Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel | 

Vooooooooorstelvragenlijstjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nike Foxglove
Presentator

PROFIELAantal berichten : 691
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za maa 07, 2015 11:27 am

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 10.28
Weet jij waar mijn huis woont? Yes. Aarde, dit zonnestelsel, de Melkweg, het Universum... Sounds about right?
Hoe breed is je bed? ik heb ook zo'n transformer-bed, dat normaal in eenpersoonspositie staat, maar op dit moment in tweepersoonspositie. Normaal gesproken is ie dus een 80 cm breed, nu 160 cm.
Wil je stol met of zonder spijs? geen van beiden, maar ik neem genoegen met een extra croissantje of gebakken broodje.
Hoe vol staat je agenda? ik ben hem pas recentelijk weer gaan gebruiken (vier weken geleden), dus voor die tijd is hij angstvallig leeg. Nu staat er voor elke week wel een goed overzicht in van wat er moet gebeuren, plus takenlijstjes per dag en 'dit mag later, maar je moet het niet vergeten'. Concreter zijn al mijn doordeweekse dagen overdag volledig ingepland, maar mijn avonden zijn rustig Smile
Welke politieke partij past het best bij jou? Eh. Volgens mij zweef ik ergens tussen GroenLinks, PvdA en SP, maar zodra ik op ze stem, bakken ze er uiteindelijk niets van.
Hoeveel koffie drink je per jaar? well, ik wilde eerst zeggen: één theelepeltje en dan per ongeluk, maar God opperde dat de koffie in tiramisu ook wel eens kon tellen en in dat geval, eh... *googelt* De meeste recepten online gaan uit van 50 tot 100 ml koffie per persoon als je tiramisu maakt, maar ik vermoed dat de supermarkt-tiramisu aan de lage kant zal zitten. Dus, met 50 per bakje tiramisu, en bijna elke week wel tiramisu als toetje (laat ik 40 van de 52 zeggen), dan wordt dat 2 liter per jaar. Maar theoretisch gezien drink ik geen tiramisu, dus als het om echt drinken gaat, blijft het bij één theelepeltje.
Wat voor een type rekenmachine heb je? een Casio CFX-9850GC PLUS (zo'n grijs-blauwe, met de mogelijkheid om programma's te typen e.d., maar ik had geen kabel om dat soort dingen van m'n computer erop te zetten, dus moest ik al mijn cheat sheets met veel moeite uittypen op het toetsenbord van deze rekenmachine). Verder gebruik ik de standaard rekenmachine op mijn telefoon wel eens, en heb ik in Chrome een plugin genaamd  'Cloudy Calculator' die ik regelmatig gebruik, omdat die ook antwoord kan geven op de vraag '120 dollars in euros' en zo.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? ik vind de Kerstman maar raar, eigenlijk, dus ik ben meer voor Sinterklaas.
Hou je van gemberbier? nog nooit op. Maar als het naar bier smaakt, waarschijnlijk niet?
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? ja, dat was dus die ene persoon, waarvan ik niet wist wie het was, omdat HP7 het eerste boek in de serie was dat ik in het Engels las (couldn't wait any longer, you see) en ik de naam dus niet herkende. Ik heb echt de helft van dat boek gelezen met het idee van: 'WTF, WHO DIED?!'
Stropdas of strikje? eh. Beiden zijn awesome, als ik eens een passende blouse/overhemd zou hebben om ze bij aan te kunnen?
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? ongeveer 3.85 m2.
Wat is je favoriete band? ik ben echt niet meer thuis in de bands. First Aid Kit is een duo, telt dat?
Hou je van Läkerol (Ik... denk het?) /Nutella (Met mate. In Canada was chocopasta het enige broodbeleg wat ik had en wat acceptabel smaakte, maar na ruim vier maanden word je daar ook wel een beetje ziek van...) /Spaghetti (Ja!) /Loempia's (Ja) /Kebab (Ja) /Kaas (Ieuw nee, behalve op pizza's/in gerechten (als het zo'n korstje geworden is) of als het brie is) /Soepstengels (Ja. Hoewel ze beter zijn als drumsticks) /Dropveters (Ja) (eh nog iemand vergeten?)? (Niet dat ik weet)
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? een nacht volledig niet slapen (en met volledig bedoel ik: wakker blijven tot de zon opkomt/het een tijd is dat ik normaal op zou staan) heb ik voor het laatst gedaan in één van mijn laatste weken in Canada, want ik had een deadline om 8.30 in de ochtend en ik heb mijn opdracht om 8.29 ingeleverd. Daarna heb ik natuurlijk de hele dag geslapen.
Wat is je favoriete tijdschrift? National Geographic, I guess. Quest Psychologie is ook best interessant.
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? om heel eerlijk te zijn ben ik meer van de schilders van de 19e eeuw (Van Gogh), maar na een kort onderzoekje denk ik dat mijn favoriete schilders van de 20e eeuw Monet en Kandinsky zijn, hoewel ik Franz Marc's Turm der Blauen Pferde ook onwijs indrukwekkend vind. Of dit nou de beste schilders uit de vorige eeuw zijn, dat laat ik in het midden.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? eh, nee.
Moeten asielzoekers het land uit? eh, nee? Tenzij ze dat willen.
Lust je roggebrood? eh, nee.
Waarom rijden we links? omdat we onbewust allemaal heel graag van het recht(s)e pad af willen gaan, en alvast links voorsorteren.
Rij jij altijd links? nee. Soms ben ik rebels en neem ik drie afslagen naar rechts om uiteindelijk toch naar links te fietsen.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? omdat Blokker ook niet bij mij komt. Het is geven en nemen in een relatie, he? Ik heb genoeg van die Blokker, altijd maar verwachtend dat ik zijn kant op kom.
Wanneer ga je daar dan weer heen? pas nadat hij z'n verontschuldigingen heeft aangeboden.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? nee. Zij is veel te dikke vriendjes met Blokker en zit alleen maar excuses voor hem te verzinnen.
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? pffft. Niet? Tenzij goedkope Bruschetta naar mij komt.
Volg je een soap? mijn zeep is over het algemeen vrij statisch, dus dat 'volgen' kan niet echt. (Ik kijk Grey's Anatomy en ik denk dat dat wel telt als een soap. Verder niet)
Waar ben je verslaafd aan? tumblr, stroopwafels, zuurstof
Wat is, na deze, je favoriete website? tumblr
Hoe groot zijn jouw neusgaten? ze zien er groter uit dan ik wenselijk zou achten, maar aan de andere kant, het is maar zelden dat ik het idee heb genoeg zuurstof door m'n neusgaten naar binnen kan krijgen?
Heb je die nu echt op zitten meten? Nee. Mijn raamoppervlak wel, overigens, met mijn handen. Mijn handen hebben namelijk zeer handige afmetingen, met precies 20 cm van mijn duim tot mijn pink als ik ze uitstrek, en 15 cm van duim tot puntje van m'n wijsvinger. Dus het raam opmeten ging redelijk snel. Mijn praktische handmaten gaan alleen niet kleiner dan 7 cm (lengte van duim) en mijn neusgaten zijn gelukkig ook weer niet zó groot.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? thee en whisky? Ik weet het niet, maar het klinkt alsof het iets zou kunnen zijn.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? minstens één soort wasmiddel, maar misschien gooien ze er voor mij ook weer een persoonlijke aanbieding van tiramisu bij... Smile
Hoe heette je juf/meester in groep 1? ik weet niet wat haar echte naam was, maar ik noemde haar altijd Juf Ecoline.
Welke muziek staat er nu op? een Spotify-playlist die 'Indie Folk' heet. Er is net een nieuw nummer gestart (Ben Sollee - Letting Go).
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? geen.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? eh. Op dit moment komen er niet heel veel bovendrijven, want dat zijn altijd van die dingen die vijf jaar later opeens je hoofd weer binnen schieten.
Welke autodropjes zijn het lekkerst? Ahlgrens bilar! (Sveriges mest köpta bil). Theoretisch gezien niet echt drop, maar wel autosnoepjes en ze zijn onwijs lekker? Also, ik moet echt weer eens een echt zakje autodrop uit de automaat trekken.
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? ik denk dat het een boeken-theecafé zou zijn.
Wat is je beste eigenschap? ik ben nieuwsgierig en vind het onwijs leuk nieuwe dingen te ontdekken en leren.
Wat is je slechtste eigenschap? ik ben perfectionistisch op een manier dat het alles-of-niets is: of ik doe iets, en ik doe het perfect en ik doe er tien uur over, of ik doe het niet en zit op m'n luie gat.
Wat is je vreemdste eigenschap? ik heb soms de neiging dingen die ik denk, hardop te zeggen, compleet in het niets? Dan zit ik op de fiets en dan zeg ik opeens iets wat ik aan het deken was? Of dan begin ik een melodietje te neuriën zonder dat ik weet wát ik neurie...
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? zwart.
Bestaat God? niet dat ik weet.
Zou je ooit een boek willen schrijven? yes.
Zo ja, waarover? ik zou het nog niet precies weten, maar ik heb een sterk vermoeden dat het een fantasy-boek zou worden. Eventueel komt er een jongen met een gereedschapskist in voor.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? pfoe. Mein Kampf?
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? vaak genoeg om rampen te voorkomen, maar niet vaak genoeg dat ik me niet soms naar huis haast omdat m'n blaas op knappen staat en ik dat op uni niet gemerkt had. (Serieus, ik voel dat niet als ik een hele middag achter m'n laptop zit te werken, en op het moment dat ik op sta, wil ik enkel graag naar huis).
Ben je naar iemand vernoemd? mijn tweede naam is naar mijn oma van moeders kant. Mijn eerste naam is, naar zover ik weet, niet direct ergens van afgeleid. Ik weet wel dat mijn ouders een cd hebben waar een nummer op staat waar wordt gezongen van een Nathalie, maar ik weet niet of die cd gekocht is na mijn geboorte of dat mijn naam van die cd af komt of dat het allemaal een groot toeval is.
Mis je op dit forum nog een spelletje? ja. Verstoppertje.
In welke stad kom je het meest? Delft.
Hoe vaak ga je zwemmen? weinig. In de zomer (afhankelijk van de vakantiebestemming) een week lang elke dag, maar verder eigenlijk haast nooit.
De meest sexy man/vrouw is? Natalie Dormer
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Nee, maar mijn vriend op dit moment is ook wel mijn beste vriend, denk ik.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? eh. Geen idee. Ik ben momentarily inspiratieloos.
Laat eens een plaatje zien van je huis (via Google Earth).
Foto:

