gezin gekeken worden of zij echt een veilige plek nodig hebben en nergens anders terecht kunnen. Plus ze moeten iets voor de maatschappij kunnen/willen doen. Dan mogen ze blijven.
Lust je roggebrood? Blegh
Waarom rijden we links? ... we rijden toch recht? That's a bit too British for me.
Rij jij altijd links? Nope, zelfs als zombie riskeer ik dat liever niet. Plus 't kost geld, al die boetes enzo...
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest?  Waarom ben jij daar wel geweest, eh?
Wanneer ga je daar dan weer heen? Wanneer jij er is wegblijft, weirdo.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? Sawry D: Maar dan moet ik gaan treinreizen, en prutsen met een nieuwe laptop is leuker.
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen?  Whut?
Volg je een soap? Nope, te veel drama en te overdreven.
Waar ben je verslaafd aan? Chocolade, cola, minecraft, gmod en youtube.
Wat is, na deze, je favoriete website? Youtube, duh
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Average, I hope.
Heb je die nu echt op zitten meten? Neh, too lazy
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? Apple and Orange, cause it IS nice.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Kiwi's, de dieren.
Hoe heette je juf/meester in groep 1? Eeehhhmm... please, I'm not good at names. Forgive meh D:
Welke muziek staat er nu op? Geruis van mn laptop
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? 1, ooit gekregen op mn verjaardag van die oom en tante die nooit weten wat ik leuk zou vinden.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? *Hides in corner, weeping about the memories*
Welke autodropjes zijn het lekkerst? Geen, auto-drop is niet lekker.
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Alles over katten.
Wat is je beste eigenschap? Ik ben ehr... ehhhr... vrolijk?
Wat is je slechtste eigenschap? Ik ben soms nogal cynisch en heb een duister gevoel voor humor. Vaak ten koste van diegenen die ik erg mag.
Wat is je vreemdste eigenschap? Ik ben een zombie, telt dat?
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Zwart
Bestaat God? Ja, maar ik sta open voor elke theorie en mening van anderen.
Zou je ooit een boek willen schrijven? Graag
Zo ja, waarover? Fantasy, met goede karakters en een originele wereld.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Trouble at MyMusic, een fanfic by me. Brrr
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? Ik ben een zombie, so, yeah.
Ben je naar iemand vernoemd? Nope, altijd al origineel geweest.
Mis je op dit forum nog een spelletje? Neh
In welke stad kom je het meest? Mijn eigen: Nijkerk
Hoe vaak ga je zwemmen? 2 keer per jaar ofzo, en in vakanties.
De meest sexy man/vrouw is? George Blagden... *ahum* ik bedoel, mijn vriendje. Jup, mijn vriendje.
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Jup en nu is het mijn bf. Lucky me.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? Iemands huis, en het filmen wanneer hij naar buiten komt.
Spoiler:

Plaats hieronder een foto van jezelf. Eheheh... nope. *hides*
En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 20:20, 3 maart 2016

District 7

PROFIELAantal berichten : 455
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Winnares HS2

