Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel | 

De Hongerspelen - SPOILERS

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Nike Foxglove
Presentator

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | di nov 26, 2013 9:43 pm

Ah ja, die klok! Dat vond ik ook jammer. Mijn vriendin had daardoor ook niet door dat Plutarch wel 'goed' was (zelfs aan het einde).
Ik vond het qua bloederigheid wel meevallen, het is namelijk nooit echt in beeld (behalve bij de bloedregen). Niemand sterft ook in beeld. Alsnog is het natuurlijk niet voor jonge kinderen... (In mijn bios zat een joch van tien die vond dat er niet genoeg actie in de film zat... *rolt ogen* maar ja, dit is Noord-Amerika).

District 6

PROFIELAantal berichten : 388
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Manusje-van-alles
Leeftijd: 17

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | di nov 26, 2013 10:55 pm

Ik moest eerlijk zeggen dat ik zelf helemaal weg was van de film! <3 Maar dan komt ook mijn commentaar: Ja, ik ben het compleet met jullie eens. Het was ook een leukerdje voor de boekenlezers, ik zat met en fiftyfifty zaal. De helft had het boek gelezen, de andere helft niet. Bij de uitkleedscene, het suikerklontje etc. lag de helft die het boek wel gelezen had in een deuk, en keek mijn vriend mij aan alsof ik gestoord was xD En ik vind eerlijk dat de film heel slecht de dood van Mags neerzette, in het boek komt het vrij dramatisch over. Maar in de film voelde het alsof het een random dood was, terwijl Mags neergezet hoort te worden als een lieve schat die een heldendood tegemoet rent. But yeah, my opinion. Verder vond ik sommige scenes ook echt om te huilen. Was ik de enige die een brok in zijn keel kreeg bij het zien van de schildering van Rue?

Geniaalste scene:
Kattnis haar privésessie. Met als klapper haar geweldige buiging aan het einde. IK KWAM NIET MEER BIJ xD

Presentator

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | di nov 26, 2013 11:22 pm

Chad Maggin schreef:
En ik vind eerlijk dat de film heel slecht de dood van Mags neerzette, in het boek komt het vrij dramatisch over. Maar in de film voelde het alsof het een random dood was, terwijl Mags neergezet hoort te worden als een lieve schat die een heldendood tegemoet rent. But yeah, my opinion.
Ik vond eigenlijk dat dat juist wel mooi was gedaan. Weet niet zo goed hoe dat nou beter had gekund, eigenlijk... Razz Even zo die blik naar Finnick en dan gewoon de mist in lopen. Ik vond het vooral vrij indrukwekkend dat je dan echt binnen een seconde al dat kanonschot hoorde; benadrukte de ernst van de situatie ook wel.

PROFIELAantal berichten : 120
Registratiedatum : 19-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Scholier
Leeftijd: 12

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 12:05 am

Ik kreeg persoonlijk echt in het begin ergens al bijna tranen in mn ogen, dat ik zat van... NOES. Stop. NU NOG NIET. Ook bij het zien van Rue's familie... ;___;

De geniaalste scene vond ik toch wel het uitkleden in de lift. Die blikken waren echt geniaal... xD

Het stomste vond ik het niet laten zien van de klok van Plutarch. Persoonlijk vond ik het in de film redelijk obvious dat hij iets in zn schild voerde, terwijl ik in het boek alleen maar iets had van... WTF jij bent raar. Maar als je het boek niet hebt gelezen heb je misschien net iets te vaak een WTF gevoel om hier iets verdachts uit op te pikken. Want ik vond idd dat dingen super onduidelijk waren als je de boeken niet had gelezen.

Ik vond de film totaal niet bloederig eigenlijk. Shocked En prima geschikt voor 12 jaar en ouder. Maar misschien ben ik te ongevoelig, ofzo. xD

Ik vond idd ook dat alles te snel ging. Toen Katniss erachter kwam dat het een klok was, dacht ik echt van 'nou, dát ging makkelijk'. En de tap ook inderdaad.

En er waren ook niet echt veel die duidelijk moeite hadden met zwemmen. Dat vond ik ook wel jammer, omdat in de boeken juist Finnick en Katniss goed waren in zwemmen en de meeste niet echt ver kwamen zonder hun drijfpakkie. Nu had ik een beetje het idee dat iedereen *poef* daar was, zeg maar... xD

En de dood van Mags... idk, ik had het me niet echt anders voorgesteld geloof ik.