Plaats hieronder een foto van jezelf.
Foto:

En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 11.27

Hoofd Spelmaker

PROFIELAantal berichten : 2098
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | zo maa 22, 2015 8:17 pm

Waarom ook niet... =3

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 18:35
Weet jij waar mijn huis woont? Nee. Denk ik.
Hoe breed is je bed? Het is eenpersoons. Maar voor mijn gevoel is hij óf smaller dan een normaal eenpersoonbed, of hij staat schuin, want ik ben er al een paar keer bíjna uit gevallen.
Wil je stol met of zonder spijs? Met. Al is zonder ook lekker ^^
Hoe vol staat je agenda? Euh... Die heb ik al een paar maanden niet meer gezien.
Welke politieke partij past het best bij jou? ... Geen idee. Politiek. Bah.
Hoeveel koffie drink je per jaar? 0mL
Wat voor een type rekenmachine heb je? Mijn telefoonrekenmachine, mijn laptoprekenmachine en thuis een gewone rekenmachine van... Casio? En nog een grafische: TI-84 plus.
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Sinterklaas. Al vind ik Kerst een leuker feest, maar de Kerstman dan weer niet xD
Hou je van gemberbier? Probably not?
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? Die vrouw van Dreuzelkunde.
Stropdas of strikje?  Stropdas? Strikje? Strikje denk ik. Of misschien stropdas. Weet ik veel :f:
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? Pfff.... 0,8m2?
Wat is je favoriete band? KAMELOT.
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? Nah/Ja/Ja/Ja/Ja/JA/JA/jah
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Volgens mij was dat in de eerste van de middelbare, tijdens het schoolkamp. Verder heb ik het denk ik nooit later gemaakt dan half zes in de ochtend.
Wat is je favoriete tijdschrift? Donald Duck!
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? Geen idee.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Nee.
Moeten asielzoekers het land uit? Niet per definitie.
Lust je roggebrood? Gatver, nee.
Waarom rijden we links? ‘cause we’re in the UK.
Rij jij altijd links? Natuurlijk niet.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest?  Omdat de dichtstbijzijnde hier zo’n 500 mijl vandaan is.  
Wanneer ga je daar dan weer heen? Over twee of drie maanden.
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? Nope.
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? *zoekt op wat Bruschetta is* Nou. Gewoon. Niet. Denk ik.
Volg je een soap? Nee.
Waar ben je verslaafd aan? Caramel. IJs. Game of Thrones. Sherlock. Kamelot. Het hangt van je definitie van verslaafd af, though :f:
Wat is, na deze, je favoriete website? DeviantArt
Hoe groot zijn jouw neusgaten? Mini-mensjes voormaat
Heb je die nu echt op zitten meten? Nee.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? Ooh, iets met caramel! Of iets met perzik. Ananas. Mango. Waarschijnlijk bestaat het allemaal al lang, so... dunno.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? Geen idee
Hoe heette je juf/meester in groep 1? *mompelt iets over slecht met namen onthouden*
Welke muziek staat er nu op?

Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? 0... of er moet er ergens per ongeluk één liggen. Wacht. Volgens mij hebben we er 1 thuis.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? Overload aan opties *skips question*
Welke autodropjes zijn het lekkerst? Ik ben niet zo thuis in de autodrop. Waarschijnlijk die met colasmaak of zo.
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? Books & Beans :3 (een boeken-café dus)
Wat is je beste eigenschap? Inlevingsvermogen?
Wat is je slechtste eigenschap? Onzekerheid
Wat is je vreemdste eigenschap? Uh... uh... mijn absolute incapability om enthousiasme te uiten?
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Zwart of blauw
Bestaat God? *skips*
Zou je ooit een boek willen schrijven? Ja
Zo ja, waarover? Iets fantasierijks
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? Ik vond Meestermagiër van ik weet niet meer wie best wel behoorlijk slecht. Breaking Dawn was ook een marteling om te lezen. Ik denk dat ik Vijftig Tinten Grijs ook niet erg goed zou vinden, maar die heb ik niet gelezen, dus daar mag ik eigenlijk nog geen mening over hebben.
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? Drie keer, denk ik.
Ben je naar iemand vernoemd? Ja, mijn doopnaam is de vrouwelijke versie van de doopnaam van mijn vader.
Mis je op dit forum nog een spelletje? Weerwolven van Wakkerdam, maybe?
In welke stad kom je het meest? Op het moment Aberdeen. Daarvoor was het Amsterdam (of Utrecht, als overstappen met de trein meetelt). Daarvoor was het Enschede. Maar overall is het toch eigenlijk altijd Arnhem.
Hoe vaak ga je zwemmen? Als we thuis het zwembad opzetten dan zwem ik in de zomer elke dag dat het warm weer is. Als we dat niet doen zwem ik nooit.
De meest sexy man/vrouw is? ... Tommy Karevik misschien? Idk.
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? Nee
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? Ik kan me op het moment even niets bedenken...
Laat eens een plaatje zien van je huis (via Google Earth). Nah, is me teveel werk.
Plaats hieronder een foto van jezelf. Ha. Nee.
En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 19:11

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://goldenlionofra.deviantart.com
Mark Mocca
Capitool

PROFIELAantal berichten : 379
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Stylist
Leeftijd: 21

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | ma maa 23, 2015 6:38 pm

Well.. Ik doe beide vragenlijsten aangezien ik dus nog geen van beide had gedaan.. SAWRY :3

Vragenlijst 1!:

Nummer twee! Smile:

District 6

PROFIELAantal berichten : 182
Registratiedatum : 07-11-14
KARAKTER

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | vr okt 09, 2015 3:12 pm

Omdat ik  eigenlijk dingen moet doen waar ik geen zin in heb en begon rond te dwarrelen op HG en plots hier terechtkwam. *studieontwijkend gedrag*  Innocent

Naam: Tess
Nickname: Ligt eraan wie ik tegenover me heb… Mijn vrienden noemen me autesst en als persoon achter Ayrton Seeger die definitely het haasje is wanneer hij in de Spelen terechtkomt, heb ik de naam "Paashaas" op me gekregen xD
Woonomstandigheden: Thuiswonende
Geboortedatum: 05/05/1998
Lengte: 1.68
Kleur ogen: blauw  
Schoenmaat: 41
School/werk: Eindexamen op ’t VWO (hellup)
Rook je?Nope.
Wat draag je op dit moment?:Een joggingsbroek, hemd en mijn thuisvest waar ik vaak de hele dag thuis in rondzwerf.
Waar luister je naar?: Cigarettes after sex
Hoe is het weer?: Zonnig, maar fris
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: M’n autorijinstructeur
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Bestaat dat dan nog?
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Een vriendin
Hobby's:Sporten, series/films kijken, piano… Telt levenloos rondzwerven op het internet ook mee?
Broers/zussen: 1 oudere broer
Heb je verkering/een relatie?Haha, how about no.
Piercing:*voelt aan oorlellen* Omg, ik voel nog steeds gaatjes, maar heb al ik-weet-niet-hoelang geen oorbelleen meer in gehad xD
Tattoo:Nope
Beschrijf je huidige omgeving: Een kamer die nodig eens opgeruimd moet worden
Wie zou je graag ontmoeten? Kit Harington (a)
Wie bewonder je enorm?Mijn ouders Smile En alle mensen hier die regelmatig posten
Favoriete TV-series: Game of Thrones, Sherlock, Hollands Hoop
Favoriete schrijver: Geen idee
Favoriete personages op HS: Hm,… lastig. *skipt vraag*
Favoriete personages van jezelf: Ik heb er (nog) maar één xD
Laatste film? Southpaw
Laatste boek?: De Aanslag van Harry Mulisch
Wat ligt er onder je bed? Sokken xD
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingslied op dit moment: Racing Glaciers ~Moths
Welke deodorant gebruik je? Dove
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Te laat waarschijnlijk
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? How about no, anyways
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Both
Wat doe je in het weekend? Werken, sporten, internetten… En op de late zondagavond kom ik er meestal achter dat ik nog wat aan school had moeten doen xD
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Ik had een gruwelijk hekel aan scheikunde, dus bij de eerste gelegenheid dat ik dat vak kon laten vallen deed ik dat. Op het moment heb ik het niet zo met wiskunde
Huisdieren:Een hond
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Hoe kun je zoveel mensen in je laten geloven? :o
Geloof je in reincarnatie? Ja
Bestaan buitenaardse wezens? Ja
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Daar wil ik nog niet over nadenken oke :o
Hoeveel kinderen wil je? Geen idee, 2 of 3
Waar kun je niet tegen? Mensen die het woord puzzel met een u van huur uitspreken. Mensen waar je geen normaal gesprek mee kan voeren zonder dat diegene om de 5 sec op zijn/haar telefoon kijkt. Als je random met iemand op de bank zit en diegene besluit zijn/haar nagels te gaan veilen. Zo zijn er nog talloze kleine dingetjes waar ik me aan kan ergeren, maar als ik die allemaal ga opnoemen... Laten we het erop houden dat ik me soms gewoon aan de aanwezigheid van mensen in het algemeen kan storen xD
Word je soms emotioneel? Soms *blames hormonen*
Huil je tijdens films?  *wijst naar boven*
Droombezigheid als je ouder bent: Reizen Very Happy
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Slagen voor mijn examen. Iets wat technisch gezien pas volgend jaar mei is, dus laat ik maar zeggen dat mijn voornemen is om minder studieontwijkend gedrag te vertonen... Oops.  Innocent
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? *snooze*
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Geadopteerd worden.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? *is met beide niet heel erg bekend*
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Geniet van je onwetende leventje, my sweet summerchild
Profiel bekijken
Andrew Wilson
Burgemeester District 7

PROFIELAantal berichten : 146
Registratiedatum : 23-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Mayor District 7.
Leeftijd: 37 long years.