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | di maa 03, 2015 9:53 pm

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 20.53
Weet jij waar mijn huis woont? Ja, ik weet waar jouw huis woont.
Hoe breed is je bed? Ik heb twee eenpersoonsbedden van normale breedte en een twijfelaar die dus ietsje breder is. Weet ik veel hoe breed die zijn.
Wil je stol met of zonder spijs? Met.
Hoe vol staat je agenda? Niet vol, want ik weet niet eens waar hij is. Waarschijnlijk ligt ie ergens op de grond op m’n kamer. Maar ik gebruik geen agenda, dus.
Welke politieke partij past het best bij jou? De Regenboog Partij! Dat was een zelfbedachte partij van een paar mensen hier met dingen waar wij voor stonden. Maar serieus, they all kinda suck. Het is echt kiezen tussen idioot, belachelijk, dom, stom en areyoufucking kiddin’ me?!
Hoeveel koffie drink je per jaar? Niet veel. Ik drink wel ijskoffie/cappucino, maar dat vind je in Nederland niet zo veel. Helaas. Warme koffie vind ik niet echt lekker.
Wat voor een type rekenmachine heb je? Eh. Casio blablabla, maar goddank heb ik die al heel lang niet meer gezien. De rekenmachine van m’n telefoon of ipod werkt ook prima. En internet is er ook nog altijd.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Ik… eh… I dunno. De kerstman heeft een vrolijker beeld. Maar ergens ben ik toch geneigd om Sinterklaas te zeggen, maar dat is meer omdat ik het feest in general altijd leuker heb gevonden en actiever heb gevierd. Qua karakter vind ik de kerstman waarschijnlijk leuker.
Hou je van gemberbier? Eh… nooit gehad, maar het klinkt niet lekker.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? Eh… de muggle studies teacher?
Stropdas of strikje? Stropdas!
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? Mijn inschattingsvermogen van hoe lang het is is ECHT heel slecht.
Wat is je favoriete band? Nightwish!
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)?  Nutella <3 En loempia’s, als er niets engs in zit. En Kaas. <3
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Toen ik een fucking paper moest maken en ik totaal faalde en wilde opgeven en uiteindelijk pas rond tien of elf uur ’s avonds was begonnen, terwijl de paper om twaalf uur ’s middags moest worden ingeleverd. Ik was om half negen klaar. Moge het duidelijk zijn dat ik toen nog wel ben gaan slapen. XDD En ik had op wonderbaarlijke wijze een voldoende gehaald.
Wat is je favoriete tijdschrift? Eh… De LINDA?
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? Eh… Eh… Ik heb geen idee.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Nee. Stomme mensen wel, though.
Moeten asielzoekers het land uit? Nee. Ik vind het prima dat asielzoekers in Nederland komen wonen en hier ook willen blijven, maar ik vind wel dat ze hun best moeten doen om te integreren. Assimilatie is nergens voor nodig, maar integratie is toch enigszins relevant.
Lust je roggebrood? Nee.
Waarom rijden we links? Because we’re badass.
Rij jij altijd links? Ja, tenzij ik rechts rijd.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest?  Omdat ik lui was en het huis niet uit ben geweest.
Wanneer ga je daar dan weer heen? Als ik de extreme behoefte krijg om dat te doen. Of iets nodig heb wat je niet kan vinden bij de Xenos of de Action.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? Nee, daar ben ik inderdaad ook niet geweest. Maar daar ga ik eerder heen dan naar de Blokker.
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? Niet.
Volg je een soap? Nope. Gelukkig niet. Af en toe vang ik stukjes van GTST op en O MIJN GOD wat kunnen sommige mensen slecht acteren of wat zijn ze gewoon irritant.
Waar ben je verslaafd aan? Fooooood. Maar niet echt. Maar toch wel.
Wat is, na deze, je favoriete website? Youtube. <3
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Groot. Als in… serieus.
Heb je die nu echt op zitten meten? Nee, maar nu je er over begint… De diameter is 1cm of zo?
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? Het eerste wat in me opkomt is aardbeien met chocoladesaus. Maar dat klinkt helemaal niet zo lekker als drinken.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Alles wat je niet nodig hebt.
Hoe heette je juf/meester in groep 1? Alette
Welke muziek staat er nu op? Within Temptation – The Last Dance! <3
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? Geen. Serieus nog nooit iets van gelezen echt.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? Idk. Te veel om te bedenken.
Welke autodropjes zijn het lekkerst? Geen. Drop. :c
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Badeendjes. Want die heb ik in overvloed.
Wat is je beste eigenschap? Verdraagzaam
Wat is je slechtste eigenschap? Onzeker
Wat is je vreemdste eigenschap? HAHAHAHA.
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Paars.
Bestaat God? Who knows. Misschien is het wel een Godin. En misschien zijn er wel heel veel. Misschien ook wel niet. Ik weet het antwoord in ieder geval niet, maar ik vind het wel fijn om te denken dat er meer is dan niets, maar ik vind het idee van ‘God’ zo… meh.
Zou je ooit een boek willen schrijven? Ja, maar ik ben nog op zoek naar een inspiratie, een plot, karakters, een doordachte geschiedenis, meer inspiratie, meer talent en vooral heel veel doorzettingsvermogen.
Zo ja, waarover? Ik zou een bijzondere, interessante wereld willen creëren waar je vele kanten mee op zou kunnen.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Ik heb wel iets in gedachten, maar omdat ik die boeken niet heb gelezen kan ik er niet echt een mening over geven.
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? Dat houd ik echt niet bij. Maar nu je me er aan herinnert… *sigh*
Ben je naar iemand vernoemd? Mijn tweede en derde naam (Alice en Emily). Alice komt vaan mijn oma’s officiële naam, Aaltje. En Emily komt van Emil, mijn vaders oom bij wie hij is opgegroeid.
Mis je op dit forum nog een spelletje? Ik kan zo een twee drie niets bedenken.
In welke stad kom je het meest? Leiden. En Groningen, als je alle bezoekjes aan het station meetelt. Leiden zijn ook alleen bezoekjes aan het station en de uni, tbh, dus eigenlijk is het t beide niet echt waard om te noemen.
Hoe vaak ga je zwemmen? Nou, vrij weinig. Twee keer per jaar als het eens mooi weer is, maximaal?
De meest sexy man/vrouw is? Nearly all the women in Game of Thrones.
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Stfu.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? De monden van mensen die schelden met ziektes, mensen uitschelden in general en onverdraagzame onzin kletsen.
Foto huis:

Foto Me:

En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 21.51 (OH YEAH! MINDER DAN EEN UUR! XDDD)

District 3

PROFIELAantal berichten : 319
Registratiedatum : 30-09-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Pyromaan
Leeftijd: 15 jaar