EN NU WIL IK NOG EEN KEER... *gaat de mamma binnenkort maar even stalken*
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jennifer Lockheart
District 1

PROFIELAantal berichten : 1466
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 10:25 am

Ja eigenlijk miste ik inderdaad Finnick zijn verbaasde opmerking tegen Katniss van "Hè, kun jij zwemmen?", want zo vanzelfsprekend is dat inderdaad niet in de Districten. Mags haar dood, tja, ik zou inderdaad ook niet weten hoe ze het anders hadden moeten doen. De mist was wel te dichtbij voor mijn gevoel, ze was er net iets té snel XD

Ugh, nu wil ik film drie zien! Al heb ik daar niet zo heel veel zin in omdat- SPOILER!! Finnick dood gaat T_T Dat vond ik ook zo'n stom moment in het boek! D:

Hoofd Spelmaker

PROFIELAantal berichten : 2123
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Spelmaker

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 12:36 pm

Aangezien ik toch geen zin heb om plaatjes te zoeken voor de les, ga ik ook maar even mijn mening delen. Razz Allereerst: ik vond de film echt heel erg awesome. Ik had ook helemaal niet door dat de film niet te begrijpen is voor mensen die het boek niet hebben gelezen, dat realiseerde ik me pas toen jullie erover begonnen XD
Wat ik inderdaad het meest miste, was het klokje van Plutarch. Ik heb me de halve film zitten afvragen of hij soms toch aan de kant van het Capitool stond - dat ze dat voor de film veranderd hadden, zeg maar. Mags vond ik ook tegenvallen. Ben ik de enige die haar veel te sterk vond overkomen? Haar gebaren en zo hadden wat mij betreft veel trilleriger mogen worden gespeeld. Oh well, daar staat wel tegenover dat Johanna echt heel goed was. Bij het lift-stukje zat ik wel even van: "wait, ik weet dat dat in het boek ook gebeurd, maar waarom ook alweer? XD"
De kleindochter van Snow leek echt erg op Prim, waardoor ik eerst even dacht dat zij daar zat. Ik was helemaal vergeten dat Snow een kleindochter had, namelijk, haha. Ik vond het wel heel leuk dat ze Snow wat menselijker hebben gemaakt dan in het boek.

Ehm... volgens mij wilde ik nog iets zeggen, maar ik weet niet meer wat XD Nou ja, conclusie is dus dat ik de film nog een keer ga zien in de bios. No doubt.

Profiel bekijken http://goldenlionofra.deviantart.com
Jennifer Lockheart
District 1

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 2:19 pm

Ik wist helemaal niet meer dat Snow een kleindochter had trouwens XD Zij kwam voor mij echt uit de lucht vallen XD

Presentator

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 4:29 pm

Mags handen trilden toch helemaal toen ze die haak aan het knutselen was? Maar goed... ik heb me aan haar dus niet echt gestoord xD

Ennn Li, dat was het voor mij ook een beetje hoor :E Het is meer dat ze in het derde boek ergens genoemd wordt (SPOILER: als Katniss met de andere victors moet besluiten of ze een Hongerspelen voor het Capitool willen invoeren, wordt de kleindochter van Snow genoemd omdat die dan sowieso erin terecht zou komen, of zoiets) maar dan weet je niet wat daar verder mee gebeurt en of het alleen maar verzonnen was dat Snow een kleindochter had :PDus voor mij was het een beetje een unicorn-moment, zo van: hey, she's real!

District 1

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 4:46 pm

Dat is echt zo raar, want ik heb het derde boek laatst gelezen, en ik kan me niet herinneren dat ze daar de kleindochter van Snow noemen XD

District 4

PROFIELAantal berichten : 106
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Visser

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 6:16 pm

Ik miste Mags haar geroosterde nootjes :O En het ging inderdaad veel te snel, zelfs in het boek deden ze er langer over om te ontdekken dat het een klok is, terwijl daarbij nog een hint van Plutarch was geweest.
Verder besef ik me dat ze niet zo'n drijfband om hadden (dat was in het boek wel meende ik). Johanna vond ik geniaal, Mags naar mijn idee aanvankelijk te sterk (zeker met de promo foto's), maar anderzijds ze is wel iemand die ooit de spelen gewonnen heeft.

Verder sluit ik me aan bij jullie dat het voor de niet boekenlezers onduidelijk kan zijn. Bleek ook wel uit de momenten waarop wij zaten te lachen/gniffelen en waarop andere mensen voor ons dat deden. Had de film ook wel heftiger verwacht, zeker bij de arena.

District 1

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 27, 2013 6:27 pm

Omg ja, die noten van Mags, dat miste ik inderdaad ook nog! Die drijfriemen hadden ze inderdaad ook niet, maar Peeta was wél in het water, wat in het boek dan weer niet zo was.