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | vr okt 09, 2015 7:00 pm

Hoe laat is het nu (begintijd invullen vragenlijst)? 18:40
Weet jij waar mijn huis woont? Nee? :'D dat zou eng zijn.
Hoe breed is je bed? Twee grote eenpersoonsbedden tegen elkaar dus best breed lol.
Wil je stol met of zonder spijs? Stol? wait wat.
Hoe vol staat je agenda? Te freaking vol D:
Welke politieke partij past het best bij jou? Geen lol.
Hoeveel koffie drink je per jaar? Ijskoffie wel is soms maar hete koffie? bah.
Wat voor een type rekenmachine heb je? Niet te moeilijk :'D
Ben je meer voor Sinterklaas of voor de kerstman? Kerstman i think.
Hou je van gemberbier? Nooit gehad :')
Wie gaat er als eerste dood in Harry Potter 7? STOP. NO. FEELS. STOP.
Stropdas of strikje? Strikje bc gay af.
Wat is het raamoppervlak van de kamer waarin je je nu bevindt? wat.
Wat is je favoriete band? Bring Me The Horizon <33
Hou je van Läkerol/Nutella/Spaghetti/Loempia's/Kebab/Kaas/Soepstengels/Dropveters (eh nog iemand vergeten?)? Uh enkel van Nutella, Kaas & soepstengels bc Vegetariër thanks.
Wanneer heb je voor het laatst een nacht niet geslapen? Al heel de week i think fml.
Wat is je favoriete tijdschrift? wat is een tijdschrift zelfs? :'D nee serieus, geen oeps.
Wie is de beste schilder van de 20e eeuw? ... awkward.
Is de euro de schuld van al het kwaad in Nederland? Idk ik ben een Belgje :3
Moeten asielzoekers het land uit? Uh enkel diegene de like slechten dingen doen. Maar voor de rest noh, zij hebben ook rechten.
Lust je roggebrood? wat.
Waarom rijden we links? Omdat we niet rechts rijden.
Rij jij altijd links? nee ik zit altijd.
Waarom ben je vandaag niet bij Blokker geweest? waarom ben jij niet?
Wanneer ga je daar dan weer heen? niet vandaag iig
Wat zeg je? Ben je ook niet bij Xenos geweest? ja nou zeg.
Hoe wil je dan goedkoop aan Bruschetta komen? niet.
Volg je een soap? uh nee. idk.
Waar ben je verslaafd aan? Ha. Serie's
Wat is, na deze, je favoriete website? hahaha na deze is toch niks beter wat zeg jij.
Hoe groot zijn jouw neusgaten? er past geen muis in sorry.
Heb je die nu echt op zitten meten? nee. ze zijn gewoon klein oke. RUDE.
Als je een nieuwe dubbeldrank zou mogen verzinnen, welke combinatie zou dat dan worden? Redbull en uh meer redbull.
Wat heeft Albert Heijn volgende week in de aanbieding? zijn broer, Bert? weet ik veel sjeez.
Hoe heette je juf/meester in groep 1? IK HEB GEEN GROEP 1 RUDE.
Welke muziek staat er nu op? ha, What Hurts The Most - Rascal Flatts ofzo.
Hoeveel Suske en Wiske-albums heb je? geen. oeps.
Wat is het moment waar je je het meest voor schaamt? Mijn klas oeps.
Welke autodropjes zijn het lekkerst? bah.
Als je een eigen winkel zou hebben, wat zou je dan verkopen? geen autodropjes
Wat is je beste eigenschap? ik luister goed, i think
Wat is je slechtste eigenschap? negatief af
Wat is je vreemdste eigenschap? negatief af? :'DDD
Met welke kleur inkt schrijf je het liefst? Zwart
Bestaat God? nee.
Zou je ooit een boek willen schrijven? ja.
Zo ja, waarover? iets dat me laat lachen.
Wat is het slechtste boek dat ooit geschreven is? weet ik veel.
Hoe vaak ga je per dag naar de WC? like 3 keer?
Ben je naar iemand vernoemd? Naar een parfum
Mis je op dit forum nog een spelletje? noh
In welke stad kom je het meest? Leopoldsburg jammer genoeg.
Hoe vaak ga je zwemmen? nooit..
De meest sexy man/vrouw is? Richard Harmon
Ben je wel eens verliefd geworden op een goede vriend(in)? uhu.
Wat zou je het liefst willen (dicht)plakken als je een plakbandrol van 20 meter had? mn mond.
Laat eens een plaatje zien van je huis (via Google Earth). ugh. misschien later
Plaats hieronder een foto van jezelf. Nee :')
En hoe laat is het nu (eindtijd invullen vragenlijst)? 19:00