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | di maa 03, 2015 10:45 pm

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 22:07 uur
Weet jij waar mijn huis woont? Ligt eraan wie jij bent :E
Hoe breed is je bed? Geen idee, ruim een meter gok ik?
Wil je stol met of zonder spijs? MET!
Hoe vol staat je agenda? Niet zo vol als eigenlijk zou moeten, aangezien ik vaak vergeet dingen erin te schrijven.
Welke politieke partij past het best bij jou? Ik ben er niet zo heel druk mee bezig eigenlijk. Meestal kijk ik pas op het moment van de verkiezingen. Meestal stem ik op de VVD (als het landelijk is).
Hoeveel koffie drink je per jaar? Neverrrr THEE FOR THE WIN!
Wat voor een type rekenmachine heb je? Geen meer.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Meer Sinterklaar, aangezien de kerstman betekend dat het Kerst is en met Kerst moet ik werken >.>
Hou je van gemberbier? Nope.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? Mijn hart.
Stropdas of strikje? Strikje! Maar dan wel in mijn haar.
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? 1 meter hoog bij.. ruim 2 meter breed?
Wat is je favoriete band? VROEGER had ik een grote favoriete band, namelijk Tokio Hotel, maar tegenwoordig heb ik niet meer één favoriete band. Ik heb verschillende favorieten, oud (Simple Plan) en nieuw (Kamelot)
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? Ja/Ja/Ja/Nee/Nee/Ja/Ja/Ja
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Uhmmm.... Ergens in september, toen twee huisgenoten een feest gaven en mij de gehele nacht wakker hielden.
Wat is je favoriete tijdschrift? De Donald Duck en de Aniway
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? A&A
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Nee, dat zijn de mensen die de euro in hun hand hebben.
Moeten asielzoekers het land uit? Alleen als ze zich niet kunnen gedragen.
Lust je roggebrood? Nope
Waarom rijden we links? Omdat we rechts rijden.
Rij jij altijd links? Ik rijd nooit =p In de auto ten minste, niet zelf.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? Omdat ik rond zeven uur pas thuis was van werk en ik daar vanmorgen geen zin in had.
Wanneer ga je daar dan weer heen? Donderdag
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? Nope
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? Dat wil ik niet, want ik ken het niet.
Volg je een soap? Nope
Waar ben je verslaafd aan? Cholola en kroepoek. En thee.
Wat is, na deze, je favoriete website? BBRPG ^^ en Howrse.
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Geen idee, waarom wil je dat weten?
Heb je die nu echt op zitten meten? Nee.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? Perzik en mango, al zal die vast al wel bestaan.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Geen idee
Hoe heette je juf/meester in groep 1? Juf..Carla? Of was zij nou van een andere groep?
Welke muziek staat er nu op? De muziek genaamd reclame.
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? Geen.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? Kan ik me zo even niet herinneren =p
Welke autodropjes zijn het lekkerst? De zoute
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Antieke fantasiedingetjes
Wat is je beste eigenschap? Mijn enthousiasme
Wat is je slechtste eigenschap? Mijn wantrouwen
Wat is je vreemdste eigenschap? Geen idee.
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Blauw <3
Bestaat God? Geen idee. Ik heb Hem nog nooit gezien of gesproken.
Zou je ooit een boek willen schrijven? Ja hoor, genoeg boeken al gemaakt tijdens de NaNo ^^
Zo ja, waarover? Het liefst iets over mijn favoriete RPG-karakters.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Het boek dat ik op de middelbare ooit moest lezen. Ik weet even niet meer wie het had geschreven, maar het verhaal werd verteld vanuit een leeg schldersdoek en dat was echt het slechtste boek ooit.
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? Heel vaak
Ben je naar iemand vernoemd? Naar mijn grootouders van moeders kant.
Mis je op dit forum nog een spelletje? Mijnenveger! =D
In welke stad kom je het meest? Zwollecity!
Hoe vaak ga je zwemmen? NEVER
De meest sexy man/vrouw is? Een personage uit een Anime <3
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Jep. Twee keer.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? De monden van een aantal deelnemers op mijn vrijwilligerswerk.
Mijn huisje, met mij erbij!:

Plaats hieronder een foto van jezelf. Kijk maar goed naar de foto hierboven =p
En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 22:45 uur

And she'll let it burn, burn, burn <3
Profiel bekijken
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker

PROFIELAantal berichten : 2098
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | wo maa 04, 2015 12:35 pm

*gaat toch maar eens dat eerste voorstelvragenlijstje invullen*

Ik wilde het kort en simpel houden, maar volgens mij is dat niet echt helemaal gelukt. Well. Anyway.. Andere vragenlijstje vul ik een andere keer wel in.. en voor more details verwijs ik je door naar Anita lijstje (A)

Naam: Anja
Nickname: Anwan
Woonomstandigheden: Op het moment een studentenkamer in Aberdeen, met vijf huisgenoten waarmee ik keuken/douche/wc deel. Normaliter woon ik in een hobby-boerderij op de meest ideale locatie in Oosterbeek, bij mijn ouders, broers, zus en grootouders (en wat honden, katten, schapen, koeien en kippen...)
Geboortedatum: 13 oktober 1993
Lengte:  Volgens mij paspoort 1,56m... maar ik kan me herinneren dat we ergens hadden besloten dat ik precies even groot ben als Soot, dus dan zou ik 1,58m moeten zijn? Een mini in ieder geval.
Kleur ogen: Rond de pupil groen/bruinig, verder naar buiten wordt het blauw/grijzig.  
Schoenmaat: 36 of 37
School/werk: Kunst en Techniek aan de Hogeschool Saxion in Enschede, en nu als minor Public Relations aan de Robert Gordon University in Aberdeen.
Rook je?  Nope.
Wat draag je op dit moment?: een zwarte broek en een zwarte trui, met een soort van capuchon-achtig aanhangsel en veters op de rug.
Waar luister je naar?: Het volledige album The Great Escape van Seventh Wonder. Op dit moment is Wiseman bezig.
Please tell us a story of oceans and skies
Let's imagine this beautiful paradise before us rise
Now open your eyes...