President

PROFIELAantal berichten : 1525
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | vr jul 11, 2014 9:03 pm

Thoughts?  ^^ 

District 1

PROFIELAantal berichten : 664
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep:

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | vr jul 11, 2014 9:22 pm

HIER MET DIE FILM :O *lokt met koekjes*

District 4

PROFIELAantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Badjuffrouw

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | vr jul 11, 2014 10:27 pm

I. CAN'T. EVEN... THINK.  D= 
Oh my, heel even, heel even maar, was ik het vergeten. Maar dit... Ulggh.
Het heeft mijn fangirling naar een heel ander level gebracht o_0

Profiel bekijken http://www.divergentrpg.actieforum.com
Cecilia Peak
President

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za jul 12, 2014 2:00 pm

Ikr Very Happy Ik was de laatste tijd een beetje uit het Hongerspelen-fandom, en toen kwam ik dat filmpje tegen en toen was het weer helemaal terug.  Very Happy 

District 4

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za jul 12, 2014 5:37 pm

This is how you do advertising. <333

Ik was trouwens op tumblr iets tegengekomen dat ik wel interessant vond: in het filmpje met enkel Snow en Peeta (hier) zijn er geen Peacekeepers te zien, maar hier staan er meerdere en zijn ze allemaal zwaar bewapend, en die persoon op tumblr vermoedde dat dat waarschijnlijk te maken heeft met Johanna, die niet zo gebrainwasht is als Peeta en zich dus waarschijnlijk meer heeft verzet tegen dat spotje. Vond ik wel interessant.
Profiel bekijken
April Rock
District 7

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za jul 12, 2014 5:49 pm

Nakoma Locklear schreef:
This is how you do advertising. <333

Ik was trouwens op tumblr iets tegengekomen dat ik wel interessant vond: in het filmpje met enkel Snow en Peeta (hier) zijn er geen Peacekeepers te zien, maar hier staan er meerdere en zijn ze allemaal zwaar bewapend, en die persoon op tumblr vermoedde dat dat waarschijnlijk te maken heeft met Johanna, die niet zo gebrainwasht is als Peeta en zich dus waarschijnlijk meer heeft verzet tegen dat spotje. Vond ik wel interessant.

Peeta kijkt als een zielig hondje XD

Hoofd Spelmaker

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za jul 12, 2014 6:55 pm

Ah, ik zat me al af te vragen waarom ze bij dat ene filmpje maar met z'n tweeën waren en bij het andere filmpje met meer XD Klinkt op zich wel heel logisch, ja.

Jennifer Lockheart
District 1

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za jul 12, 2014 8:02 pm

Ik vroeg me al af wie die meid was die erbij stond XD Maar wel awesome, ben erg benieuwd :3

District 4

PROFIELAantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Badjuffrouw

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za jul 12, 2014 10:30 pm

Haha, ja, ik had ook niet eens gezien dat het Johanna was. Tot ik het een tweede keer bekeek en ze haar hand in haar zij legde en iedereen zo'n blik gaf van; 'gawd, ik zou graag nog eens in een bomenkostuum gehesen willen worden zolang ik dit maar niet hoef te doen'.
En ja, dat klinkt inderdaad erg logisch.
Was dat andere filmpje trouwens een teaser van de teaser-trailer? Wauw...

Profiel bekijken http://www.divergentrpg.actieforum.com
Jacob Kendall
District 4

PROFIELAantal berichten : 106
KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | zo jul 13, 2014 11:02 am

Oh man nu wil ik de film zien! Klopt het trouwens dat het zonder geluid is? (dat het dus niet aan mn laptop o.i.d. ligt).

President

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | zo jul 13, 2014 11:31 am

Ehm.. Nee, het is met geluid.  Smile 

Hoofd Spelmaker

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo aug 13, 2014 7:41 am

Waarom stond deze hier trouwens nog niet? I mean, it's not like it's not super exciting  Joyful (al verwacht ik stiekem dat de film minder goed wordt dan zijn voorgangers, en dat het onzin is dat ze hem in tweeën hebben geknipt, but hey, it's going to be epic anyway)

Natalia Russo
District 1

PROFIELAantal berichten : 664
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep:

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo aug 13, 2014 12:55 pm

Yeah, ik heb ook het idee dat deze film minder goed wordt. En dat laatste deel in twee delen splitsen...I freaking hate that. Seriously. Bij Harry Potter kon ik er heel goed inkomen, maar nu is het een ding en ik haat het <_<

President

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo aug 13, 2014 1:01 pm

Idk, van mij mogen ze, mits ze het goed aanpakken, natuurlijk. Ik bedoel, ze kunnen de films heel makkelijk ruïneren: te veel/te lange actiescenes, een te lange epiloog, te veel/te lange love scenes, kortom, alles een beetje rekken. Of ze kunnen de film proberen beter te maken dan het boek en het wat geloofwaardiger maken (want het derde boek was veel minder geloofwaardig dan zijn voorgangers, imho), door meer diepgang te laten zien in bijv. het politieke deel in de films, of meer aandacht te schenken aan de dood van bepaalde personages.

Dusja, ik denk dat de verhaallijn best in twee films gegoten kan worden, maar dan moeten de scriptschrijvers wel meer talent hebben dan bepaalde andere scriptschrijvers. ^^;

PROFIEL
KARAKTER

Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS |

De Hongerspelen - SPOILERS

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» De Hongerspelen - SPOILERS
» De Hongerspelen
» OOC Hongerspelen topic 2.0