District 11

PROFIELAantal berichten : 39
Registratiedatum : 04-01-16
KARAKTER

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | ma jan 04, 2016 11:32 pm

Laat ik eerst deze maar doen Razz

Naam: Ineke
Nickname: Ien, Iehn
Woonomstandigheden: Ik... woon op mezelf in een appartement drie hoog aan een drukke straat met twee katten in Vlaardingen, op 3 minuten lopen van station Vlaardingen Oost vandaan.
Geboortedatum: 4-10-92
Lengte: 1.67
Kleur ogen: Blauw
Schoenmaat: 36/37
School/werk: Ik werk in een 24/7 apotheek Smile
Rook je? Hell no.
Wat draag je op dit moment?: Euh. Roze enkelsokken. Spijkerbroek. Blauw t-shirt. Nightwishvest en ondergoed.
Waar luister je naar?: Nightwish - The Greatest Show On Earth
Hoe is het weer?: Geen flauw idee. Het is donker. Volgens mij is het droog though.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Le parents.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Ma, want ze had geen wifi.
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Gianna, to scold her because she has snow and I don't.
Hobby's: Schrijven. Series kijken. Concerten bezoeken.
Broers/zussen: 1 broertje van 20.
Heb je verkering/een relatie? Nope.
Piercing: Alleen in mijn oren.
Tattoo: Nope.
Beschrijf je huidige omgeving: Een pleuresbende. That's all I'm saying.
Wie zou je graag ontmoeten? NIGHTWISH. DAVID TENNANT. GEORGIA TENNANT.
Wie bewonder je enorm? See above. En verder... mensen in het algemeen die het kut hebben (gehad) en zich er toch heel goed doorheen slaan.
Favoriete TV-series: DOCTOR WHO.
Favoriete schrijver: JKR. Hoewel ik nu ook bezig ben in Name of the Wind en dat boek steeds awesomer wordt.
Favoriete personages op HS: Te weinig gelezen nog Sad
Favoriete personages van jezelf: Euh... Good one. Isabella Rosenberg van een ander forum is heel erg nice, net zoals Jonathan Bell van hetzelfde forum en Silver Woodville, ook van dat forum. De laatste is een echte klootzak though :'D
Laatste film?: Euh... *hops to netflix* Life as we know it.
Laatste boek?: Laatste boek dat ik heb uitgelezen: If I Stay. Boeken waarin ik bezig ben: Name of the Wind (AWESOME. GO READ.), Fool's Errand, A Feast for Crows en Magician (DO NOT READ THIS ONE D: )
Wat ligt er onder je bed? Misschien een shirt? Geen idee.
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingslied op dit moment: Euh. Ik zit tussen twee nummers in: Ghost Love Score en The Greatest Show on Earth. Allebei van Nightwish.
Welke deodorant gebruik je? Eerste die ik te pakken krijg. Meestal is die van Dove.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 3 am.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Dude.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? BINNEN.
Wat doe je in het weekend? Werken Sad
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Wiskunde. Scheikunde. Bereiden.
Huisdieren: Twee! Fleur en Guus, beide katten.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Ik geloof niet in god.
Geloof je in reincarnatie? Jup.
Bestaan buitenaardse wezens? Vast wel!
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Is het heel erg dat ik daar niet over na wil denken?
Hoeveel kinderen wil je? Misschien 1.
Waar kun je niet tegen? Mensen die tegen je ingaan als je ze wat vraagt te doen. ('meneer/mevrouw wilt u een nummertje pakken?' 'MAAR ER STAAT NIEMAND!' I dont care. I asked you to do it so for heavens sake please do.)
Word je soms emotioneel? Yes.
Huil je tijdens films? Soms.
Droombezigheid als je ouder bent: Schrijven?
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Ik doe daar niet aan Razz
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? IK BEN VRIJ VANDAAG
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Euh... geadopteerd worden?
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? I include Marauders in HP. So both.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Het komt allemaal goed.
Profiel bekijken http://www.pumpkinsparchment.nl
Avery Russo
District 1

PROFIELAantal berichten : 106
Registratiedatum : 02-10-16
KARAKTER

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | za apr 29, 2017 10:35 pm

Dus. Ik moet eigenlijk nog heel veel Dingen dus ben ik, zoals dat een echte volwassene betaamt, niet bezig met mijn Dingen. Anyway. Ik kwam tot de conclusie dat er best wat veranderd is sinds de eerste keer dat ik lijstje 1 invulde én ik kwam een Hunger Games tag tegen Oké, ik heb gegoogled tot ik er een tegen kwam dus. Deal with it.

Naam: Nog steeds Femke. En ik ga nog steeds niet vertellen wat mijn doopnamen en achternaam zijn. Sorry.
Nickname: Fem, Femmelotje, Fems, Mom, Human, Mevrouw de Voorzitter
Woonomstandigheden: HA! THIS IS WHERE THINGS DRASTICALLY CHANGED. Ik woon op mezelf! Sinds iets meer dan een jaar officieel en bijna twee jaar officieus. Long story. Anyway. Ik heb een schattig driekamerappartement in een buitenwijk van Leiden. Als je binnenkomt, loop je direct tegen mijn awesome muurschildering aan, Hogwarts in the Snow, gemaakt door onze immer geliefde Admini's.

Direct links daarvan is de rommel/kattenkamer, waar het 9/10 keer een zooitje is. Mijn voorraadkast staat daar en verder is het vooral een opslagruimte voor spullen waar ik geen betere plek voor weet. Tegenover die kamer is de keuken! Voor het formaat woning dat ik heb, is het standaard keukenblok best groot, maar ik ben verwend en vond dat niet genoeg ruimte. Dus nu heb ik aan een kant van mijn keuken alle apparatuur + een keukenkastje staan, met een plank er bovenop als tweede aanrecht. En aan de andere kant zit dus braaf dat standaard keukenblok en mijn vaatwasser (<3) (vandaar dat kastje aan de apparatenkant). Anyway. Keuken met veel Les Mis referenties, Nessie ladle set én een Nano kalender. Daaraan grenst de badkamer. Meestal een biohazard. Zo ook nu. Remember, ik had eigenlijk Dingen. Als je door de muur kon lopen, zou je door de wastafel heen mijn slaapkamer in kunnen stapelen met mijn gigabed (180x200), grijs vogeltjesbehang, zwevende boeken en kledingkast. Vanuit mijn slaapkamer loop je door de deur de woonkamer in met mijn amazing bookshelf of amazing en wat banken en stuff. En nee, ik heb geen eettafel of bureau. En ja, daar heb ik een beetje spijt van. *mompelt iets over dat verslagen op de bank maken niet handig is*