Hoe is het weer?: Oh, fine. Ik ben nog niet buiten geweest, maar de lucht is strakblauw. Volgens mij is er wel wat wind, maar het zonnetje schijnt dus het zal straks vast wel te overleven zijn als ik naar school loop ^^
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Hahahaha... bellen.... Ehm. De laatste keer dat ik gebeld werd was door een persoon die me wilde vertellen dat ik tóch de Erasmusbeurs krijg, yay. En daarvoor was het denk ik Anita, om te checken of mijn mobiel hier in de UK wel mee wil werken.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Een huisgenoot, om te laten weten dat we nog een pannenkoek voor haar bewaard hadden.
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? De BBQ-admins groep, I guess.
Hobby's: Tekenen, schilderen, schrijven, creatief bezig zijn, muziek luisteren, lezen, nutteloze filmpjes kijken, wandelen en foto’s maken, tennis en sinds kort zwaardvechten I suppose.
Broers/zussen: Een zus en drie grote broers.
Heb je verkering/een relatie? Nope.
Piercing:  Nope. Al zou ik best wel gaatjes in m’n oren willen, op zich. Maar ik weet toch dat ze binnen no time weer dichtgegroeid zouden zijn omdat ik steeds zou vergeten oorbellen te dragen of zo xD
Tattoo: Never. Ik vind het al erg genoeg als er per ongeluk een streepje pen op m’n hand staat. :f:
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit aan een lichtbruin bureau, dat vol ligt met: een adapter, een telefoon, een telefoonoplader, een flesje dat half gevuld is met water, een etui met pennen en potloden, een koptelefoon, een telefoonhoesje, een notitieboekje, een macro-lens, een bureaulampje en what’s-that-name-again, zo’n blokje van die kleine vierkante briefjes.
Voor me hangt een kalender van The Hobbit, waarop wat belangrijke dingen staan geschreven. Daarboven zijn twee schapjes. De bovenste is leeg, op de onderste ligt een stappel boeken (Scottisch Folk & Fairy Tales, Engels-Nederlands woordenboek, Moving Pictures van Pratchett, War Horse van Morpurgo, de Donald Duck Extra, en nog een woordenboek) er staan wat flesjes lenzenvloeistof, er liggen twee doosjes met nieuwe lenzen, paracetamol, een kaart met fietsroutes in Aberdeen en nog wat informatieboekjes over wat er te zien is in de omgeving van Aberdeen.
Verder staat er hier een bed, een kast, een nachtkastje die niet naast m’n bed past, een koffer, een wastafel en aan de muur hangt een gave poster van Pokémon ORAS. Dat is het belangrijkste wel zo’n beetje.
Wie zou je graag ontmoeten? ... I don’t know. Kamelot?
Wie bewonder je enorm? Wil je de korte lijst of de lange? Bijna iedereen die niet overdreven probeert te laten zien hoe cool hij/zij wel niet is. Mensen die altijd bereid zijn anderen te helpen (zoals Fem en Li), mensen die altijd tegen iedereen aardig proberen te doen (zoals Soot (deal with it, you’re not really Slytherin imo)), mensen die intelligent zijn zonder daarbij betweterig te worden (zoals Nana),  en dan heb ik nog wat mensen zoals Jaya en Car en lots and lots and lots of other people niet genoemd. Jij, lezer, hoort hoogstwaarschijnlijk ook in dit lijstje. (Tenzij ik je niet ken. But well... ik verwacht niet dat iemand die me niet kent de moeite neemt om dit te lezen.)
Favoriete TV-series: Game of Thrones en Sherlock. Death Note. Once Upon a Time ook wel, maar net ietsje minder.
Favoriete schrijver: J.K. Rowling, George R.R. Martin, Terry Pratchett, J.R.R. Tolkien… dat zijn denk ik de belangrijkste. En de leden van HS natuurlijk!
Favoriete personages op HS: Euh.... wat een moeilijke vragen worden hier gesteld zeg! *gaat de ledenlijst ctrl+c’en*  Nah, laat ik dat maar niet doen. Ik ga er gewoon een paar noemen. Ik vind Rhetticus doodeng, maar daarom wel cool. Ik vond Old Rose en Dean een heel gaaf duo. Tobias Luther vind ik ook heel awesome, vooral omdat er niet zo vaak kleine kinderen op RPG’s rondlopen. Als laatste ga ik nog even Cosmo noemen en daar hou ik het bij want ik ga sowieso karakters vergeten te noemen en dan kan ik net zo goed niet de moeite nemen om te proberen ze allemaal op te noemen :f:
Favoriete personages van jezelf: Hmm... ik vond spelletjesverslaafde Jamie Kaimov (Dark Klammfels, dode RPG) wel leuk om mee te posten ^^ Maar elk karakter heeft weer zijn eigen pluspunten en minpunten, so...
Laatste film?: Wild
Laatste boek?: Ik ben bezig in In de Ban van de Ring (Tolkien). Het laatste boek dat ik heb uitgelezen was Alleen op de Wereld, of misschien De Hobbit. Ik weet niet meer zeker welke van de twee ik het eerst uit had XD
Wat ligt er onder je bed? een opbergdoos-dinges.
Lievelingskleur: Goud. Nah, eigenlijk elke kleur wel.
Lievelingslied op dit moment: The Great Escape van Seventh Wonder. Denk ik. Maar dat komt omdat ik dat op dit moment zit te luisteren. Als ik nu Memento Mori van Kamelot aan het luisteren was zou ik denk ik denken: ‘Wow, waarom vergeet ik elke keer weer hoe freakin’ awesome dit nummer is?’
Welke deodorant gebruik je? Dove Silk Dry, apparently.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Tussen 11 en half 12 tegenwoordig. Thuis in Nederland is het meestal rond 10 uur.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? “Eh...”
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Dat hangt van het weer af :f:
Wat doe je in het weekend? Niks. Nou ja, dat ligt eraan wat ik te doen heb. Vaak schoolwerk, anders nutteloze dingen.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? GYM. En muziek.
Huisdieren: Een hond (Mixi), een kat (Miesje), nog een kat (Die Rooie)
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? ...
Geloof je in reincarnatie? Ja. Nee. Ja. Weet ik veel.
Bestaan buitenaardse wezens? Ik denk dat er wel buitenaards leven is, maar daar houdt mijn gedachtengang ook wel op.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Uche.
Hoeveel kinderen wil je? I could live with one or two, maar 0 lijkt me eigenlijk meer dan voldoende.
Waar kun je niet tegen? Hypocrieten.
Word je soms emotioneel? Hehehe... next question
Huil je tijdens films? Jep. In de bios in ieder geval (Mockingjay, anyone?)
Droombezigheid als je ouder bent: Well, in het meest ideale geval zou ik heel veel geld verdienen met het verkopen van creatieve dingen (zoals animaties, tekeningen, beeldjes, that kind of stuff) en dan zou ik van dat geld heel veel cadeautjes kopen voor random mensen die dat verdienen. Ja. Dat zou wel leuk zijn. Maar ik zou ook al heel blij zijn als ik op de een of andere manier in het huis kan blijven wonen waar ik ben opgegroeid.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Een schetsboek van honderd pagina’s helemaal vol schetsen.  
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Wat heb ik verschrikkelijk slecht geslapen. Damnit.
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Geadopteerd worden door Cecilia. Rhett is echt een nachtmerrie en ik denk dat Cecilia sowieso de meest veilige keuze is.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie?  Both.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Wees eens wat minder een betweter.