Geboortedatum: 2 augustus 1992. Kaartjes welkom.
Lengte: 1 meter klein. Oké, 1.55. 1.57 met mijn schoenen aan.
Kleur ogen: Nog steeds veel onenigheid daarover. Groen-bruinish.
Schoenmaat: Toen ik nog braaf conventionele schoenen droeg, had ik maat 35 en droeg ik maat 37 wegens ernstige holvoeten en nergens in kunnen en nu draag ik op maat gemaakte schoenen die ongeveer even lang zijn als een maat 36. Klein, dus.
School/werk: HA. CHANGES. LOTS OF THEM. Ik werk als spelagoog bij twee kinderdagcentra. Een wat bij wát, hoor ik je denken. Een kinderdagcentrum is een dagbesteding voor kinderen met een (ernstige) verstandelijke of meervoudige beperking tussen de 2 en 18 jaar. Daar geef ik spelbegeleiding (als in met blokken spelen, niet woordjes spellen). Dat doe ik zo'n 18 uur in de week. Ik zit daarnaast een dag per week in de schoolbanken bij de opleiding spelagogiek (ja, de opleiding bij de baan) én ik ben vrijwilliger bij Stichting Jeugddorp Leiden, waarvan ik voorzitter/coördinator ben, wat betekent dat ik meehelp met het organiseren van een vakantiekamp voor kinderen tussen de zes en twaalf jaar, waarbij ik het hele zooitje aanstuur. Best wel veel Dingen.
Rook je? Nee. Bah.
Wat draag je op dit moment?: Pantersokken, zwarte legging, zwarte rok, groene trui
Waar luister je naar?: ...Ik was heel volwassen K3 aan het luisteren, maar dat had ik uitgezet om het interview met de koning terug te luisteren maar ik was daar halverwege het zoeken mee opgehouden om dit lijstje in te vullen. *zet m alsnog aan* Als ie uitgebufferd is, het interview met de koning dus.
Hoe is het weer?: Ehm. Het was vandaag best koud, maar wel droog en ik heb een paar keer een zonnetje gezien. Het is nu nog steeds droog en koud.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Close friend en Jeugddorpmaatje Theo. Was een lang gesprek.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Nana. Vorige week.
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Anja. Like an hour ago.
Hobby's: Jeugddorp, lezen, RPG'en (though tijd..), musicals bezoeken/uit mijn hoofd leren, dingen doen met vrienden, katten knuffelen
Broers/zussen: 1 broertje van 22.
Heb je verkering/een relatie? Noooooope Joyful
Piercing: Gaatjes in mijn oren. Ik had er ooit twee, maar die tweede zijn dichtgegroeid en ik had gisteren voor het eerst sinds ages weer oorbellen in en mijn eerste gaatjes waren ook hard op weg. Oops.
Tattoo: Nee
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit in mijn woonkamer op mijn 'grote' bank, lees de bank waar ik wel horizontaal op pas. Links van me ligt een envelop, een mapje met Jeugddorpdingen en een studieboek, daarboven hangt een poster van het eerste Harry Potter boek. Als ik over mijn laptop heen kijk, zie ik mijn stereo staan, waar mijn modem, een foto van mijn overleden opa, een lamp en een beertje opstaan. Daarboven hangt mijn Ravenclawcrest. Naast de stereo staat de andere bank. Direct naast me staat de salontafel, momenteel bedekt met papieren die ik zou moeten uitzoeken en random rommeltjes, eronder liggen lege frisdrankflessen en mijn schoenen. Recht daartegenover staat mijn tvmeubel en een krabton voor de katten. Daarnaast een dvdkast en een schouwtje met kaarsenhouders/geurbranders, tot slot nog een stoel, een grote plant en vijf boekenkasten.
Wie zou je graag ontmoeten? Ehm...Ik heb veel mensen die ik in theorie graag wil ontmoeten, maar waarvan ik weet dat ALS ik ze face to face zie, ik dan te flabbergasted ben om iets te zeggen. Maar goed. J.K. Rowling, Emma Watson, John & Hank Green, Carrie Hope Fletcher
Wie bewonder je enorm? Ik bewonder best een hoop mensen, eigenlijk. Alex, een vriend van me die pedagogisch heel sterk is en veel ervaring heeft en altijd vet verlegen wordt als ik zeg dat ik tegen hem opkijk, Jolanda omdat ik kick-ass veranderen op iets latere leeftijd vet stoer vind, Theo because of all the shit he faces, Jay, Nana, Sas, Sanne....Need I go on? Ik bewonder mensen.
Favoriete TV-series: Ik volg op t moment niks, eigenlijk. Ik overweeg om OUAT weer op te pakken, maar dat zou ik dan alleen omwille van Captain Swan doen (Sorry Jay), ik ben gek op Bones maar dat is afgelopen, ik vind Spoed heel leuk (if only I had the moneyz to buy the last few dvd's =(), Scrubs is awesome, Flashpoint is cool (Ja, ik kijk nu naar mijn dvdkast).
Favoriete schrijver: J.K. Rowling, Tess Gerritsen, Karin Slaughter (I've met her and she's SO NICE), Roald Dahl, Thea Beckman, Camilla Läckberg
Favoriete personages op HS: Oeeeeei. Solar is epic. Also pretty fond of the Peaks en ik heb een nieuwe waardering voor Alexandra.
Favoriete personages van jezelf: Caitlin van HH. En Avery begint me heel dierbaar te worden. Which is probably not Wise.
Laatste film?: Dumbo! En hij is echt vet zielig.
Laatste boek?: Dromenvanger van Stephen King. Ik vond t niks. En daarna ben ik blijven steken in How to build a girl en die vind ik tot nu toe het ook net-niet.
Wat ligt er onder je bed? Stof. Katten. Houten blokjes onder een helft zodat ze even hoog blijven (ik heb twee eenpersoonsboxsprings, maar de maten zijn veranderd in de periode tussen de aanschaf van de eerste en de tweede dus is de een hoger dan de ander. Vandaar.) Sokken, kerstballen, kattenspeeltjes.
Lievelingskleur: Paars
Lievelingslied op dit moment: Caleb Hyles' edition of I dreamed a dream. Of Hellfire. Of Can you feel the love tonight. Okay, I might have a slight Caleb Hyles obsession at the moment
Welke deodorant gebruik je? Ehm...Eentje van Fa, geloof ik. Oceanblueish? *googles* Fa Fantasy moments. Maar ik heb van allerlei merken en geuren in mijn kast staan, ik ben niet zo picky wat deo betreft.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Ik probeer tussen 23:00 en 23:30 in bed te liggen, maar dat kost moeite. Meestal ben ik dan nog niet moe. Maar ochtend-Fem die om half zeven op moet, vindt t wel fijn als ik het doe.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Ik ben zo moe. Het is vroeg. Fuck. Is de Paus katholiek? Ik heb nog Dingen. Mushu, haal je poot van mijn spier
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Hahahahaha. Binnen. Behalve bij Jeugddorp.
Wat doe je in het weekend? Vrijdag meestal Jeugddorp dingen, opruimen/schoonmaken (Ja, ik ben vrijdag vrij), soms mijn babyneefje knuffelen, boodschappen doen, bij vrienden/familie langs, katten knuffelen
Welk vak doe/deed je niet graag op school?Ik had een ontzettende gruwelijke hekel aan Metawerk (studieloopbaanbegeleiding) en alle beleidsvakken.
Huisdieren: Drie katten! Sofie (12), Mushu en Aurora (10 maanden) and they are cute as buttons. Fun fact, toen Mushu en Aurora aan me verkocht werden, was de vorige eigenaar 100% overtuigd dat Mushu een vrouwtje was en Aurora een mannetje. Direct quote, which made me roll my eyes: "Ik begin te twijfelen, want als het een mannetje is, is het wel een halve zachte". Anyway. Was dus niet zo. Aurora is een heel schattig en tenger poezemeisje en Mushu is een heel schattig poezejongetje. Zeker niet tenger.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Ik stel God heel veel vragen want Soof is God. Het laatste een op een gesprek met God, vroeg God mij om een recept voor nachos. Dat je het weet. Ik ben zo bijzonder dat God mij vragen stelt.
Geloof je in reincarnatie? Ik hoop heel erg dat het zo is.
Bestaan buitenaardse wezens? Vast wel, maar anders dan wij denken.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Ik heb nog geen nieuwe glazen bol gekocht.
Hoeveel kinderen wil je? Drie
Waar kun je niet tegen? Homofobie, forcing genderroles on kids
Word je soms emotioneel? Regelmatig. Als Mens ervaar je per slot van rekening voortdurend emoties. Maar je wil eigenlijk weten of ik wel eens huil, hè? Regelmatig. Door stress, frustraties, verdriet, oververmoeidheid, overbezorgdheid, teveel aan verantwoordelijkheidsgevoel, medeleven...Man, zoals ik t nu opschrijf zou je haast denken dat ik altijd huil.
Huil je tijdens films? Soms, maar eerder bij boeken.
Droombezigheid als je ouder bent: Ik ben al oud. Maar ik hoop wel ooit moeder te worden en op een andere manier met spel bezig te zijn.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Geen goede voornemens maken. Hou ik me heel goed aan.
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? ....Waar is mijn andere sok?
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Rhett. I believe in my skills.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie?Harry Potter. En graag ieder minor detail correct, tyvm.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? STOP. CARING. SO. MUCH. ABOUT. WHAT. OTHER. PEOPLE. THINK. OF. YOU. YOU. ARE. AWESOME.

Code:
[b]Wat is je favoriete boek uit de Hongerspelen trilogie?[/b]
[b]Hoe lang zou je het uithouden in de spelen?[/b]
[b]Wat is het raarste wat je verwachtte dat zou gaan gebeuren in de boeken?[/b]
[b]Hoe heb je de serie leren kennen?[/b]
[b]Favoriete moment uit de serie?[/b]
[b]Wie is je favoriete karakter?[/b]
[b]In welk district zou je wonen?[/b]
[b]Welke gebeurtenis was het meest emotioneel?[/b]
[b]Wat zou je van huis meenemen naar de arena?[/b]
[b]Wie is je favoriete schurk uit de serie?[/b]
BONUS VRAGEN VOOR HS:
[b]Welke arena is je favoriet tot nu toe?[/b]
[b]Om welke post door een Capitoolkarakter heb je het hardst gelachen?[/b]
[b]Welke dood bezorgde je de meeste Feels?[/b]
[b]Welke plottwist/verraden bondgenootschappen zijn je het meest bijgebleven?[/b]

*Antwoorden op de HG vragen. LET OP SPOILERS.*

Wat is je favoriete boek uit de Hongerspelen trilogie?
Catching Fire!
Hoe lang zou je het uithouden in de spelen?
Hahahahahahaha. Een minuut. Twee als ik mijn best deed. Ik ben niet snel, kan niet klimmen en ik zie mezelf niet zo snel iemand vermoorden.
Wat is het raarste wat je verwachtte dat zou gaan gebeuren in de boeken?
Pfff, das lang geleden. Ik weet nog wel dat ik heel erg hoopte dat Peeta zou overleven maar mezelf steeds vertelde dat die kans erg klein was gezien de first-person point of view.
Hoe heb je de serie leren kennen?
Hij werd me aangeraden door...Sas, denk ik en toen kwam ik m tegen op de EFF.
Favoriete moment uit de serie?
De woedeuitbarsting van Katniss tegen de kat, aan het einde van deel 3.
Wie is je favoriete karakter?
Rue.
In welk district zou je wonen?
District 12, according to Buzzfeed. Denk toch dat ik blijer zou zijn in district 4 of 7.
Welke gebeurtenis was het meest emotioneel?
De dood van Rue. De woedeuitbarsting van Katniss. Tie between those two.
Wat zou je van huis meenemen naar de arena?
Een lekker dik boek om mensen mee voor hun kop te rammen.
Wie is je favoriete schurk uit de serie?
Coin. So subtle.
BONUS VRAGEN VOOR HS:
Welke arena is je favoriet tot nu toe?
Oei. Arena 2, denk ik.
Om welke post door een Capitoolkarakter heb je het hardst gelachen?
Tyrell who hates Avery's Guts. It was hilarious. En Nike die probeert alle tributen op te vrolijken dat de spelen toch wel heel leuk zijn
Welke dood bezorgde je de meeste Feels?
Ik ben nog niet over Nakoma heen Crying En het feit dat Clementine nog even gauw een werpster in Hugo's achterhoofd mikte. Al was dat wel te vet om te beschrijven vanuit Natalia's pov.
Welke plottwist/verraden bondgenootschappen zijn je het meest bijgebleven?
MEN versus Lincoln. Hoe rot ook voor al mijn inspanningen om Lincoln te leren kennen...Briljant uitgevoerd, super subtiel beschreven en het was gewoon AWESOME.

It's just too strange to do that.
Profiel bekijken
Xiomara Spurling
District 6

PROFIELAantal berichten : 150
Registratiedatum : 25-11-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Tribuut
Leeftijd: 13

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes | zo apr 30, 2017 2:38 am