En dat meisje daar dat nu heel graag bevriend wil zijn met jullie en volgend jaar misschien wel jullie allerbeste vriendin is, dat meisje gaat jullie keihard negeren zodra je op de middelbare komt. Trek je daar niets van aan, want dat komt alleen omdat ze net zo onzeker is als jullie en graag cool wil zijn.

Profiel bekijken http://goldenlionofra.deviantart.com
Nakoma Locklear
District 4

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Leeftijd: 17

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | wo maa 04, 2015 5:22 pm

"Uhm. God, ben je nog steeds een Belg of ben je Fransoos geworden?" Rude, Jay, rude. Tss

"en sinds kort zwaardvechten I suppose." What the what. That's not something you just mention casually, Anwan.

Anyway.

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 16:21
Weet jij waar mijn huis woont? I have approximate knowledge of many things.
Hoe breed is je bed? 1m40.
Wil je stol met of zonder spijs? What.
Hoe vol staat je agenda? Ik heb geen agenda. Ik heb wel een kalender waar ik crappy tekeningen op maak? Die is leger dan ik zou willen.
Welke politieke partij past het best bij jou? *shrugs* Ik stem meestal Groen.
Hoeveel koffie drink je per jaar? Telt de koffie in tiramisu?
Wat voor een type rekenmachine heb je? Ik... heb... een laptop? En een GSM. En misschien slingert mijn grafische rekenmachine hier ook nog wel ergens rond.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Neither. Als het op de feestdag aankomt, dan liever Kerstmis though.
Hou je van gemberbier? Don't think I've ever tried it.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? Why you gotta be so rude?
Stropdas of strikje? Stropdas, hell yeah. <3
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? Naar ruwe schatting zo'n 4m²?
Wat is je favoriete band? ... idk? Ik ben meer voor soloartiesten I guess? Ehm. I've been into Wardruna lately?
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? No idea; duh; sure, maar ik houd meer van andere soorten pasta; yes; de vegetarische kebab van de plaats waar mijn ouders hem halen hell yeah; well yes, het is immers een essentiële voedingsgroep; sure; get them away from me.
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Ah, de zomer van 2011. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Back in my day, toen we nog tien kilometer bergop naar school moesten wandelen - in de sneeuw! - kon je je niet zomaar op Pottermore aanmelden, en had je gedurende 7(?) dagen de kans om een beta-account te krijgen. Alleen moest je dan op het juiste moment naar de website gaan, en niemand wist om hoe laat dat zou zijn. Dus deze Soof hier - well, technisch gezien niet deze Soof; de Soof van drie en een half jaar geleden - wilde koste wat het kost de eerste dag al een beta-account krijgen en is daarvoor wakker gebleven tot ongeveer half vijf. Toen was de Soof toch wel een beetje moe, en ging dus maar even slapen, met het idee dat het waarschijnlijk wel rond 11 uur Britse tijd zou zijn dat de accounts te bemachtigen zouden zijn. That makes sense, right? Wel, blijkbaar niet. Toen mijn alarm mooi op tijd afging, was het net te laat. I shed one womanly tear of anger and desperation and decided not to let some stupid feather beat me. En dus ben ik de volgende nacht wakker gebleven. De hele nacht. En natuurlijk nét op het moment dat ik dacht nog even een uurtje of twee te slapen, gebeurt het weer! Gelukkig was Sas (right? Ik geloof dat het Sas was) immer behulpzaam en SMS'te ze me wakker, zodat ik alsnog die f%$^!# veer te pakken kon krijgen. Moraal van het verhaal: ga gewoon op tijd slapen, en ga veren vangen als je wakker bent.
Wat is je favoriete tijdschrift? Ik lees geen tijdschriften.
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? Dalí <3333
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Nee, dat is drop al.
Moeten asielzoekers het land uit? No. Unless they're, like, Voldemort.
Lust je roggebrood? Ja, maar het is niet mijn favoriet.
Waarom rijden we links? Oh my god, Karen, you can't just ask people why they drive on the left!
Rij jij altijd links? Usually I just sort of... hover. Does that count?
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? Omdat ik schat dat de dichtstbijzijnde een kleine 800 km van hier ligt, en daar ben ik te lui voor.
Wanneer ga je daar dan weer heen? When the time is right.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? I'm not even sure what kind of shop that is.
Volg je een soap? Ik volg Jane the Virgin, en dat is een soort parodie op telenovela's. Does that count?
Waar ben je verslaafd aan? De oreocake van Inez. The 100. Prince mini stars. De smos kaas in de cafetaria van mijn oude hogeschool. Gelijk hebben. Het woord "awesome". The internet.
Wat is, na deze, je favoriete website? Tumblr.
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Too small to make me breathe properly when I lie down, apparently.
Heb je die nu echt op zitten meten? Clearly.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? Pure chocolade en bosvruchten?
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Do I look like someone who cares?
Hoe heette je juf/meester in groep 1? Is groep 1 als je, like, 3 bent, of als je, like, 6 bent? In het eerste geval is het juffrouw Arlette, en in het tweede geval juffrouw José. Both were cool.
Welke muziek staat er nu op? Momenteel Blood Eagle van Wardruna.
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? Er liggen er waarschijnlijk een paar tientallen op zolder bij mijn ouders.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? I know no shame.
Welke autodropjes zijn het lekkerst? Pass.
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Basically the entirety of ThinkGeek. Only without their ridiculously high shipping costs.
Wat is je beste eigenschap? I like the fact that I know myself pretty well.
Wat is je slechtste eigenschap? I can be preeeetty judgmental. I'm trying not to be so much, but it's hard. Also it's really difficult for me sometimes to express the things that go on inside my head - and that are often super clear to me - into actual words that make sense to other people, and that kind of sucks.
Wat is je vreemdste eigenschap? I'm the kind of person who licks people's hands when they try to shut me up by covering my mouth.
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? I don't care all that much.
Bestaat God? Are you asking me if I have a corporeal form? Because I'm pretty sure I do.
Zou je ooit een boek willen schrijven? Yes.
Zo ja, waarover? Ik wil al jaren het verhaal dat ik voor mijn eerste NaNo bedacht heb opnieuw schrijven en deze keer ook echt afmaken. And I have a sequel in mind and everything. Ik moet alleen nog een paar kleeeeiiiiiiiine details uitwerken en, you know, het hele ding schrijven.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Het slechtste boek dat ik ooit gelezen heb is Van Oude Menschen, De Dingen, Die Voorbij Gaan... Met zo'n spannende titel vraag je je waarschijnlijk af hoe dat ooit saai zou kunnen zijn. And yet...
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? Gemiddeld 4,72 keer.
Ben je naar iemand vernoemd? Nope, and I'm grateful for that.
Mis je op dit forum nog een spelletje? CAH. :E Oeh, en 2048. We should totally have a 2048 with people's avatars! Only how could we possibly only choose 11? Hmm.
In welke stad kom je het meest? Momenteel Brest. Seeing as I live there...
Hoe vaak ga je zwemmen? Niet vaak genoeg.
De meest sexy man/vrouw is? I'm just not going to answer this, because there's no way I can only choose one person.
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Pfft. Please. I perfected the art.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? Ik heb meer dan 20 meter nodig voor alle mensen die ik aan iets zwaars wil vastplakken en een meer in gooien.
Laat eens een plaatje zien van je huis (via Google Earth). Nah.
Boe.:

En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 17u17.
Profiel bekijken
Dyson Green
District 7

PROFIELAantal berichten : 189
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Begeleider
Leeftijd: 37

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | wo maa 04, 2015 5:51 pm

:Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 17:37
Weet jij waar mijn huis woont? Geen idee. Van Jay wel!
Hoe breed is je bed? 1.60 hier in Groningen en 1.80 in Gouda (although I haven't slept in that one yet!)
Wil je stol met of zonder spijs? Met.
Hoe vol staat je agenda? Best wel vol voor een week, dan is het weer rustiger.
Welke politieke partij past het best bij jou? ... Depends... Als ik zo'n stemwijzer doe kom ik vaak op Gristelijke partijen uit of 50+ partijen though.
Hoeveel koffie drink je per jaar? Niet zo veel, minder dan dan 20 kopjes denk ik.
Wat voor een type rekenmachine heb je? Een grafische, eentje op mn telefoon en eentje op mn computer
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Kerstman.
Hou je van gemberbier? Probably not, want ik vind gember niet zo lekker en bier ook niet dus de combinatie zal wel bah zijn.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? Een vrouw... bij een soort van vergadering van Voldemort. No idea what she was called...
Stropdas of strikje? Stropdas!
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? Ehm... Groot genoeg?
Wat is je favoriete band? All Time Low
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? Nog nooit gehad/JA/JA/Mini's winnen van grote maar ze zijn allebei lekker/ja/JAAA/Yes/Jup.
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? de nacht van 13 op 14 februari 2014. Ik kan niet alles vertellen maar ik was op mn studentenvereniging en was niet verantwoordelijk, maar ik heb wel een ambulance gebeld.
Wat is je favoriete tijdschrift? Ehhhh... Geen?
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? Deze
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Nee. Stomme vraag.
Moeten asielzoekers het land uit? Not if they don't want to.
Lust je roggebrood? Nee. Bah.
Waarom rijden we links? Doen we dat?
Rij jij altijd links? Soms... Als ik terugfiets naar huis, 's avonds laat... En misschien soms iets teveel heb gedronken...
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? Because I don't need random stuff.
Wanneer ga je daar dan weer heen? When I do.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? Nope
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? Meh, ik heb nog chips en quiche, so I'm good.
Volg je een soap? Nee.
Waar ben je verslaafd aan? Muziek, internet, Is het heel slecht als ik kusjes van Merel wil zeggen?
Wat is, na deze, je favoriete website? Tumblr. en Youtube.
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Wth.
Heb je die nu echt op zitten meten? Nee.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden?Ehm, iets met aardbei en banaan?
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Don't knowwww
Hoe heette je juf/meester in groep 1? Ehm, Juf Elvine & Juf ... I don't remember. Ze had kort haar en krulletjes though.
Welke muziek staat er nu op?
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? Geen een.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? Ehm, teveel om op te noemen
Welke autodropjes zijn het lekkerst? De roze. Roze snoepjes ftw
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Ehm, telefoonhoesjes en cd's
Wat is je beste eigenschap? Ik kan goed luisteren
Wat is je slechtste eigenschap? Ik bemoei me nogal graag overal mee
Wat is je vreemdste eigenschap? Ik zing altijd.
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Paars... Mag het ook nog met glitters?  Innocent
Bestaat God? Soof? Besta jij?
[17:48:40] Soofocles: I'm trying
Zou je ooit een boek willen schrijven? Ja hoor
Zo ja, waarover? Nog geen idee
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Don't know...
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? ehm, volgens mij zo'n 4x, tenzij ik 's avonds aan de bar hang, dan veeeeeeel meer.
Ben je naar iemand vernoemd? Jup. Vriendin van mn ouders, karakter van de Mists of Avalon en de heide in Engeland!
Mis je op dit forum nog een spelletje? Nahh
In welke stad kom je het meest? Groningen
Hoe vaak ga je zwemmen? Niet zo vaak, en het is wel heel leuk!
De meest sexy man/vrouw is? Nathalie Dormer & Alex Pettyfer <3
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)?  Jep
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? Het gat in mijn hand.
Laat eens een plaatje zien van je huis (via Google Earth). Mehhhh veel werk
Plaats hieronder een foto van jezelf. Mehhh ook veel werk
En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 17:51