Omdat het bedtijd is en ik écht nog geen zin heb. :E

Naam: Soraya
Nickname: Soot
Woonomstandigheden: Afwisselend bij mijn moeder en haar vriend of bij mijn vader en de kat.
Geboortedatum: 23 januari 1994
Lengte: 1m58 (nee, ik groei al járen niet meer. :c )
Kleur ogen: behoorlijk bruin.
Schoenmaat: 38
School/werk: Op het moment zit ik in het tweede jaar (maar mijn eerste) International Business and Languages aan de Hanzehogeschool Groningen, maar ik ben Heel Erg aan het overwegen om te stoppen. Want het hbo en ik werken niet zo goed samen als ik had gehoopt. Verder ben ik zaterdagbezorger bij PostNL en ben ik begonnen met vrijwilligerswerk als klassenassistent bij inburgering anderstaligen.
Rook je? Nee. Vies.
Wat draag je op dit moment?: Kleding, waaronder een spijkerbroek en mijn postNL shirt met lange mouwen. Want ik was te lui iets anders aan te doen. :p
Waar luister je naar?: Epica - The Last Crusade.
Hoe is het weer?: Geen idee, het is donker. Het was vandaag wel lekker weer. Relatief veel zon en het was daardoor ook best warm met post bezorgen.
Laatste persoon met wie je gebeld hebt?: Mijn oma, die belde om te zeggen dat de zus van m'n opa overleden was en of ik dat even aan m'n moeder kon doorgeven.
Laatste persoon die je een smsje gestuurd hebt? Anja, afgelopen donderdag.
Laatste persoon die je via what'sapp een bericht hebt gestuurd? Bell, just now.
Hobby's: Lezen, schrijven en dan met name rpg'en.
Broers/zussen: Nope! =)
Heb je verkering/een relatie? Nee
Piercing: Enkel oorbelgaatjes. Die niet zo vaak een oorbel zien, overigens.
Tattoo: Nope, hoewel ik tattoos echt heel cool vind. Ik weet gewoon niet echt wat ik zou willen, dus tot dat moment komt zal ik wachten.
Beschrijf je huidige omgeving: Ik zit aan de keukentafel met uitzicht op de keuken en de woonkamer. De tafel is een chaos met mijn spullen (sorry mamma), met onder andere vier nieuwe boeken die ik op koningsdag heb gekocht.
Wie zou je graag ontmoeten? alle coole en lieve rpg mensen die ik nog niet heb mogen ontmoeten. En als het om beroemdheden gaat... Emma Watson zou ik wel cool vinden
Wie bewonder je enorm? Nog altijd Sas. En Fem. En Nana. En Jay.
Favoriete TV-series: Game of Thrones en Bones. Ik ben een dapper koekje en ben nog altijd bezig met OUAT en wacht tot dat op Netflix staat. Verder vond ik Dexter altijd wel leuk. En ik vond Rita ook wel vermakelijk.
Favoriete schrijver: Ehm... Ondanks dat ik nog altijd niet door de boeken heenkom: George R.R. Martin. Ik vind zijn schrijfstijl echt heel erg mooi en fijn. En natuurlijk Soof.
Favoriete personages op HS: Ik vind Tyrell heel erg leuk, en dan vooral in combinatie met Cecilia natuurlijk. Verder vind ik Alexandra echt een badass dropje.
Favoriete personages van jezelf: Hier op HS ben ik toch echt heel gehecht aan Madelynn en ik ben heel blij dat ze nog leeft en ik haar leven tot in de eeuwigheid tot een hel mag blijven maken. =) Verder heb ik een Afdelingshoofd Ravenklauw die zelf Huffelpuffer is en ze is begin zestig en Echt Heel Lief. Echt zo iemand die je als oma wilt.
Laatste film?: Ik zou het echt niet weten. Ik kijk bijna geen films. Dus misschien was het Moana die ik ages ago in de bios zag.
Laatste boek?: Duivels dagboek. En ik heb 'm ook meteen doorgegeven!
Wat ligt er onder je bed? Heel Veel stof. En volgens mij zag ik er laatst pantoffels liggen. En van die rolbakken met Troep.
Lievelingskleur: groengeel. En verder praktisch alle groentinten, behalve olijvig groen.
Lievelingslied op dit moment: Epica - Dance of Fate
Welke deodorant gebruik je? Heb net een nieuwe, dus ehm... Het is een deo roller van Dove geloof ik.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Later dan verstandig is. Enkel als ik echt Heel Vroeg moet, dan is het voor twaalf uur, denk ik.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Enzo, ofzo, like, rude.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? BINNEN.  Faint
Wat doe je in het weekend? Post bezorgen en rpg'en en te laat beginnen met Dingen.
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Economie. En eigenlijk blijf ik daarbij. Hoewel Strategische Marketing eigenlijk nog stommer was dan Bedrijfseconomie.
Huisdieren: Een poesje met de naam Khaleesi. =) Ze is nu denk ik... bijna twee.
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Had je echt niet even in kunnen grijpen bij die verkiezingen in de VS?
Geloof je in reincarnatie? Ja.
Bestaan buitenaardse wezens? Ja.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Ik hoop dat ik nog mooie laatste woorden zal mogen hebben, maar anders hoop ik dat ik alle belangrijke dingen reeds gezegd zal hebben en dat iedereen in mijn omgeving weet wat ie weten moet.
Hoeveel kinderen wil je? Ik kreeg bijna een hartverlamming toen ik net las dat 2015-me  zei 'maximaal 2-3'. Maar op zich ben ik het er eigenlijk ook wel weer mee eens, maar meer zou écht niet hoeven. En sowieso enkel als ik de financiële middelen zou hebben om een kind alles te kunnen bieden wat een kind verdient.  
Waar kun je niet tegen? Het op tv niet ondertitelen van andere talen, maar eroverheen lullen in de doeltaal. Super irritant, vooral als het Engels is wat je gewoon verstaat, en er in het Duits overheen wordt geluld wat ik niet versta.
Word je soms emotioneel? Soms wel. Maar vooral op van die stomme random momenten die me technisch gezien niets doen, maar toch traantjes teweeg weten te brengen vreemd genoeg. (bijvoorbeeld: sommige beelden van 9/11, sommige beelden van Air Crash Investigation)
Huil je tijdens films? Heel soms.
Droombezigheid als je ouder bent: Zwemmen in het geld.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Een gezond gewicht bereiken. Ik ben inmiddels halverwege... maar dat was ik twee maanden geleden ook al. :E
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? NOEEEEEEEES IK LIG ZO LEKKER.
Zou je liever Rhett adopteren of geadopteerd worden door Tyrell and/or Cecilia? Ik blijf bij mijn 2015 besluit om geadopteerd te worden door Celia.
Heb je liever een Harry Potter tvserie of een marauders tv serie? Either would be cool.
Wat wil je nog zeggen tegen jezelf van tien jaar geleden? Don't hate on kids that much. You'll like them eventually and you'll regret not being able to communicate and play with them like they're actual human beings. So fix some kids and get used to them already.

Wat is je favoriete boek uit de Hongerspelen trilogie? Dit is heel lang geleden, maar ik denk Catching Fire.
Hoe lang zou je het uithouden in de spelen? Misschien een minuut als ik geluk heb. Op zich zou ik best de knop om kunnen zetten, denk ik, maar ik ben echt heel traag, heb geen uithoudingsvermogen en ik kan niet vechten. Dus ik kan wel iemand proberen te vermoorden, maar dan moet ik wel echt de Suzy's en de Royalty's tegenover me hebben.
Wat is het raarste wat je verwachtte dat zou gaan gebeuren in de boeken? Oh, dat weet ik echt niet meer.
Hoe heb je de serie leren kennen? Waarschijnlijk via awesome mensen hier.
Favoriete moment uit de serie? THAT IS MAHOGANY. En misschien de eerste reaping.
Wie is je favoriete karakter? Johanna Mason
In welk district zou je wonen? Ik denk dat ik voor 6 of 7 zou gaan.
Welke gebeurtenis was het meest emotioneel? Het feit dat de baby op het eind Echt Heel Lelijk en Creepy was. Nee, geen idee. :'D
Wat zou je van huis meenemen naar de arena? Geen idee. M'n knuffel? D:
Wie is je favoriete schurk uit de serie? Snow. Because he was awesome. Coin vond ik unlike Fem helemaal niet subtle. Eigenlijk haatte ik haar in de boeken ook super erg omdat ik meteen was van YOU'RE A BAD GUY, but she was really pretty in the movies?

BONUS VRAGEN VOOR HS:
Welke arena is je favoriet tot nu toe? Die van de tweede Spelen. Definitely.
Om welke post door een Capitoolkarakter heb je het hardst gelachen? Ik denk dat dat een post met een dronken Tyrell was.
Welke dood bezorgde je de meeste Feels? Die van Janaea, want toen heb ik toch wel zitten huilen bij het schrijven. En verder Caleb en Nakoma.
Welke plottwist/verraden bondgenootschappen zijn je het meest bijgebleven? Zeker het verraden van Lincoln, want dat was echt heel spannend. :'D
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
KARAKTER

Onderwerp: Re: Vooooooooorstelvragenlijstjes |

Vooooooooorstelvragenlijstjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-