Burgemeester District 4

PROFIELAantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | wo maa 04, 2015 8:24 pm

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 19:49
Weet jij waar mijn huis woont? Jay's huis? Jup. Mijn huis ook. Soot's huis ongeveer. Li's huis ook (Li's ouders huis, that is). Sas' huis, Dion's huis, Liesl's huis...Ik weet van heel veel mensen waar hun huis woont. Ik weet ook van veel mensen waar hun bed slaapt.
Hoe breed is je bed? ...Eenpersoons? 90 is dat, geloof ik?
Wil je stol met of zonder spijs? Zonder. Eigenlijk wil ik gewoon geen stol, mag dat ook?
Hoe vol staat je agenda? Mijn werkagenda behoorlijk vol, mijn privé agenda valt op zich wel mee, tenzij ik een Jeugddorp intensieve week heb, dan heb ik like 100 vergaderingen...But in general, hoe drukker ik het op werk heb, hoe rustiger mijn privé agenda is xDD
Welke politieke partij past het best bij jou? I have no idea. Ik ga met Soot mee en regenboogpartij roepen. Meestal vul ik gewoon een stemwijzer in en kies de partij die het hoogst uitkomt, waarbij ik wel altijd check of ze op mijn belangrijkste punten wel met mijn mening overeenkomen
Hoeveel koffie drink je per jaar? Nu ik werk heb, veel meer dan vroeger. Ik drink bij mijn ene baan echt bizar veel koffie en bij de ander minder, maar ook veel, dus...ehm...I dunno, I guess about 250?
Wat voor een type rekenmachine heb je? Een telefoon. En google.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Sinterklaas, al met de hele pietendiscussie, let's not start that here....Wij doen wel aan cadeautjes met kerst though en dat vind ik weer leuker dan Sinterklaas, maar júist omdat ze niet "van de kerstman" komen, maar echt heel oprecht en goed over nagedacht van mijn familie en lief <3
Hou je van gemberbier? GAD-VER-DAMME.
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? De lerares Dreuzelkunde die we tot dat moment nog niet kenden.
Stropdas of strikje? Both. Both is good.
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? Ongeveer groot raam dat niet open kan bij klein raam dat wel open kan. Weet ik veel.
Wat is je favoriete band? Ehhhhm...Nightwish.
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? Nee, nee, ja, ja, nee, ja, ja, mwah.
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Ehm...Een hele nacht niet was voor het laatst in 2008, maar ik heb regelmatig nachten waarin ik meer niet dan wel slaap omdat mijn hoofd op hol slaat en ik dan dingen krijg als:
THE EVIL INSIIHIIDE OF ME - FEM ZIJN ER NOG KOEKJES - FEM HEB JE DIE DVD AL - FEM MY GOD YOU HÁVE TO READ THAT BOOK - IS ON THE - FEM OMFG HEB JE JE PILLEN WEL INGENOMEN - RIIIIHIIIIISE
Wat is je favoriete tijdschrift? Ik ben niet zo heel gek op tijdschriften, maar ik lees vooral veel vakbladen en van die opvoed-magazines waarbij ik soms echt zit: THEY DID NÓT JUST GAVE THAT ADVICE T____T
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? .....Mijn peetoom.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Nah. Narrow-minded people are.
Moeten asielzoekers het land uit? ...Als ze dat willen wel...Anders mogen ze lekker blijven
Lust je roggebrood? Zie gemberbier
Waarom rijden we links? Omdat ze in Engeland rechts rijden. Like duh.
Rij jij altijd links? Yeah, because I'm cool and British.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? Ik moest werken en daarna was ik moe en moest ik met de apotheek en een samenwerkingspartner bellen.
Wanneer ga je daar dan weer heen? Als ik toevallig in de buurt van de Blokker ben en wil zien of ze nog Disney dvd's hebben die k nog niet heb?
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? Nee, want ik moest werken. Opletten.
Volg je een soap? Nope.
Waar ben je verslaafd aan? Cola light, het internet, boeken kopen
Wat is, na deze, je favoriete website? Tumblr en HH
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Formaat hier kan ik door ademhalen
Heb je die nu echt op zitten meten? Nee
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? French Llama and puppy sized elephants*
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Mijn broertje zegt dat ze dat vrijdag pas te horen krijgen.
Hoe heette je juf/meester in groep 1? Marian
Welke muziek staat er nu op?
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? Alle die in kleur zijn verschenen, want mijn moeder verzamelt ze.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? Ik wil niet zeggen dat het het moment is waar ik me per se het MEEST voor schaam, maar hij schiet me wel gelijk te binnen: De keer dat ik uit het zwemmen kwam, mijn moeder en broertje zag zitten, naar ze zwaaide en de kantine-ish thing inliep, om daar tegen WILDVREEMDEN te beginnen te schreeuwen dat het niet eerlijk was dat ze zonder mij patatjes waren gaan eten en dat ik ook wilde, in de volle overtuiging dat het mijn moeder en broertje waren
Welke autodropjes zijn het lekkerst? CADILLAC.
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Boeken. Awesome. Puppy sized elephants. French llama's. Opvoedadvies. Speelgoed. Kinderdingen.
Wat is je beste eigenschap? Ik ben een doorzetter
Wat is je slechtste eigenschap? Ik kan echt heel heel slecht dingen cancellen, ook als dat betekent dat ik me in onmogelijke bochten moet wringen/mezelf compleet uitput. Which is stupid.
Wat is je vreemdste eigenschap? Pff...I dunno. DIT IS ECHT KILLING VOOR MIJN TIJD. Ehm...Djezus. Ik onthoud heel veel? Like, ik kan echt dingen van jaren geleden heel goed voor me halen/weet nog precies op welke datum het was en dat soort dingen. Maar ik vergeet ook de stomste dingen. Zoals lepeltjes meenemen als ik suiker en melk voor in de koffie bij iemand breng:x_x*:
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Blauw
Bestaat God? Ik kreeg net een bericht van God op Skype, so I'd say yes.
Zou je ooit een boek willen schrijven? Aan de ene kant ja, maar aan de andere kant heb ik tijdens NaNo gemerkt dat ik het stiekem veel leuker vind om kortere dingen te schrijven. Maar ik wil Achievement unlocked nog wel revisen.
Zo ja, waarover? Well, Achievement unlocked gaat over een groep bovengemiddeld intelligente jongvolwassenen die bij wijze van fokprogramma met elkaar zijn opgesloten in een oude fabriek. Vanuit de overheid is er een theoretische match gemaakt wie van hen het beste bij elkaar passen, vooral op het gebied van wiens genen gecombineerd het meest "perfecte" intelligente kind voort zou kunnen brengen. Daarbij is uiteraard geen rekening gehouden met het feit dat er ook nog zoiets als aantrekkingskracht en seksualiteit bestaat en het boek gaat er basically om hoe de proefpersonen leren met hun onderlinge verschillen om te gaan, hun eigen minpunten leren (h)erkennen en hoe ze samen een weg naar buiten moeten vinden.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Boeken die ik heb gelezen: The gay divorcee, twilight. Boeken die ik niet heb gelezen: Fifty shades of gray.
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? ....Ik hou het niet bij...
Ben je naar iemand vernoemd? Mijn tweede en derde naam naar m'n moeder en peettante
Mis je op dit forum nog een spelletje? De youtube quiz!
In welke stad kom je het meest? Leiden, want daar werk ik
Hoe vaak ga je zwemmen? Te weinig. In theorie een keer per week, in de praktijk....eehhhm:A:
De meest sexy man/vrouw is? Doe ik niet aan.
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Nee. Wel eens gedacht dat ik verliefd was op een goede vriend, but never acted on it.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? Mijn broertje als hij weer eens loopt te fluiten.

En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 20:24

* No French llama's or Puppy sized Elephants were harmed in the making of this dubble drink.
Profiel bekijken
Euphemia Ivory
District 4

PROFIELAantal berichten : 33
Registratiedatum : 28-12-14
KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | vr maa 06, 2015 5:25 pm

Yaaay! Ik ben hier dol op!
Naam: Bente
Nickname: Benno, Bentzie, Bentini, Queen of Cuteness.
Woonomstandigheden: Bij mijn papa en mama
Geboortedatum: 20 maart, dus dat is al bijna en dan word ik super oud >.>
Lengte: 1,60
Kleur ogen: Grijs/groen/bruin... Het schijnt dat ik hazel ogen heb, waarbij je oogkleur veranderd door licht?
School/werk: Fontys Hogeschool Journalistiek
Rook je? Vanwege mijn astma lijkt me dat geen slim idee en ik vind het ook gewoon mega vies
Wat draag je op dit moment?: Een joggingbroek, warme sokken, occupied shirt van mijn vriend en een knalroze shirt
Waar luister je naar?: De vogeltjes die buiten fluiten
Hoe is het weer?: Wel oké, maar ik blijf liever binnen.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: *checks logs* Mijn vriend
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Mijn papa
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Een super awesome klasgenoot
Hobby's: Lezen, schrijven, googelen,
Broers/zussen: None
Heb je verkering/een relatie? Yes! Sinds 20 februari 2013
Piercing: Tellen oorbellen? Want dan heb ik 6 piercings alvast en ik probeer iedereen te overtuigen om een andere piercing nog toe te laten.
Tattoo: Nope
Beschrijf je huidige omgeving: Mijn kamer. Daar is niet veel interessant aan.
Wie zou je graag ontmoeten? Black Veil Brides, mijn favoriete band!
Wie bewonder je enorm? Ik bewonder eigenlijk iedereen..
Favoriete TV-series: Awkward
Favoriete schrijver: Heb ik niet echt.
Favoriete personages op HS: Flair ^^
Favoriete personages van jezelf: Ik heb er maar een, dus dat werkt niet hé?
Laatste film?: Hunger Games 3 part 1
Laatste boek?: The dissociation of Haruhi Suzumiya
Wat ligt er onder je bed? Een hoop rommel! Schoolspullen, spullen die ik niet meer gebruik en een hele hoop pokémonkaartjes.
Lievelingskleur: Zwart en paars
Lievelingslied op dit moment:
Welke deodorant gebruik je? Sanex, want Odorex is te duur.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 22:00 of eerder
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Fuck of fek
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen
Wat doe je in het weekend? Achter mijn laptop zitten, want ik heb niets beters te doen hehe...
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Aardrijskunde, omdat mijn docent super slecht was.
Huisdieren: Een bordercollie met de naam Chenny
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Helemaal niks, want daar geloof ik niet in.
Geloof je in reincarnatie? Daar geloof ik wel in
Bestaan buitenaardse wezens? Vast wel
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Leer van mijn fouten
Hoeveel kinderen wil je? 2 of 3 zijn wel genoeg hoor
Waar kun je niet tegen? Dat is een grote lijst om te noemen, maar ik vind mensen die smekken heel irritant.
Word je soms emotioneel? Best vaak Crying
Huil je tijdens films? YES!
Droombezigheid als je ouder bent: Een goede journalistieke carriére.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Meer rpg'en :3
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Hé, mijn verstandskiezen zijn eruit en het doet nauwelijks pijn?
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Dat tweede denk ik...
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Harry Potter!
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Ongesteld zijn is een hell. DOE HET NIET!!!!

PROFIEL
KARAKTER

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes |

Vooooooooorstelvragenlijstjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Vooooooooorstelvragenlijstjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC :: Stel jezelf voor!-